PART 18

185 27 177
                                    

18

لبخند مصنوعی زد و کمربند ایمنیشو باز کرد.
روی صندلی جا به جا شد و منتظر موند تا جونهیوک هم برسه.

نگاهی به اطراف انداخت و ته دلش هیونگ بیرحمش رو تحسین کرد.
دقیقن همونجایی بود که میخواست. خلوت و خالی از هر آدمی. و البته کمی دورتر از شهر، یه جایی وسط جاده!

+ جیمین! کار احمقانه ای نکنی!

لبخندش حالا رنگی از پوزخند گرفته بود و با ابروهای بالا داده شده به صورت سرد ولی مضطرب جیچان خیره شد.

- نگران نباش هیونگ! من احمق نیستم!

لبخندشو بیشتر به جیچان نشون داد و دوباره به جاده که نزدیک صد متر ازش دور شده بودن و نزدیک به دره تیز صخره ای پارک کرده بودن نگاه کرد.

با دیدن ماشین قرمز رنگ جونهیوک دستاشو به هم کوبید و با ذوق به سمت جیچان برگشت:

- اومد!

دستشو سمت دستگیره در برد و بازش کرد ولی باز هم طبق معمول جیچان دستشو گرفت:

+ کاری نکن که پشیمون بشی!

- هی ولم کن دیگه خودم میدونم!

با حرص گفت و بعد از پیاده شدن از ماشین، کلاه هودیشو رو سرش کشید و دستشو تو جیب شلوارش فرو کرد.

+ چیشده که جناب پارک کوچیک خواستن منو ببینن؟

با لحن مسخره و صدای رو مخ جونهیوک لباشو رو هم فشار داد و لحظه ای بعد لبخند احمقانه ای رو لباش نقش بست.

- چیشده که بنگ جونهیوک احمق بی چون و چرا درخواستمو قبول کرده؟

ابروهاش رو بالا داد و به خنده هیستریک پسر خیره شد.
جوری که باد لجوجانه موهای بلندش رو توی صورتش میریخت و اون هم مجبور بود بین خنده های تمسخر امیزش دستشو سمت موهاش ببره و بفرستشون عقب، به طرز عجیبی برای جیمینی که دستاشو مشت کرده بود و منتظر فرصتی بود که تا مرز مردن بزنتش، یکم زیادی مضحک و خنده دار بود.

- چقد بابتش پول گرفتی؟

با لحن جدی شده جیمین، دست از خندیدن کشید و با ابروهای بالا رفته به صورت بی حسش خیره شد:

+ بابت چی؟ نگه داشتن راز جیچان؟ یا انجام دادن دستورات پدرت؟ یا شاید هم...

- تحویل دادن یونگی رو میگم! چرا انقد علاقه داری خودتو احمق و نادون جلوه بدی؟

+ شاید هیچی!

بعد از خنده ای که کرد، با شونه های بالا داده و لحن بیخیالی گفت و مدیونید اگه فکر کنید جیمین هم وایساد و در سکوت به حرکاتش نگاه کرد.

با قدم بلندی خودشو به پسری ک حالا پشتشو بهش کرده بود و به سمت دره قدم هاش رو کج میکرد رسوند و با لگدی که پشت زانوش زد انداختش زمین.
و البته که این همون بهترین فرصتی بود ک منتظرش بود.

◇ TheLieTruthWhere stories live. Discover now