Medya; Things I'll Never Say - Avril Lavigne
önceki bölüm jungkookun maçtaki görünüşünü ilham aldığım editi koymayı unutmuşum😭düzelttim ama isterseniz hemen önceki bölümün sonuna bakabilirsiniz💗
AY BU BÖLÜM SONUNDA MEZUN OLUYORLAR💃🏻 bi an çok duygusallaştım. gururlu mom😭😭😭
neyse son 1 🧞♀️
umarım beğenirsiniz!
iyi okumalar💗BAD REPUTATION
24. bölüm
Mezuniyet balosu ve aynalı disko topu
Taehyung
Muhtemelen bundan sadece 1 yıl önceki bana bile gerçek aşkı bulacağımı söyleseydiniz, sizi takmazdım. Filmlerdeki o sahneleri yaşayacağımı ve tüm benliğimle tek kişiye ait olmak isteyeceğime inanmazdım.
Ama işte buradaydım, Jungkook'un hemen önünde, onun bu akşamki mükemmel görünüşüne ve o parlak gözlerine bakıyordum. Gerçek aşk işte buydu, Jungkook'un ta kendisiydi.
Bugünün sabahında Jungkook evinden kıyafetlerini alıp bize gelmişti, onlara gitmemi istemiyordu. Baloya giderken fotoğraf çekinmek istediği ev bizim evimizdi. Bilirsiniz, ailem için de hava fazlasıyla hoştu. Ellerindeki kamerayla tüm gün evin içinde dolaşmış, günün özeti niteliğinde bir sürü video çekmişlerdi.
Mia'nın odasında hazırlanan Jungkook'u görmemi yasaklamışlardı. Açıkçası biraz kıskanmıştım, sevgilimi ele geçirmişlerdi bildiğin.
Ben de bu sırada kendi odamda, aldığım takım elbiseyi giyiniyordum. Annem yanıma gelip saçıma öpücük kondurdu ve kravatımı bağlamama yardımcı oldu.
"Mezun olduğuna inanamıyorum." diyerek ağlamaklı sesiyle konuştuğunda gülümsedim. Onunla hem fikirdim, ne ara buraya taşınalı bir yıl olmuştu inanamıyordum bile.
"Eğer böyle konuşursan beni de ağlatacaksın." dedim. Annem güldü ve bana yeniden baştan aşağıya baktı.
"Çok yakışıklı oldun." Siyah ceketimin omuzlarını silkeledi, tutamadığı gözyaşlarını bıraktı ve karşımda duygusal bir anne oldu.
Ona gülerken benim de gözüm dolmuştu ama çaktırmamayı tercih ederek onu kendime çektim. Boyu çeneme geldiğinden kafamı kaldırıp çenemi başına koydum ve ona sıkıca sarıldım.
"Çok duygusal oldum değil mi?" dedi gülerken.
Sırıttım. "Sanırım bir günlüğüne buna müsaade edebilirim." dedim.
Bir süre annemle birbirimize sarıldık, odamın kapısı açılıp içeriye babam girdiğindeyse o da duygusal bir ses çıkarıp ikimizi birden kucakladı.
"Hey, mezun olamadan boğularak öleceğim." diyerek söylendiğimde benden ayrıldılar. Annem burnunu çekip işi olduğunu söyleyerek babamı da alarak odadan çıktığında yeniden tek kalmıştım.
Yan odamdan gelen Mia ile Jungkook'un kahkahalarını duyabiliyordum. Gözlerimi devirdim, bu gidişle Jungkook ve Mia benden de yakın olacaklardı. Üstelik hala cezaya kaldığımız gün ne konuştuklarını bana söylememişlerdi, büyük bir sır kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Reputation
Fanfiction💌 "Jungkook Jeon, South Mesa Lisesinin Meleği." 2000s au femkook¡