22. kapitola

401 20 0
                                    

,, Budoucí paní Potterová, vypadáte nádherně, opět se o vás bude psát v denním věštci, jako o nejkrásnější dívce tohoto světa." Mrkl na mě Sirius, když vešel do pokoje, v kterém jsem se připravovala na svou svatbu. Byla jsem už oblečená, nalíčená i učesaná. Musím uznat, že mi to opravdu slušelo. Sirius mě obejmul. ,, Moje krásná malá sestřička se dnes vdává, jsem z toho trochu na měkko." Euphemie se zasmála ,, ale kuš Siriusi, ty a na měkko?" Euphemie ho brala jako syna a myslím si, že mě zase jako dceru. Byla to opravdu ta nejlaskavější žena na světě. ,, Dobře, já jdu za Jamesem, je trochu na nervy a Remus ho tam momentálně uklidňuje sám, takže jdu tam, nechceme přeci, aby nám ženich ve svatební den vyskočil z okna, víď?" ,, Siriusi!" Okřikla jsem ho ale to už raději zmizel, abych po něm náhodou nestihla něco hodit.

K oltáři mě vedl pan Potter. Eveline zatím hlídala Euphémie. Péťa nedorazil, úplně s námi se všemi přerušil kontakt.. Vůbec jsme nevěděli proč.

Naposledy jsem se ohlédla na svůj odraz v zrcadle. Měla jsem krásné, bílé šaty, působily princeznovsky a padly mi jako ulité. Měla jsem boty s poměrně velkým podpatkem, takže jsem se modlila, abych nezakopla.

,, Připravená, děvče?" Zeptal se mě mile pan Potter a já přikývla. Začala hrát hudba a my jsme vešli do uličky. Všichni na mě užasle koukali, nejvíce James. Stál na konci a v očích se mu leskly slzy, mně ostatně taky. Zastavili jsme se a já na něho pohlédla. Na člověka, kterého jsem milovala nejvíc, jak to jen jde.

Hned po tom, co zazněly dvě ano, jsme se s Jamesem políbili. ,, Miluju vás, paní Potterová." ,, Miluju vás, pane Pottere."

,, A nyní, prosím přivítejte naše manželé Potterovi s jejich prvním manželským tancem! Jennifer, nepošlap mu nohy." Sirius nám dělal moderátora. Ještě jsem se na něj stihla podívat pohledem, který naznačoval, za tohle tě potom přizabiju, potom se už místností začala linout hudba. Okamžitě se mi nahrnuly slzy do očí. Byla to totiž písnička o children, ta na kterou jsme spolu tenkrát tančili na Halloweenském plese. Kdo z nás by si tenkrát pomyslel, že spolu na ni budeme tančit i na naší svatbě?

Tancovali jsme do rytmu písničky, přesně tak, jako tenkrát. Postupně se k nám přidávaly i další páry. Sirius tančil s Adelaine. Pamatujete si, jak jsem vám o ní říkala? Ta dívka z havraspáru. Se Siriusem se poslední dobou docela sblížili, konečně se díky ní opět smál. Mně se stala dobrou přítelkyní.

S James jsme rozkrojili náš obrovský svatební dort. Paní Potterová ke mně později přišla. ,, Vždycky jsem chtěla i dceru, teď ji konečně mám." Naprosto mě tím dojala. Pevně jsem ji objala a za vše poděkovala, udělali toho pro nás hrozně moc.

James si dokonce zatancoval i s Eveline. Byl to ten nejroztomilejší pohled, jaký jsem kdy viděla. Bude to tatínkova holčička, to jsem věděla už teď. James ji naprosto zbožňoval. Společně jsme se s ní vyfotili.

Zábava byla v plném proudu, když v tom jsme uslyšeli zvláštní zvuky. Najednou se objevilo asi 20 smrtijedů. James někam zmizel, měla jsem hrozný strach. ,, Jennifer, utíkej!" Uslyšela jsem ještě Siriuse. Neměla jsem u sebe hůlku, věděla jsem, že musím utíkat. ,, Jennifer!" Byl to James, držel Eveline. Spadl mi obrovský kámen ze srdce. Rychle jsme se přemístili.

,, Takhle to dál nejde, pokusili se na nás zaútočit i na svatbě, musíme zmizet, okamžitě." Sirius souhlasně přikyvoval. Byl tu i Peter a Remus. ,, Znám jeden úkryt, je to takový dům, nikdo vás tam nenajde, je to u." ,, Počkej," zarazil ho Sirius. ,, Řekni ho jen jim, nejlepší bude, když to bude vědět co nejméně z nás."

Peter nám pomohl ukrýt se v takovém domě na pláži. Seděla jsem zrovna v kuchyni, Eveline spala. Dívala jsem se na fotky ze školy a musela si povzdychnout. James ke mně přišel a objal mě. ,, Jak dlouho se budeme muset ještě takhle schovávat?" ,, Už dlouho ne, dobro vždycky vítězí, vše bude v pořádku lásko, uvidíš, co nevidět se vrátíme do našeho domu." Opřela jsem mu hlavu o hrudník a on mi dal pusu do vlasů. S ním jsem se vždy cítila bezpečně, za jakékoliv situace.

Secret loversKde žijí příběhy. Začni objevovat