14:Operasyon = Gizli Görev🔞

1K 51 568
                                    

Berkin kollarındam tutup çekiştirdim . O da daha fazla üstelemedi . Berkin üstüne yürümeye başladım . Sırtı duvara değene kadar da hiç konuşmadım .

Berk
"A-Aybike ..."

Aybike
"Bana bak Berk Özkaya ... bir daha biri dedi diye veya başka bir sebeple benim hakkımda bir karar verirsen ya da benden bir şey saklarsan seni doğduğuna pişman ederim ."

Berk
"Birkaç saattir öyleyim zaten ... annemden emdiğim süt burnumdan geldi . Kor ateşlerde yürüdüm ... cayır cayır yandım ."

Aybike
"Öyle mi oldu ?"

Berke çapkın bir gülümsemeyle karşılık verdim . Bu onu da rahatlatmıştı .

Berk
"Öyle oldu ..."

Aybike
"O zaman seni daha da yakalım ."

Berk
"Ne geçiyor o güzel aklından ?"

Berke yaklaşıp parmak uçlarımda havaya kalktım .

Aybike
"Hiç masum şeyler değil ..."

Berk
"Bayıldım bu fikre..."

Aybike
"Sevindim ."

Berk
"Ben daha çok sevindim ."

Berk aniden yerlerinizi değiştirip sırtımı duvara dayadı . Ellerini kalçalarımın yanlarına koyup yüzünü boynuma yaklaştırdı .

Derin derin kokumu içine çekti ve dudaklarını belli belirsiz bir şekilde gerdanım ve boynumda gezdirdi .

Berk
"Bu odayı çok seviyorum ..."

Aybike
"Neden ola ki ?"

Kollarımı Berkin boynuna dolayıp yüzüme yaklaştırıp sormuştum bu soruyu .

Berk
"Çok ateşli anılara ev sahipliği yapıyor ."

Aybike
"O anılara bi yenisini ekleyelim derim ben ."

Berk
"Aklımdan geçeni okudun yavrum ."

Berk hızla kucağına alıp sırtını tekrar sertçe duvarla buluşturdu . Bu etkiyle ağzımdan kaçan inleme Berki öpüşmesine rağmen güldürmüştü .

Onun gülüşü beni sinir ettiği için alt dudağını dişledi ve bu da onu inletti. Bir bir ...

Berkin bacacağımda ve kalçamda gezen elleri sayesinde oda birden yangının ortasında kalmışız gibi sıcacık olmuştu . Bir nevi öyleydi de zaten .

Berk beni daha sıkı tutup yatağa doğru ilerledi ve bu seferde hızla yatağa bıraktı .

Aybike
"Yavaş ol Özkaya kaçmıyorum ."

Berk
"Ya kaçarsan ..."

Berk göz kırpıp tişörtünü çıkardı ve üstüme uzandı . Ellerim sırtının her bi hücresinde tek tek geziyordu .

Benim üstümde önden düğmeli bir elbise vardı . Berk de öpüşürken aynı zamanda düğmeleri açmaya çalışıyordu .

Düğmeler ve ilmekleri o kadar küçüktü ki Berk açmakta çok zorlanıyordu .

Berk
"Sikiyim ya Aybike giyecek başka bir şey mi bulamadın ?"

Berke cevap vermek yerine düğmelerimi ben açmaya başladım . Bunu gören Berk yaşamı bulduğum gamzelerini göstererek gülümsedi ve bacaklarımı tutup beline dolayarak tekrar dudaklarımızı birleştirdi .

Gamzendeki Çukur <AyBer>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin