Byla jsem ve zvláštní mlze, mluvil ke mně nějaký hlas , nepoznávala jsem ho. ,, Chceš se vrátit zpět a nebo jít semnou? Dávám ti možnost výběru, važ si toho, musím tě však varovat. Pokud se vrátíš zpět tak na tebe bude čekat spousta bolesti a zármutku. Zároveň ale budeš mít možnost zachránit a napravit spoustu věcí." ,, Ty jsi Smrt?" Zeptala jsem se zmateně toho hlasu. ,, Ano, jsem," přemýšlela jsem, volba přejít na druhou stranu, na stranu klidu byla lákavá. Vzpomněla jsem si však na Jamesův smích a na to, jak mě prosil ať se k němu vrátím, že mě miluje. Všechno jsem to slyšela, i když jsem nemohla odpovídat. ,, Děkuji ti za šlechetnou nabídku Smrti, přála bych si vrátit se zpět."
Pomalu jsem otevřela oči, chvíli jsem viděla rozmazaně. Bolelo mě celé tělo. Vedle mé postele někdo seděl a pochrupoval. Byl to James, držel mě za ruku. ,, Jamesi," zašeptala jsem a on okamžitě otevřel oči. ,, Jennifer!" V očích se mu zaleskly slzy ,, ty jsi zpět," pohladil mě po tváři, jakoby tomu nemohl uvěřit. ,, Ano jsem, už tě neopustím, slibuju," políbila jsem ho. ,, Jennifer, je to všechno moje vina, kdybych tě jen ten večer poslouchal, já-," zastavila jsem ho ,, pštt, není to tvoje vina, nemůžeš za to," znovu jsem si ho přitáhla do polibku. ,, Už ho chytili?" James souhlasně přikývl ,, Byl to Smith, okamžitě ho vyhodili a půjde k soudu." ,, Všichni sem za tebou chodili, Sirius i Marlene tu byli pořád." Usmála jsem se. ,, Lucius, Regulus nebo Evan?" Zeptala jsem se a on zesmutněl a zavrtěl hlavou. ,, Víš, Regulus řekl, že už nejsi jeho sestra. Odnesli tvoje věci k nám do společenky, prý už tam nikdy nemáš chodit." Z očí mi vyhrkly slzy. ,, Pšt lásko neplakej," utřel mi rukou slzy a lehl si vedle mě. Opřela jsem se mu hlavou o jeho rameno. ,, Odpočiň si," zavřela jsem oči. ,, Máš mě a já tě nikdy neopustím, to si pamatuj."
Byly tu Vánoce, ani jsem se na ně vlastně netěšila. Vzhledem k situaci, která se odehrávala tam venku ani neměl nikdo chuť nic slavit. Zrovna včera mě propustili z ošetřovny. Lucius, Regulus, Evan ani Bella semnou nepromluvili ani slovo a ani o mě nezavadili pohledem. Teď jsem se nastěhovala do nebelvírské společenky a spím u Jamese.
Někdo mě zezadu obejmul, otočila jsem se, byla to Marlene. ,, Ahoj Marlene," usmála jsem se na ni. ,, Jak to zvládáš?" Zeptala se tím svým neskutečně laskavým hlasem, který snad umí jen ona. ,, V rámci možností dobře, taky ti přijde, že dnes Vánoce vlastně ani nejsou?" Marlene posmutněla ,, všechno se změnilo, viď?" Přikývla jsem. ,, To ale neznamená, že nemáme nárok na trochu zábavy, co říkáš na koulovačku, Blacková?" Šibalsky na mě mrkla a ukázala ven na zasněžené Bradavice. ,, McKinnonová, to asi nemůžu odmítnout."
Nakonec se s námi koulovala celá nebelvírská kolej, spolu s Jamesem a Siriusem. Aspoň na chvíli všichni zapomněli na to, co se děje tam venku.
Zrovna kolem mě procházel Lucius, byl otočený zády, když jsem na něj zrovna zavolala. ,, Luciusi! Prosím, neignoruj mě, jsme nejlepší přátelé." Chvíli jsem myslela, že se ani neotočí, nakonec se však otočil a s ledovou tváří pronesl: ,, my už nejlepší přátelé rozhodně nejsme." Potom se opět otočil a vydal se pryč. Právě mě opustil můj nejlepší kamarád, který tu pro mě byl od dětství. Koho dalšího ještě ztratím?
,, Fuj, krvezrádkyně a mudlovská šmejdka." Pronesl zrovna Evan, když jsem procházela vedle jejich(dříve i mé), party spolu s Marlene. Lucius ani Regulus nic neřekli. Můj bratr se mi už ani nedokázal podívat do očí. Chytla jsem Marlene za ruku a vydala se s ní na druhou stranu hradu, dál od nich.
,, Jennifer!" Zavolal na mě Sirius, když jsem se chystala na večeři. ,, Pojď! Je akutní schůze řádu."
Vešli jsme do komnaty nejvyšší potřeby, hořel tu krb a bylo tu hodně nebelvirkých studentů, v rohu místnosti zrovna stáli Alice s Frankem, James tu nebyl. ,, Útoky na mudlovské rodiny začínají být stále častější a častější, musíme zakročit i my, ostatně, zachráníš jednoho a zachráníš celý svět, to si pamatujte," pronesl Brumbál úplně jiným hlasem, než na který jsem byla zvyklá. ,, Pokud je tu někdo, kdo si to rozmyslel, tak odejděte, naprosto to chápu a nikdo vás za to nebude odsuzovat, záchranné akce, které budeme provádět budou opravdu hodně nebezpečné." Nikdo se k odchodu samozřejmě nevydal. Brumbál dál něco povídal, já se zaměřila na osobu, která právě vešla do komnaty.
,, Lásko," zašeptala jsem a políbila ho. ,, Kde jsi byl?" ,, Potom ti to vysvětlím," laškovně na mě mrkl a propletl své prsty s mými.
,, Pokaždé, když bude potřeba se někam přemístit a někomu pomoct, pošlu vám zprávu. Teď, pokud dovolíte bych si vás rád vyfotografoval, jako zakládající členy řádu." Všichni jsme se postavili vedle sebe. Já stála vedle Jamese a za námi Marlene spolu se Siriusem. Ve předu se do fotoaparátu usmívali Frank a Alice.
,, Tak pojď." Vyzval mě James a společně jsme vyšli z komnaty. Vydali jsme se do jeho pokoje. Nikdo kromě nás tu dnes neměl být. Sirius spal u Marlene a Remus byl zrovna mimo školu, Péťa už sice asi uvěřil, že ho nechci proklít ale stejně většinou raději spal ve společence.
,, Něco pro tebe mám," zašeptal James a vytáhl malou černou sametovou krabičku ,, k Vánocům." ,, Oo, Jamesi to si nemusel, já-," ,, pšt lásko, otevři to," otevřela jsem krabičku a zalapala po dechu. Byl to náhrdelník ve tvaru malé, žluté růže, bylo na něm napsáno: pro mou nejkrásnější růži. ,,Jamesi! Je nádherný, ani nevím, jak ti poděkovat." Políbil mě na tvář ,, zapnu ti ho, dobře?" Přikývla jsem, otočila se a nadzvedla si vlasy ,, není krásnější než ty," zašeptal mi do ucha, při zapínání náhrdelníku a mně okamžitě nadskočila husí kůže.
Otočila jsem se k němu čelem a pomalu ho políbila. ,, Miluju tě Jamesi Pottere," políbil mě na krk ,, já tebe víc Jennifer Blacková." Pořád mě líbal na krku a mně uniklo několik slastných vzdechů. Vyhrnula jsem mu triko a zajela mu rukou do vlasů. Začali jsme se líbat mnohem rychleji a vášnivěji. Přirazil mě na zeď a rukou mi začal šmátrat pod trikem. Pohledem se mě zeptal, jestli mi ho může sundat a já souhlasila. Líbala jsem ho na šíji a rukou se mu snažila rozepnout kalhoty. ,, Jsi si jistá, že to dnes chceš?" ,, Ano," byla jsem si tím jistá víc, než čímkoli jiným. Za chvíli už pokoj naplnily slastné vzdechy nás obou.
Kdo by to byl řekl, že moje poprvé bude zrovna s Jamesem Potterem? Neměnila bych ale za nic na světě. Byla jsem ráda, že to bylo zrovna s ním, s
klukem, kterého jsem z celého srdce milovala.Další kapitolka je tu! Jak jste se dnes měli? Byla bych ráda, kdyby jste mi napsali názor na nějaké hlavní postavy, jak je vnímáte atd. Jaká postava je například vaše nejoblíbenější? Doufám, že se vám kapitola líbila a ahoj u další!💡❤️
ČTEŠ
Secret lovers
Fanfic,,Počkat," zarazil se Harry a pohlédl na svého kmotra- Siriuse. ,, Tím chceš říct, že můj otec, před mojí matkou miloval ještě někoho jiného?" Sirius pořád upíral oči na nadpozemsky krásnou dívku na obraze. ,, No ano," řekl a v očích se mu zaleskly...