15.Bölüm | 𝐊𝐢𝐦𝐢𝐦 𝐁𝐞𝐧?

589 36 23
                                    

"Reflect upon your life and the person you have become, is this really you?"

(Hayatını ve olduğun kişiyi düşün, bu gerçekten sen misin?)

*****



14.Bölüm Son Kısım Özet:

Valencia bir rüya görür, kendisi başka bir vücuttadır, adı ise Amalie'dir. Rüyasında Tom ve Geçmişteki Gerçek Valencia'yı sevgiliyken görür ve aşırı derecede kıskanır. Uyandığında ise kendisinin Tom tarafından gerçekten sevilmediğini hisseder.

şarkıyı açmayı unutmayın..

Medyadaki fotoğrafa dikkattt..

*****

Amalie.. İsim hiç uzak gelmiyordu, tanıdığım birine ait olmalıydı fakat son 1 aydır o kadar kişiyle tanıştım ki karıştırmam çok normal. Rüyama girecek kadar yakın olduğumu sanmıyorum, hatta eminim.

Bir mesajı olmalıydı..

Rüyalarımdan her zaman anlam çıkarmayı sevmişimdir.

Geçiti bulmadan bir kaç gece önce beni buraya getiren mor kelebeği rüyamda görmüştüm, anlamı ise gayet açıktı. Ya da ben öyle sanıyordum.

Rüyada Mor Kelebek görmek; sıkıntılı olduğu bir zamanda başına gelecek olan güzel bir olay ile hayatını değiştirecek bir karar vereceğine, sorumluluk alacağına ve karşılığında başarı elde edeceğine, yeni bir şehirde kendisine yeni ve daha sakin bir hayat kuracağına, açılan kapıların büyük hayırlar getireceğine, zenginliğe sahip olunacağına, hayırlı ve güzel günler göreceğine, yaşayacağı bir rahatsızlıktan yakın zaman içinde herhangi zarar görmeden kurtulacağına, şansın da yaver gitmesiyle bambaşka bir hayata kavuşulacağına, bir fırsatı en doğru ve en akıllı şekilde kullanmayı başarıp, zirveye tırmanmak için bir merdiven daha atlamış olacağına yanlış yollardan döneceğine, bir sebeple ruhen güçsüz düşüleceğine, ağlayıp sızlayacak kadar acizlik içinde olmaya izin vermeyeceğine işaret eder.

Huh! Epey uzun, ama doğru bir anlamı vardı, en azından Kehanet Profesörü Sybill Trelawney öyle söylemişti. Deli olabilirdi fakat gördüğü her şey şu zamana kadar doğru çıkmıştı.

Ben gerçekten bir yol ayrımına girmiştim, bu iyiyi mi yoksa kötüyü mü seçmeye benziyordu.

İyi olan taraf Gelecekken, kötü olan taraf Geçmişti..

Geçmişte kalmaya karar verirsem, kaderimi sonsuz bir paradoksa sokabilirim, ya da şu anda o paradokslardan birindeyim. Artık neyi doğru bileceğimi şaşırdım..

Rüyanın etkisi ise geçmemişti, Tom'u o kadar kıskanmıştım ki birine bağırmadan ya da bir şeyleri kırıp dökmeden rahatlamayacakmış gibi hissediyordum.

Neden böyle oluyordu ki? Bir kaç gün mutlu olmuştum ve talihsiz olayların ardı arkası kesilmemişti. Belki de bu bana evrenin bir mesajıdır, ait olmadığımı bana böyle gösteriyordur. Rüya ise son çağrısıdır, eğer geri dönmezsem Draco'nun doğmamasıyla birlikte bu gibi felaketler devam edecekti.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım..

Sakin ol, sakin ol, sakin ol..

Geçit ( Tom Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin