Medya; She's so High - Tal Bachman
bölümde geçen şarkıyı medyaya koydum. biraz ficle uyumlu olması için değiştirdim ama haberiniz olsun.
neyse son 3 🧞♀️
umarım beğenirsiniz!
iyi okumalar💗BAD REPUTATION
22. bölüm
Jonathan'ın ağlamaları ve serenatı
Taehyung
17 yıllık hayatımda birçok kez hatalar yapmıştım.
Bu en basitinden annemin bana aldığı legoyu yanlış birleştirmem ya da düşük aldığım sınavlar olabilirdi. Bunlar sadece küçük deneyimlerdi ve her zaman hatalarımdan ders çıkarıp bir dahakine daha iyisini yapmaya çalışmıştım.
Fakat bu seferki hatam bunlar kadar basit değildi, farkındaydım.
Jungkook'a olay yaşandığı an anlatmalıydım. Ama korkmuştum, beni yanlış anlayacağından ve bana sinirleneceğinden çok korkmuştum. En çok da üzüleceğinden korkmuştum. Yine de ona elbet bir gün diyecektim. Bu sefer de şu takıma girmesi için beklemek istemiştim.
Bu berbat bir karardı.
Jungkook'un benden değil de aptal bir çocuktan ve aptal bir fotoğraftan öğrenmesi çok kötü bir durum olmuştu. Ona bir saniye bile durmadan açıklamalar yaptığımda ve bana dolu gözleriyle "Sorun değil." demesiyle kendimi yumruklamak istemiştim.
Evet, Jungkook dakikalarca girdiği şoktan en sonunda çıktığında bana bakmış ve sadece "Sorun değil." demişti. Tanrım, büyük bir sorundu. Ona söylemeliydim, beni dinleyeceğini bilmeliydim ve bir aptal gibi korkmamalıydım.
Jungkook en sonunda konuşabildiğinde siktiğimin Jack'i hala yanımızdaydı ve inanın bana böyle berbat bir anda olmasaydık çoktan onu yumruklamaya başlardım. Jack, Jungkook'un cevabına sırıtıp elindeki telefonunu aldığı gibi ortamdan uzaklaştı.
"Jungkook, sorun olduğunu biliyorum. Lütfen içinde tutma." dedim yalvarırcasına. Gözlerinin dolduğunu gördüğümden benim gözlerim de dolmuştu.
"Ne diyebilirim ki Taehyung." dedi "İsteyerek yaptığın bir şey değildi."
"Sana söylemeliydim." dedim ben de dolan gözlerimle. O an Jungkook beklemediğim bir şey yapmış "Ama söylemedin!" diyerek bağırmıştı.
Şaşırdığımdan bir adım geri gittim ve kaşlarını çatıp bana bağıran Jungkook'a baktım.
"Taehyung, her defasında, lanet olası her defasında benim bir daha üzülmemi istemediğini söylüyorsun. Ama diğer gün bakıyorumki beni üzen sen oluyorsun!" Dediklerinden sonra ne cevap vereceğimi bilemeyerek yutkundum.
Dedikleri doğruydu, her defasında onu üzüyordum.
Berbat biriydim.
"Günlerdir bana soğuk yapmanın sebebi aptal bir kız yüzündenmiş!" derken eliyle gözünü silip sinirli bir gülüş bıraktı. "Tek yapman gereken bana durumu anlatmandı, günlerce saklaman değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Reputation
Fanfic💌 "Jungkook Jeon, South Mesa Lisesinin Meleği." 2000s au femkook¡