22:Kardeş korkusu

622 39 1.3K
                                    

Gül

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gül

Sonunda beklediğiniz o bölüm ...

Berkin karakterinin değişimini iki fb arasında net bir şekilde göreceğiz . Hadi bölüme geçelim.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Berkin telefonu kapatmasıyla hep birlikte kafeden çıktık . Berke kendi anahtarımı vermiştim . Gerçi şu an ben kullansam daha iyiydi ama Berke ters de gidemezdim .

Talya ve Gül de benim arabamdaydı . Diğerleri de kendi arabalarına dağılmıştı .

Berk
"Amk şerefsizler ... ulan Pars lan Pars ... Parstan ne istediniz ? "

Aybike
"Berk sakin olman lazım . Bunu her kim yaptıysa bulacağız ."

Berk
"Allah kahretmesin ya !"

Berk önüne çıkan çöp kutusuna bile korna çalıyordu . Aracı durdurup hepimizden önce indi . Kimseyi bekleyecek halde değildi zaten . Bu hastane okula yakın olan hastaneydi . Demek ki çok uzaklaşamamıştı .

Danışmaya uğramadan direk ameliyathanelere doğru koştu . Berk kadar hızlı yürüyemiyordum o yüzden ayağımdaki topuklulara rağmen koştum .

Kalabalık koridora dönünce ilk dikkatimi çeken Efsun ve Ateş oldu . Demek okuldan gidip onları da almışlardı .

Efsun oturmuş hüngür hüngür ağlarken Ateş ayakta sırtını duvara dayamış ve uzaktan Efsunu izliyordu . Ortamı çok da inceleyemeden tekrar yürüdük .

Berk
"Baba !"

Resul
"Hah ... Berk kan lazım ."

Berk
"Tamam vereyim şimdi . Durumu nasıl?"

Resul
"Geldiğinde ağırdı dediler sonra da bir şey söylemediler ."

Berk
"Nasıl söylemiyorlar ya ?"

Resul
"Berk ..."

Berk
"..."

Resul
"Parsın senin arabanda ne işi vardı ?"

Berk
"Allah benim belamı versin baba ..."

Aybike
"Şştt ..."

Berk
"Onları yerin yedi kat dibine gömeceğim ! Kardeşime dokunmayacaktı."

Ayla
"Berk hadi annem git kan ver ."

Ayla hanım ağlarken Berke yalvararak baktı . Berk başını sallayıp gitti .

Aybike
"Ateş ... ablacım ."

Ateşin yanına gittim . Hemen sarıldım . Kollarımın arasında titreyen bedeni beni korkutmuştu . Böyle olayların Ateş üzerindeki etkisi belliydi . Travmasını tetikliyordu .

Gamzendeki Çukur <AyBer>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin