Berk
"Yine topukluları giymişiz ."Aybike
"Evet ..."Saçımı savurarak arkama döndüm ve yürümeye başladım . Omzumun üstünden dönüp baktım . Berk iki kolunu da havaya kaldırmıştı . Sonra tekrar önğme döndüm ve yürümeye devam ettim .Arkamdan bağırdı .
Berk
"Annem babama bu kadar hesap sormuyo be . "Aybike
"Hadiiii daha fotoğraf çekeceğiz."Berk
"Çekelim bakalım ."Biz de dışarı çıktık. Ateş ve Efsun arabanın kenarında bekliyordu . Berk uzaktan kapıyı açtı . Onlar da hemen bindi .
Berk benim önüne geçip kapımı açtı . Yandan bir gülüş attım .
Aybike
"Hayırdır Berk bey , centilmen olasınız mı tuttu ? "Berk
"Ben hep centilmendim , sen göremedin ."Aybike
"Ondan mı odama lank diye daldın ?"Berk
"Bilseydim daha erken dalardım ."Aybike
"Edepsiz ..."Berk
"Orijinalimi saklayamam ..."Saçımı attırıp arabaya bindim . Berk de bindi . Arabayı çalıştırdığı gibi telefonu çaldı . Arabaya bağladı ama kulaklığını da taktı .
Berk
"Efendim."
"İyiyim sen ?"
"Daha yeni görüştük ."
"Yok daha yeni çıktık. Siz halledin ."
"Bensiz de kalamazsın . Kusura bakma önceliğim Efsunum ."
"Ağlayabilirsin tabi ."
"Ya hadi hadi kapat ."Telefonu kapatınca kimin aradığını sormak istedim ana soramazdım . Sanane derdi . İçim içimi yedi ama susmak zorundayım .
Efsun
"Kimdi abi ?"İşte bu . Efsunun sorması gülümsetmişti beni ama Allah kahretmesin ki Berk aynadan gülümsediğini görmüştü . O da o çok bilmiş gülüşünü yerleştirdi yüzüne .
Berk
"Hiiiç abiciğim ."Al işte . Beni sinir etmek için söylemiyordu işte . Söylemezsen söyleme banane . Daha yeni görüşmüşmüş , onsuz kalamazmış ...
Berk
"Kahve mi alsak ya ? Sizin şu ileride kahveci var ."Pislik .
Ateş
"Aaa olabilir aslında .Aybike
"Kahvesiz güne başlayamıyor musunuz Ateş bey ? Kahve falan yok . "Ateş
"Abla çocuk değilim ben ."Berk
"Karışmasana çocuğa ."Aybike
"Karışırım asıl sen karışma . Sen çok istiyorsan içebilirsin ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzendeki Çukur <AyBer>
Novela JuvenilMafya aileler ... Kardeşleri için her şeyi yapmaya hazır bir ikili . Kız belime sarılacak gibi bir hareket yaptı ama sarılmadı . Belimin arkadında duran çakımı çekti ve aldı . İlkte bulması ... nasıl ya ? Bunları yaparken gözlerini bir an gözlerimd...