Evet çok sevgili Yg okumayan Gç okurum. Seninle de vedalaşalım. Ben en az üç hafta yokum.
Umarım döndüğümde burada olmaya devam edersin. Kendine iyi bak. Mutlu ol. Kimsenin seni mutsuz ve değersiz hissetmesine izin verme. (Bu da gidip de dönememek var edebiyatı gibi oldu ama işte seviliyorsun.)
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Son dakika şovum sağolsun okula biraz geç kalmıştık. Pars tarih bölümünün dersine yetişmek için önden koşturdu. Biz de Berkle bir noktada ayrıldık.
Bizim fakülte en köşede olduğu için yine aşırı yüksek şansıma söverek yürüyordum.
Bir anda takip edildiğim hissine kapıldım. Arkamı döndüğümde kimseyi göremiyordum. Son dönem yaşanılanların etkisinde kaldığımı düşündüm.
Yoluma devam ettim ama bu his hiç geçmedi. Adımlarımı ara ara hızlandırdım ve bu aralarda da takip edilme hissim arttı. Yavaşladığımda histe de azalma oldu.
Tamam kabul ediyorum bu bir kuruntu değil. Şu an takip ediliyorum.
E peki buyrun...gelin. Geliceğiniz varsa göreceğiniz de var.
Adımlarımı okulun arka tarafına doğru yönelttim. Normalde kalabalığa girmem beklenirdi ama şimdi öğrencileri de huzursuz etmeye gerek yok diye düşünüyorum.
Tam köşeden dönecekken belli etmeyecek kadar hızlandım. Döner dönmez de yan bir şekilde duvara yaslanıp kollarımı göğsümde birleştirip bağladım.
Kısa bir süre sonra çıkmaz bi yola girdiklerini anlayan ve daha önce görmediğime emin olduğum iki erkekle karşı karşıya kaldım.
Beni görünce şoka uğradılar. E tabi normal, orada öylece durup onları bekleyeceğimi düşünmüyorlardır.
Aybike
"Hayırdır beyler, bana mı bakıyordunuz?"Adamlar birbirlerine baktı ama konuşmadı. Kendimi duvardan ayırdım ve kollarımı çözdüm. Boynumu sağa sola yatırarak kütlettim.
Aybike
"Bu gün birkaç saat önce bir kız sevgilime yavşadı biliyor musunuz?"X
"Bunu neden bize anlatıyorsun?"Aybike
"Size teşekkür etmek için."Y
"Teşekkür mü?"Aybike
"Evet, teşekkür."X
"Ne?"Aybike
"Sayenizde sinirimi atıcak bir yer olucak çocuklar."Son olarak parmaklarımı kütletip birinin üzerine yürüdüm. Şaşırsa da karşılık vermek için kendini hazırladı.
Tam yumruk atıcakken bileğinden tutup ters çevirdim. O, bedenen ondan çok küçük bir kadının elleri arasında kıvranırken diğer bana doğru koştu.
Bileğinden tutup tersine çevirdiğim adamı sırtından itip duvara çarpmasına sebep oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzendeki Çukur <AyBer>
Fiksi RemajaMafya aileler ... Kardeşleri için her şeyi yapmaya hazır bir ikili . Kız belime sarılacak gibi bir hareket yaptı ama sarılmadı . Belimin arkadında duran çakımı çekti ve aldı . İlkte bulması ... nasıl ya ? Bunları yaparken gözlerini bir an gözlerimd...