26:Misafirler

597 35 1.4K
                                    

Uzun zamandır beklediğim bir bölümdü geçen bölüm. Asla beklentimi karşılamadı maalesef. Şimdi yorum sayısına bakıp daha ne diyebilirsiniz tabi ama kast ettiğim o değildi. Ben tepkileri söylüyorum. Buna baya üzülmüştüm ki aklıma zaten çoğu kişinin hikayeleri bıraktığı geldi. Neyse bu minik iç dökmeyi sonlandırıyorum hemen.

İyi okumalar.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Gece gelen mesajdan sonra uyku tutmadı. Tüm gece uyanıp durdum. Sabah da çok erken kalktım. Sürekli dönüp durmamdan Berk de uyanmasın diye yataktan kalktım.

Hemen üstüme başıma bir şeyler giyip aşağıya indim. Bu saatte kimse uyanmaz zaten. Evdeki sessizlik bile boğuyordu beni şu an.

Bahçeye çıktım. Berkle mangal günü oturduğumuz salıncağa gidecektim ama şu an oraya kadar yürümeye bile mecalim yoktu.

Bahçenin ortasındaki oturma grubuna kadar anca yürüyüp oturdum.

Rahatlamam gerekiyordu bu gün artık ne aradığımızı biliyoruz ama bir türlü rahat edemiyorum. Aksine eskiye oranla daha çok gerilmeye başlamıştım.

Artık kimliklerinin gizli olmadığını Emre de Zafer de biliyor. Berke zarar vermekten hiç çekinmeyeceklerdir.

Berkin de aynı endişeyi benim için yaşadığından şüphem yok ama o benden daha büyük bir tehlikede.

Ben kendi düşüncelerimle boğuşurken gece uyuyamamanın getirdiği baş ağrısıyla ofladım. Elimi alnıma götürüp ovaladım.

Bu esnada arkamdan bir şal vücudumu sardı. Hiç ses duymadığım için korktum.

Aybike
"Hih!"

Oğulcan
"Sakin ol abiciğim, benim."

Aybike
"Ay dalmışım abi kusura bakma."
"Neden bu saatte uyandın?"

Oğulcan
"Hastaneye gidicem. Bu gün de nöbetçiyim."

Aybike
"Neden bu kadar sık nöbetçi oluyorsun?"

Oğulcan
"Bu gün bi arkadaşım rica etti. Onunla değiştirdik."

Aybike
"Çok yorulacaksın. Keşke kabul etmeseydin."

Oğulcan
"Çocuk düğün hazırlığı yapıyor."

Aybike
"İnsanların ne güzel dertleri var."

Oğulcan
"Neden söylemedin bana?"

Abim birden sorunca salağa yatmak istedim.

Aybike
"Neyi?"

Oğulcan
"Aybikeee..."

Aybike
"Tamam ya..."

Oğulcan
"Eee? Neden söylemedin?"

Aybike
"Peşimde bir sapık olduğunu söylesem beni buradan uzaklaştırmak isteyeceğini düşündüm."

Oğulcan
"Koskoca kızsın Aybike. Sana zorla bir şey yaptırabilir miyim?"

Aybike
"Bir abi olarak bunu yapmak için her şeyi yapacağına eminim. Seni suçlayamazdım da."

Oğulcan
"Ortaya çıktı şimdi ne olucak?"

Aybike
"Bilmiyorum..."
"Sen nerden öğrendin?"

Oğulcan
"Tolga anlattı olanları."

Aybike
"Ayy... sana mı getirdi Ömer?"

Oğulcan
"Evet ama konumuz bu değil."

Aybike
"İyi değil mi? Benden saklamıyorlar."

Oğulcan
"Hayır saklamıyorlar. Kalıcı bir hasar da yok merak etme."

Gamzendeki Çukur <AyBer>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin