I melted into the dream as if I had always been there. I knew where I had come from; I knew where I was going.
(Sanki hep oradaymışım gibi rüyanın içinde eridim. Nereden geldiğimi biliyordum; Nereye gittiğimi biliyordum)
Hasta hasta aktiflik ölmesin diye bölümü bitirdim, her yorum geçmiş olsun 🤧
Şarkıyı açmayı unutmayığğğn.
~
Saatlerce aynı pozisyonda oturup duvara bakıyorum, ne yapacağım? Klonum şu an orada ne yapıyor? Tom nasıl? Hâlâ beni istiyor mu? Draco'dan ayrılmalı mıyım?
Tabii ki ayrılmalıyım. Ama nedensiz ayrılığın nedenini soracaktır, cevabım belli ama bunu cümlelere dökemem. Anlamaz bile, inanmaz.
Aslında mantıkken; geçmişte yaşandığı için şu an Tom'u aldatıyor gibi oluyorum, yani eğer 53 yıl sevgili kaldıysak..
Hem Draco'yu aldatmış olmuyorum ama.. Siktir bu konu kafa karıştırmaktan başka bir şey yapmıyor. Sanırım kimi istediğimi- sevdiğime karar vermem lazım. 2'sini bir arada yürütmek olmaz, yapamam.
Draco mu Tom mu?
Bir kaç saatte bunun hakkında düşündüm, en son daralıp yataktan kalktım ve masama oturup günlüğümü açtım. Sonunda bir günlük açılabiliyordu! Keşke onu yanımda götürebilsem.. Belki Michelle biliyor- Michelle değil, o geçmişte.. Anmeda- hayır Enmade? Ne bu lanet kızın adı?!!
Bu konu hakkında pek bilgili gözüküyordu.
Günlüğüm 14 Aralıkta kalmıştı, keşke o güne tekrar geri gidebilsem diye iç geçirip yazmaya başladım.
İlk defa anlatılan efsaneleri dinledim ve hayatım tamamen değişti! Sonsuza kadar!
Hogwarts'ta bulunan gizli geçitlerden birini buldum ve geçmişe gittim. Aslında geçit sadece geçmişle alakalı değil, merdivenleri çıktığında ait olduğun yere gidiyorsun. Benimkisi 1943'tü.
Kafamı kaldırıp düşünmeye başladım. Bunu neredeyse unutmuştum, Geçit beni ait olduğum yere götürmüştü. Ben Tom'a aittim. Sonra Kehanet Profesörü'nün dedikleri aklıma geldi.
"Sen çok yakın zamanda ruh ikizin ile karşılaşmışsın. Bir erkek. Hayatını değiştirmende onun payı olacak."
"Sarışın değil. Kumral! Hayır! Esmer! Çok ikilemde kalacaksın. Hayatın yavrum, hayatın büyük değişime uğrayacak!"
Ruh ikizi ne demekti ki, 1 ruhun 2'ye bölünmesi mi?
Araştıracağım ilk konuyu bulmuştum, Ruh İkizi.
Unutmamak için günlüğümün en üst kısmına yazıp devam ettim.
Tom Riddle diye biriyle tanıştım, gelecekte kimsenin soyadı Riddle değil. Evli değil, ya da çocuğu yok. Kendisi çok yakışıklı, siyah kıvırcık saçları var. Benden çok uzun, ses tonu tok ve rahatlatıcı. Aksanınsan bahsetmiyorum bile!
Hakkında bildiğim pek bilgi yok. Ailesi? Soyu? Kan durumu? Tom'da kesinlikle Safkan enerjisi var, buna inanıyorum.
Bildiğim tek şey bir grubu olduğu. Grubunda Abraxas var Draco'nun büyükbabası. Lestrange ve Avery. Eğer başkası varsa bilemiyorum, daha doğrusu grup ne için onu bile bilmiyorum.
Abraxas bana kalbindeki iyiliği düşün, o zaman yaptığımız şeyi anlayacaksın dedi. Kalbimde kötülük olduğunu düşünmüyorumdum, zamanında nasıl Slytherin'e yerleştiğimi bile anlamamıştım. Ailemin aksine Hufflepuff olacağımı düşünüyordum, sanırım Seçmen Şapka'nın bir bildiği var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçit ( Tom Riddle)
Fantasy????? ??? ???????? ???̧??? ????? ????!??! Geçit'i ilk bulduğumda inandırıcı bi' rüyada olduğumu sanmıştım, onun dudaklarıyla buluştuğumda her şeyin gerçek olduğunu ve evren değiştirdiğimi tamamen kabul ettim. ~ ✮•°◤?? ? ????? [...