,, Prosím vás, nemůžete mě prostě pustit? Jsem pozvaná na tu párty." Už tak 20 minut jsem se snažila buclaté dámě vysvětlit, že do nebelvírské společenky opravdu nechci proto, abych je tam povraždila ale protože jdu na tu párty. ,, Kdepak! Zmijím já nevěřím, vrať se do sklepení."
Naštěstí mě zachránil Sirius, který otevřel dveře do společenské místnosti. ,, Aaa Jenny, už jsme si říkali, kde jsi." ,, Tady ta mě nechtěla pustit dovnitř," ,, co prosím?" Ohradila se buclatá dáma na můj nepěkný úšklebek.
Vevnitř se to už pěkně rozjelo. Byl tu bar a taneční parket. Musím uznat, že pořádat párty Poberti opravdu umí. Prorvala jsem se davem a konečně uviděla Jamese, stál vedle Remuse, který nevypadal zrovna nadšeně, že tu musí být. Asi by radši šel do knihovny. Zamávala jsem na ně. James ke mně přiběhl, zvedl mě do náruče a zatočil semnou, měl zřejmě už dost upito. Za chvíli vedle nás už stáli i Sirius a Marlene. ,, Tak jo lidi," řekl James a objal mě kolem ramen ,, chtěl bych vám oznámit, že tahle krásná slečna souhlasila a půjde semnou na ples." Sirius nadšeně zahvízdal ,, jednou jsem souhlasil s tím, že jsem připraven ke každé špatnosti, tak to musím dodržet." ,, Hej!" Zaprotestovala jsem a pleskla ho po rameni.
,, A minulý rok se mě pokoušel vyhodit z velké síně s tím, že mudlovští šmejdi by měli jíst ve stájích a ne v jídelně." ,, To si děláš srandu? Lestrange to celé ty roky přeháněl mnohem víc, než jsem si myslela. Nic si z toho ale nedělej, on je nešťastný člověk." ,, Jak to myslíš?" Zajímala se Marlene. ,, Jeho rodiče mu doslova vymyli mozek, jsou šílení, už odmala ho bili ohnivým bičem, vlastně mi ho je hrozně líto." ,, Vážně? Já si myslela, že se má jako v bavlnce." ,, To určitě nemá, tak se má málo čistokrevných, kteří jsou z bohatých rodin. Naši nejsou zas tak hrozní, když je posloucháš. Rodiče Luciuse jsou horší, hlavně jeho otec. Otec otce Luciuse ho dokurvil, tak se on teď snaží zkurvit Luciuse. Promiň za ty výrazy, ale slušněji to říct nejde." ,, A co tvoje teta se strýcem? Rodiče od Bellatrix a Narcissy." ,, Druellu mám ráda. Cygnus je horší, jednou v dětství jsem u nich byla na večeři. Už si přesně nepamatuju, jak to bylo ale v něčem jsem se zastala Siriuse. On si mě potom po večeři vzal stranou a típl o mě cigaretu. Jizvu tu mám do teď." Ukázala jsem jí ruku. ,, To je hrozné...," ,,nojo, konec depresivních řečí, jdeme se bavit."
Pili jsme ohnivou Whiskey a tancovali. Zrovna jsem se chystala na záchod, když v tom mě někdo přirazil ke zdi a začal mi sahat na stehno. Toho kluka jsem neznala. ,, Dej ze mě okamžitě ty svoje špinavý pracky pryč nebo budeš litovat, že vůbec nějaké máš," zavrčela jsem na něho. ,, Ale kočičko, bude se ti to líbit, slibuju." Chtěla jsem sáhnout pro hůlku, zjistila jsem ale, že jsem ji nechala na pokoji. Co si teď počnu? Snažil se mi rukou dostat mezi nohy. Já se mu snažila vymanit, co to šlo ale měl moc velkou sílu. ,, Okamžitě od ní dej ruky pryč!" Zavrčel James, odstrčil ho ode mě a dal mu pěstí. Chystal se znovu ale já ho zarazila a sama mu jednu nabalila.
,, Přespíš dnes u nás?" Zeptal se James a udělal na mě ty svoje psí oči, které prostě nejde odmítnout. ,, No dobře," souhlasila jsem a vydala se s ním k nim na pokoj. Vešli jsme dovnitř a když mě viděl Peter, tak zbledl a začal šíleně pištět, nakonec vyběhl z pokoje. ,, Dobře, tak tohle si asi budu brát osobně," řekla jsem s ironii v hlase. ,, Neměla jsi mu ve třeťáku vyhrožovat, že ho prokleješ." ,, Aha vlastně!" Ve třeťáku jsem mu nakukala, že díky tomu, že jsem ze starobylého rodu se už odmala učím proklínat lidi. Od té doby se mi vyhýbal velkým obloukem.
Marlene spala v posteli u Siriuse. Já si lehla k Jamesovi a přitulila se k němu. Dal mi pusu na čelo. Asi neznám lepší pocit, než tento. ,, Kdyby jsi byla z nebelvíru, mohla by jsi takhle semnou usínat každý den." Uchechtla jsem se ,, běž si to vyřídit s moudrým kloboukem." To už James ale spokojeně oddechoval. ,, Dobrou noc Jamesi Pottere." Políbila jsem ho na rty a potom jsem také zavřela oči.
Ráno jsem se vzbudila jako první. Rozhodla jsem se jít hned zpět do pokoje, musela jsem tam být dřív než Bella, ta totiž taky někde spala, odmítala mi ale říct kde. Podívala jsem se na Jamese, byl fakt sladkej, když spal. Rozhodla jsem se mu napsat vzkaz.
Dobré ráno Šípková Růženko. Musím uznat, že si fakt sladkej když spíš. Uvidíme se na snídani, pokud teda do té doby vstaneš z mrtvých.
Jennifer.K mému štěstí Bella ještě na pokoji nebyla. Převlékla jsem se do černých legín a volného trika, dnes je sobota. Udělala jsem ranní hygienu a přemýšlela, co asi budu dělat. Bylo teprve 8 a o víkendech jsou snídaně od 9. Nakonec jsem se rozhodla jít vzbudit Luciuse a Reguluse. Na pokoji jsem však objevila pouze Luciuse, který spokojeně oddechoval. ,, Vstávat!" Hodil po mně polštář ,, Jennifer!! Říkám ti, že tě utopím v černém jezeře, jestli okamžitě nezmlkneš!" Radši jsem se vytratila, na ranní sprchu v černém jezeře jsem opravdu neměla náladu. Regulus spí určitě u Pandory, dala bych za to ruku do ohně.
Nakonec jsem tedy dopadla tak, že jsem si šla dělat úkol do lektvarů. V knihovně byli jen dva další studenti. Dopsala jsem jednoduchou esej a šla ji odnést Křiklanovi. Zaklepala jsem a za dveřmi se ozvalo ,, Máme tu nějaké ranní ptáče." ,, Aaaa slečno Blacková! Moc rád vás vidím." ,, Dobrý den Profesore, přinesla jsem tu esej do lektvarů." ,, Jistě, děkuji vám. Když už jste tady, chtěl bych se zeptat, zda by jste neměla zájem přijít na konci měsíce na můj večírek? Koná se pouze pro pár vybraných studentů. ,, Bude mi velkým potěšením."
Při cestě na snídani jsem narazila na Severuse, šel opačným směrem než já a v ruce držel svitek pergamenu. ,, Esej pro Křiklana?" Souhlasně kývl a usmál se na mě.
ČTEŠ
Secret lovers
Fanfiction,,Počkat," zarazil se Harry a pohlédl na svého kmotra- Siriuse. ,, Tím chceš říct, že můj otec, před mojí matkou miloval ještě někoho jiného?" Sirius pořád upíral oči na nadpozemsky krásnou dívku na obraze. ,, No ano," řekl a v očích se mu zaleskly...