Bölüm özeti : 🔥🔥🔥🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Berk boğazını temizleyip gözlerimdeki gözlerini dudaklarıma indirdi .
Aybike
"Kaybettin ve buna mahkumsun Berk ."Berk
"Kaybetmeyi hiç sevmem Aybike."Aybike
"Ne tesadüf, ben de ..."Berk
"Güzel ... kimin kaybedeceğini şimdiden merakla bekliyorum ."Aybike
"Ben etmiyorum . Ben kazanacağım ."Berk üstten bir bakış atıp bir de egosu bol bir gülüş yolladı . Beni kolay lokma sanıyordu hala . Benim bu bakış karşısında ezileceğimi sanıyorsa çok yanılıyor .
Ben de kendimden emin bir bakış attım . Biraz daha yaklaştım . Alt dudağımı dişledim . Bu hareketim karşısında Berkin gülüşü silindi. Deli gibi kasılmıştı bedeni . Dudaklarıma bakarak yutkundu. Adem elmasının yukarı aşağı hareketine de benim gözlerim takıldı .
Sonra da Berki itip masaya ilerledim . Berk masaya dönmek yerine tuvalete gitti . Diğerleri de danstan dönüp yanımıza geldiler .
Ateş
"Abla ..."Aybike
"Söyle Ateşçiğim ."Ateş
"Hoca bu gün grup ödevi vermiş . Efsun da bizi grup yazdırmış ."Aybike
"Çok güzel . Ne ödevi ?"Efsun
"Fotoğraf çekeceğiz . Biz de İstanbul sokaklarını seçtik . "Aybike
"Güzel konu da ... benden ne istiyorsunuz ?"Ateş
"Abla Güzel sanatlar öğrencisi olan ben miyim ? Hadi be kameranı bir günlük ver ."Aybike
"Telefonlar ne güne duruyor Ateş ?"Ateş
"Kameranla aynı mı ? Nolur ya nolur ?"Aybike
"Ablacığım ben veririm vermesine de . Siz onun ayarını yapamazsınız ki ."Efsun
"Hııı ... doğru söylüyor Ateş . Biz de telefonla çekeriz . Hem onların da kamerası iyi ."Ateşin yüzü düştü . Ya kıza hava atacak diye benim kameramı işe dahil etmek nedir ya ?
Aybike
"Offf tamam ya tamam . Ben de gelirim gösteririm size ."Ateş
"Vallaha mı ? Cidden mi abla ?"Aybike
"Cidden eşek cidden ."Ateş
"Ablam benim be ."Ateş birden beni kucaklayıp etrafında döndürmeye başladı .
Aybike
"Hahahah deli indir beni hahaha ."Masadaki herkes de gülüyordu. Ateş beni yere indirip bir de yanağıma bir öpücük kondurdu. Sonra ortamın yalan havasından sıkılıp üst kata çıktım . Saray gibi bir yerdi .
Orada da balkona çıktım . Korkuluklara oturup bir sigara yaktım . İki duman çektim sonra biri geliş parmaklarımın arasından sigarayı aldı . Başımı hızla çevirince bana bakıp çekici bir gülümseme yollayan ve az önce benim parmaklarımda olan sigarayı dudaklarına götüren bi Berk Özkaya vardı .
Berk
"Hmm güzel sigara ..."Aybike
"Camel ... alabilirsin ."Berk
"Cık ... bunu güzel yapan markası değil ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzendeki Çukur <AyBer>
Novela JuvenilMafya aileler ... Kardeşleri için her şeyi yapmaya hazır bir ikili . Kız belime sarılacak gibi bir hareket yaptı ama sarılmadı . Belimin arkadında duran çakımı çekti ve aldı . İlkte bulması ... nasıl ya ? Bunları yaparken gözlerini bir an gözlerimd...