9. kapitola

621 27 0
                                    

Dnes máme volno, je totiž ten Halloweenský ples, pohlédla jsem na Bellu, spící vedle v posteli. Co asi řekne na to, že jsem šla s Jamesem? Vlastně je mi to jedno, zjistila jsem, že když sem s Jamesem, záleží jen na nás dvou.

Začíná to v 6, takže se musím začít chystat okolo půl 4. Severus jde se svojí vysněnou dívkou, Lili Evansovou. Jsou kamarádi už od prvního ročníku.

,, Bellatrix! To nemůžeš myslet vážně, řekni mi prosím, že si děláš srandu." Bella mi právě sdělila, kdo je její partie na ples- Rodolfus Lestrange. ,, Něco se mi na něm hrozně líbí." ,, Ten kluk to nemá v hlavě v pořádku." Bella protočila oči ,, rodiče si to přejí." Podala mi dopis a já začala číst.

Drahá Bellatrix, na ples půjdeš s Rodolfusem Lestrangem. Shledali jsme ho jako vhodnou partii. V létě budou zásnuby.

Už to začalo..

Okolo 3 jsem došla na pokoj. Čekal mě tam malý lísteček.

O třičtvrtě na 6 mě očekávej před sklepením. Vidíš, jak jsem chrabrý? Lev jde kvůli tobě mezi zmije;))

Musela jsem se uchechtnout. James je fakt trubka.

Zapletla jsem Belle vlasy do krásného účesu. Svoje jsem navlnila a dala si do nich zlatou čelenku. Udělala jsem si makeup. Teď přišla řada na šaty. Oblékla jsem si je, byly perfektní. Zdálo se mi ale, že by chtěly malou úpravičku. Bella odešla z pokoje už o půl 6. Já jednoduchým kouzlem šaty od matky z černé obarvila na červenou a dodala jim zlaté detaily. Barvy Jamesovy koleje. Snad bude mít aspoň trochu radost, protože mě matka, až uvidí fotky v denním věštci pravděpodobně zabije.

,, Ségra, vypadáš báječně, co ale ty nebelvírské barvy? Matka zešílí." ,, Za co by stál život bez nějakého toho rizika?"

Nervózně jsem vyšla před společenskou místnost. James už tam stál a vypadal naprosto zaskočeně. Uchechtla jsem se ,, neříkej mi, že jsem právě vyrazila dech samotnému Potterovi." ,, Blacková nemám slov, jsi nádherná." ,, No musím uznat, že ty taky ujdeš." Nabídl mi rámě a společně jsme se vydali vstříc smrti. Už po cestě na nás několik studentů koukalo, jakoby právě viděli největší přízrak světa. I když, to jsme asi my dva dohromady byli.

Vešli jsme do sálu a všechny páry očí spočinuly na nás. Belle dokonce z ruky vypadla sklenička. Rodolfus vypadal, jakoby viděl obrovského pavouka. Jen Lucius s Regem se na mě povzbudivě usmáli. ,, Právě sis vyhlásila zmijozelskou válku krásko." Položila jsem mu ruku na tu jeho ,, za tohle to stojí." Po tváři se mu rozlil nádherný úsměv. Žádný jeho egoistický úsměv, tohle byl upřímný, nádherný úsměv.

,, Smím prosit o tanec?" Zeptal se zrovna, když se sálem začala linout hudba O Children. Došli jsme na parket a začali jsme tančit do rytmu ,,Pass me that lovely little gun. My dear, my darling one." Posunuli jsme se k sobě ještě víc a opřeli naše čela o sebe. ,, Hey little train! We are all jumping on. The train that goes to the Kingdom." James mě na tento refrén zatočil. Dívali jsme se sobě navzájem do očí a do tančili jsme tak zbytek písničky.

,, Pojď Jenn! Něco musíme udělat." Chytl mě za ruku a prošli jsme spolu několik chodeb. Zalapala jsem po dechu. Díky kouzlu tu bylo plátno, na kterém se ukázalo jakékoliv místo, na které jste pomysleli. Vypadalo to, jakoby jsme tam opravdu byli. ,, Představ si nějaké místo, na kterém si vždy chtěla být." Představila jsem si, jak stojím v noci v Paříži na nějakém krásném balkónu, v ruce držím sklenici mudlovského alkoholu a mám na sobě pařížské šaty. Bez kouzel, prostě normální mudlovské šaty. ,, Blik," ozvalo se z fotoaparátu a okamžitě z něj vyjela fotka.

 ,, Blik," ozvalo se z fotoaparátu a okamžitě z něj vyjela fotka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Půjčil mi ho Remus," vysvětlil James a ukázal mi fotku. ,, Podívej, jak si tam nádherná. Nechám si ji, na památku." Mrkl na mě a vydali jsme se zpět do sálu.

Okolo půlnoci jsme se vraceli zpět. James trval na tom, že mě doprovodí až k naší společenské místnosti. ,, Dobrou noc Jennifer Blacková," políbila jsem ho ,, dobrou noc Jamesi Pottere."

Secret loversKde žijí příběhy. Začni objevovat