🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Sunucu
"Ve bu geceki en yüksek bağış 40 milyar tl geliyor. Küçük bir not da düşülmüş."
"Bu gün orada olamama nedenimi biliyorsun. Bu bağışı Aybike Eren adına yapıyorum. Seni seviyorum güzelim.
Emre Açıkgöz."Duyduğum şeyle hemen Berke döndüm. Gözlerinden ateş çıkıyordu. Tüm önemleri almıştık ama gecemizi gölgeleyecek bir iç sorun ihtimalini düşünmemiştik.
Berk bana dahi bakmadan dışarıya çıktı. Tam peşinden gidecekken bileğimde bir el hissettim ve başımı kaldırdım.
Pars
"Ben giderim... biraz sakinleşsin sen öyle gel."Aybike
"Ama..."Pars
"Öfkeyle bir şey söyler ikinizin de canı sıkılır. Ben önden gidip göğüslerim sultanım."Pars benim moralimin bozulduğunu anlamış olacak ki güldürmeye çalıştı. Onu kırmak istemezdim ama hiç gülümseyecek halim bile yoktu.
Bu durumda Parsa güvenmem gerekiyordu. Başımla onaylayıp Parsın çıkışını izledim.
Parsın anlatımı:
Berkin öyle öfkeyle çıkması Aybikeyi çok kötü yapmıştı. Biliyorum benim ikizim de bunları bilerek yapmıyor ama öfkeliyken hiç kendinde olmuyor.
Onu onca sene çeken bendim. Aybike sevgilisi de olsa bu kadar öfkeli olmasına katlanmak zorunda değildi. Hem onu sakinleştirmekte de en az çileden çıkarmakta iyi olduğum kadar başarılıydım.
Dışarıya çıkar çıkmaz Berki gördüm. Sigarasını yakmış sağa sola hızlı hızlı yürüyordu. Bunu yaparken bir de söyleniyordu.
Derin bir nefes çekip yanına gittim. Ona doğru yürürken beni fark etmişti.
Yürüdüğü doğrultuda önüne geçtim. Geri döndüğünde karşısına çıkmış oldum böylece.
Berk
"Şerefsiz pezevenk... Gördün demi yaptığını."Berkin gözlerine bakmak bile korkunçtu. Başımla onayladım.
Berk
"Nerede olduğunu bilmediğim bir sapık kafasına göre benim kız arkadaşımın adına bağış yapabiliyor."Pars
"Berk!"Berk
"BANA SAKİN OL FALAN DEME! SAKİN OLAMAM BEN!"Pars
"Bak tamam kabul ediyorum berbat bir hadsizlik ama onun yapmak istediği de bu zaten."Berk
"Ne yapıyım Pars? Olmamış gibi mi yapıyım?"Pars
"Öyle yap abiciğim öyle yap."Berk
"Ben senin kadar olgun düşünemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzendeki Çukur <AyBer>
Novela JuvenilMafya aileler ... Kardeşleri için her şeyi yapmaya hazır bir ikili . Kız belime sarılacak gibi bir hareket yaptı ama sarılmadı . Belimin arkadında duran çakımı çekti ve aldı . İlkte bulması ... nasıl ya ? Bunları yaparken gözlerini bir an gözlerimd...