There's a lot of magic between you too, ain't no denying that. And magic makes forgettin' hard.
Aranızda da çok fazla sihir var, bunu inkar etmiyorum. Ve sihir unutmayı zorlaştırır.
Yukardan Şarkıyı Açıp Yorum Bırakmayı Unutmayın 🖤🙋🏻♀️
İhtiyaç Odası..
İhtiyaç Odası, Hogwarts şatosunda sadece ihtiyacı olan biri tarafından keşfedilebilen büyülü bir odadır. Hogwarts ev cinleri tarafından Gel ve Git Odası olarak adlandırılır. Oda yedinci katta, Barmy Barnabas'ı trollere bale dansı öğretmeye çalışırken gösteren bir duvar halısının karşısında yer almaktadır.
Bu odanın gizli kapılarının tek yolu, çok ihtiyacı olan bir büyücü ya da cadı, tam da istedikleri gibi bir odayı dileyerek, önünden üç kez geçmiş gibi açılırdı. İnsan düşüncelerini okumak ve kendi seçtikleri bir oda yaratmak için bir dereceye kadar sezgiye sahip olduğuna inanılmasına rağmen, İhtiyaç Odasının çeşitli sınırlamaları vardı. Örneğin, Gamp'ın Elemental Transfigürasyon Yasasını akılda tutarak, oda yaşam ya da yiyecek yaratamazdı.
İhtiyaç Odası, Gamp'ın Yasası gibi herhangi bir temel yasayı çiğnemeden, arayanın ihtiyaç duyduğu her şeyin şeklini alır.
Yıllar boyunca, bu oda hemen hemen herkes tarafından bir şeyleri saklamak için kullanıldı ve birisi bir şeyi saklamak için bir oda aradığında, İhtiyaç Odası kendini Gizli Eşyalar Odası olarak sunar.
Bir cadı ya da büyücünün İhtiyaç Odası'nı bulmak için yedinci kata gitmeyi bilmesinin yanı sıra, o cadı ya da büyücünün erişim sağlamak için üç kez ileri geri gitmesi gerektiğini de bilmesi gerekir.
Bir odanın tamamen kullanışlı ve ona "ihtiyaç duyan" herkesin kullanımına açık olması için, yerini bulmanın ve kullanmanın inanılmaz derecede zor olması garip. Bu kesinlikle, buna ihtiyaç duyan birçok öğrencinin alanı kullanma şansını asla elde edemeyeceği anlamına geliyor.
Şans ki Tom ve çetesi İhtiyaç Odasını keşfetmişti, aylık toplantıları burada buldukları eski masanın etrafında yapılıyordu.
Bu odada sadece hasarlı mobilyalar yoktu, gerekli gereksiz bir sürü eşya vardı. Örneğin; binlerce kitap, kanatlı mancınık, yontulmuş iksir şişeleri, şapkalar, ejderhaya benzeyen yumurta kabukları masanın etrafından görünen eşyalardan sadece bir kaçıydı. Sıkış tepiş olmasının aksine saklanmak için en iyi yerlerden biriydi.
Tom'un en yakın arkadaşları olarak görünen Avery, Abraxas, Lestrange ve Black masanın başında yer almıştı. Bahsedilen Grup bu kişilerden oluşuyordu.
Bu ay olacak toplantı için hepsi saatinde gelmişken Riddle ortalıklarda yoktu, normalde çok dakik biriydi ve onu en son gören kişi Abraxas'tı.
Valencia, Malfoy kahvaltı yaparken çağrıp abuk subuk konuşmuştu ve Riddle'ın gelmesiyle Abraxas yanlış anlaşılmasın diye yanlarından uzaklaşmıştı. Geç kalmasının sebebi kesin olmasa da Malfoy'un tahmini Valencia ile kavga etmesiydi.
Anlamsız bir şekilde Valencia'yı Abraxas'tan kıskanıyordu, oysa ondan daha yakışıklı ve zekiydi, ayrıca Malfoy hiçbir zaman Valencia'nın tipi olmamıştı. Bu düşüncesi son zamanlarda Jones'un Malfoy'a yakın davranmasından kaynaklanıyordu, normalde tek kelime bile etmez uzak dururdu. Şimdi ise her fırsatta onu Abraxas ile konuşurken görüyor ve bu duruma canı sıkılıyordu.
Ondaki değişimi fark etmesinin ilk nedenlerinden biri buydu.
Avery sıkılarak parmaklarını eski çizik içinde olan rengi solmuş ahşap masaya vurdu, yarım saattir lordun gelmesini bekliyordu. -Arkadaşları Tom'a kendi aralarında Lord diyor-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçit ( Tom Riddle)
Fantasy????? ??? ???????? ???̧??? ????? ????!??! Geçit'i ilk bulduğumda inandırıcı bi' rüyada olduğumu sanmıştım, onun dudaklarıyla buluştuğumda her şeyin gerçek olduğunu ve evren değiştirdiğimi tamamen kabul ettim. ~ ✮•°◤?? ? ????? [...