17. Bölüm | 𝐊𝐮𝐩𝐚𝐥𝐚𝐫 𝐯𝐞 𝐈̇𝐜̧𝐤𝐢.

519 36 29
                                    

She was both everything I could ever want and nothing I could ever have.

(O hem isteyebileceğim her şeydi hem de sahip olamayacağım hiçbir şeydi.)

10 Ocak Sabaha Karşı / 1944.

'Geçmişteki' Valencia'nın Sabah Sarhoşluğu.

-FlashBack-

9 Ocak 23.38'de başlayan parti verilen firelerle Sabah 05.02'ye kadar dayanabilmişti. Geriye sadece Slytherin öğrencilerinin tabiriyle kazananlar kalmıştı.

Bizim bildiklerimizden sadece Abraxas, Tom, Black ve tabii ki Valencia vardı.

Çekici bir dörtlü ama; Tom, Tom'un çetesi ve sevgilisi diyerek kısaca özetleyebiliriz.

Aslında Tom çoktan odasına gitmiş 3.rüyasında olmuş olacaktı fakat kendi sarhoşluğuna katlanıp Valencia'yı beklemişti, ama şu an iş işten çıkmak üzereydi; Etrafa yapılan sessizlik büyüsünün etkisi geçeli dakikalar olmuştu, herkes kafayı bulmuş acayip ses yapıyordu ve bunun farkında değillerdi.

Aralarında en ayık kalmayı başaran Tom, Valencia'yı toparlayabilmek için elinden geleni yapıyordu, kravatı yerlerde sürünürken gömleğinin ilk 2 düğmesi açılmış, yakası gevşetilmişti.

En az Sarhoş olan Tom'ken en fazla sapıtan kişiler Valencia ve Abraxas'tı.

Abraxas dopdolu olan yeni shot bardakları getirirken Valencia'nın gözleri parlamıştı, hemen bir kaç taneyi art arda dikti, başının dönmesi ikiye katlandığında masaya tutundu. Valencia'nın kötü olduğunu gören Tom ise koltuktan kalkıp kafasındaki sarsıntılı hissi boşverip Valencia'yı tuttu.

"İçme artık." Valencia yüzüne gülümseme yerleştirip Tom'u öptü ve ellerini beline doladı, olanların gerçekliğini ayıramayacak kadar kendinde değildi. Ayakta durmakta zorlanıyordu, yine de vücudunu yavaşça sallayarak dans etmeye devam etti.

Gözlerini kapattı ve Tom'un kokusunu içine çekti.

Tom ona kıyamıyordu, bu hallerini sevmese bile onun için katlanıyordu. Sevgi değişik bir şeydi..

Bu sırada Abraxas 4 içki bardağını üst üste dizip kule yaptığını sanıyordu, oysa sadece 1 kat çıkabilmişti onlarıda yamuk yapmıştı.

"Valencia hadi gel ve devirmeden al şunları!" Black sarhoş gülüşünü yüzüne yerleştirdi ve dalga geçen bakışlarını Jones'a yönlendirdi.

"Hadi ama Jones, bırak şu lanet sevgilini." dedi Black, Tom arkadaş rolünü bırakıp Lord kişiliğine büründü ve kırmızıya dönüşen gözleriyle tehditkar bir bakış attı. Black'in Valencia'ya duyduğu sempatiyi biliyordu, kontrol altına almıştı ama aşk güçlü bir duyguydu. Yüksek sadakat duygusu bile bunun karşısında duramazdı, durmuyordu da zaten. Aralara zekice yerleştirilmiş sevgi ve flört sözlerini Riddle rahatça görebiliyordu. Güzel bir kızla sevgili olmanın en kötü yönü arkadaşlarının ondan etkilenmesidir. Hele ki grubun züppe safkanlardan oluşuyorsa bu kaçınılmaz bir sondur.

Valencia güldü ve Tom'u bırakıp bardakların yanına gitmeye çalıştı, evet çalıştı. Adımları güçsüz ve yamuktu. Yüzündeki o aptal sırıtış sarhoş olduğunun en büyük kanıtıydı. Masaya doğru doğrulduğunda dengesini kaybetti, düşecekken Tom onu tekrar tuttu ve masaya düşmemesini sağladı. Valencia hâlâ kahkaha atıyordu.

Geçit ( Tom Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin