I guess sometimes you have to lie to find the true.
(Sanırım bazen gerçeği bulmak için yalan söylemek gerekir.)
Fondip -*Shot.
Yukarıdan şarkıyı açmayı ve okurken yorum atmayı unutmayııın 🖤💃🏻
Valencia Jones.
"I still love you!"
(seni hâlâ seviyorum)Defter titredi, iç çekip denemeye devam ettim.
"Dans eden çift!"
"Riddle'ın grubu!"
"Abraxas!"
"Geçit!"
...
Günlüğü açabilmek için aklıma gelen her şeyi söylemiştim, yine de olmuyordu. Kesin çok basit bir kelime. Hep öyle olur zaten, zordan başlarsın ama cevap her zaman ilk akla gelendir.
Pes edip odaya bakınmaya başladım, gerçekten her şey çok karışıktı, masası dağınık, posterler yamuk; yırtılmış veya asimetrik asılmıştı. Benim odama benzemediği kesindi, devamlı düzen içinde tutardım.
Günlüğü masaya bıraktım, sıkıntıdan patlayacakken gözüm dolabın üstünde duran kutulara takıldı. Oraya yetişemezdim, sandalyeyi alıp üstüne çıktım. Kocaman 3 tane kutu vardı, tüm yeri kaplamaya yetiyorlardı. İlk elime geleni aldım, epey ağırdı ve bu odaya göre üstü toz tutmamıştı, şaşırmadığımı söyleyemezdim.
Kutuyu masaya bırakıp sandalyeden indim. Kahverengi kutunun üzerinde ahşap mor kelebekler vardı, tıpkı beni buraya getiren kelebek gibiydi.
Kapağı açmak için kaldırdım, bir sürü ıvır zıvır duruyordu. Bu anı kutusuydu! Tanrıya şükür hakkında bir kaç fikir edinebilecektim.
Slytherin flamaları, yıpranmış Quidditch posterleri,sakız kağıtlarının üstüne yazılan notlar...
Kutunun içine baktıkça bu okulda ne kadar güzel günler geçirdiğini anladım. Benim böyle anılarım yoktu, eğer böyle bir şey yapsaydım koyabileceğim tek şey sınav notları olurdu.
Buruşturulmuş notları okumaya başladım. Bunlar yazışmaydı, 53 yıl geride olmuş olsalar bile konuşma özelliği olduğunu biliyorlardı, düşününce derste yazılan notlar olduğunu anladım., şimdi daha çok ilgimi çekmişti.
V-Selaaaam
V-Cevap vermezsen bunun bir anlamı olmayacağını biliyorsun değil mi? Cevap veeeeer!
V- Çok seksisin.
?- Dersteyiz kes şunu.
V- Böyle yazdığımda cevap vereceğini biliyordum :)
2.Not.
V- Bu dersten nefret ediyorum ama yine de mutluyuuuıım.
?- Aferin sana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçit ( Tom Riddle)
Fantasy????? ??? ???????? ???̧??? ????? ????!??! Geçit'i ilk bulduğumda inandırıcı bi' rüyada olduğumu sanmıştım, onun dudaklarıyla buluştuğumda her şeyin gerçek olduğunu ve evren değiştirdiğimi tamamen kabul ettim. ~ ✮•°◤?? ? ????? [...