1943 Valencia vibe;
People can be lovers and enemies at the same time, you know.(İnsanlar aynı anda aşık ve düşman olabilir, biliyorsun.)
Yukarıdan şarkıyı açmayı ve okurken yorum atmayı unutmayın!
Valencia Jones
Yanımdan geçen bir sürü insan, hiçbiri hakkında en ufak fikrim yok ama hepsi beni tanıyor. Aslında beni değil, ben gelemeden burada yaşayan Valencia'yı.Bir günlüğüne onun yerini almıştım, bu kız tam anlamıyla bana benzemiyordu. Bunu hızlıca anlayabilmiştim.
Kızlar tuvaletine gidip kapıyı kapattım ve aynaya baktım, yansımadaki yüz ne yapacağına karar verememiş bir ifadeyi takınmıştı. Bu beni korkutuyordu, burada sıkışıp kalabilirdim. Kimseyi bilmiyordum, anlayabilirlerdi. Bu zamanlarda Geçit'i devamlı kullanan kızı bulmak zorundaydım, nasıl geri döneceğimi söylerdi ve 96'ya gidebilirdim.
Derin nefes alıp verirken üzerimde eski okul forması olduğunu fark ettim, gerçeklik değiştirirken o Valencia'nın üzerinde olan şeyler bendeydi. Suyu açıp yüzüme serptim, hep hayalini kurduğum o maceraya sonunda atılmıştım.
Yapmam gereken bir sürü şey vardı. Geçmişte olan Valencia'nın kişiliğini öğrenmek, odamı bulmak, zamanda yolculuk yapan kızı öğrenmek ve tanımadığım biriyle düello yapmak...
Akan suyu kapatıp son kez kendime baktım, hayatımın bir daha aynı olmayacağını biliyordum.
Hiç olmadığım kadar cesaretli hissettim kendimi, hiç olmadığım kadar korkusuz. Ne olabilirdi ki? 1 gün kalacağım ve sonra gelmemek üzere döneceğim. Tüm planım buydu, buraya bağlanmak yoktu. Ruhumun ya da bedenimin neden buraya ait olduğunu anlamamakla beraber tuvaletten çıktım.
Başım dik yürürken çoğu kişinin bana baktığını hissedebiliyordum, Eski Valencia popüler olmalıydı.
Slytherin Ortak Salonuna gittiğimde çoğu şey değişmemiş gözüküyordu. Eşyaların yeri aynı değildi tabii ama büyük farklılık yoktu. Çalışma masasının üzerinde duran parşömenleri alıp koltuğa oturdum, kendim hakkımda soru sormam gerekiyordu.
En yakın arkadaşım kim?
Kişiliğimi 5 kelimeyle özetleyin.
Parşömenin sonuna adınızı ve soyadınızı yazmayı unutmayın!
Bu kadar soru şimdilik yeterdi, ayağa kalkıp ortamdaki sesi kesmek için tahta masaya vurduğumda ayağımda botlar olduğunu fark ettim, buraya geldiğimde terliklerleydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçit ( Tom Riddle)
Fantasy????? ??? ???????? ???̧??? ????? ????!??! Geçit'i ilk bulduğumda inandırıcı bi' rüyada olduğumu sanmıştım, onun dudaklarıyla buluştuğumda her şeyin gerçek olduğunu ve evren değiştirdiğimi tamamen kabul ettim. ~ ✮•°◤?? ? ????? [...