Medya; The Way I Loved You (Taylor's Version) - Taylor Swift
bu bölümün sonu. diyeceklerim bu kadar. HEP BU ANI BEKLEDİM YAŞASIN BE! SON SAHNEDE MEDYAYI AÇIN BİR DE. YAĞMURUN BAŞLADIĞI YERDE YANİ. LÜTFEN!
son 2 🧞♀️
BAD REPUTATION
23. bölüm
Gerçek bir Amerikan futbolu ve gerçek bir yarışma
"Aptal planın bir işe yaradı." Sam, oturduğu sıradan Jack'e baktı. Birkaç hafta önce yanına gelip onu bu plana ikna ettiğinde hiç düşünmeden kabul etmişti.
"Ne olacaktı ya?" dedi Jack bilmiş bir tavırla. Sam'in bilerek Jonathan'ın evine gidip onu öpmesi planlarının kusursuz olduğunu gösteriyordu.
Sam'i seçmişlerdi çünkü Jungkook'un ondan nefret ettiğini bilmeyen yoktu. Jack ve Alisha içinse bu bir fırsattı.
"Araları bozuk demiştiniz değil mi?" diye sordu Alisha. O bu planda en arkada kalan kişiydi. Balo günü Sam Melek seçildiğinde Jungkook'a karşı gerçek yüzünü göstermeyi planlıyordu.
Bilmediği bir şey vardı ki Jungkook hiçbir zaman bir aptal olmamıştı.
"Size dedim, Jungkook fotoğrafı gösterdikten sonra yanlarından ayrılmış gibi davrandım ama onları izledim ve büyük kavga ettiler. O Jonathan denen bozuntu uzun süre sürenecek gibi görünüyor."
"Umarım dediğin gibi olur."
Alisha Jungkook'u sevmezdi. Bunu anlamamak için zeki olmaya gerek bile yoktu. Onu kıskandırdı, onun yerinde olmak isterdi ve tüm o güzelliğinin kendinde de olmasını isterdi. Alisha, Jungkook yüzünden göz ameliyatı olduğunu bile biliyordu. Artık hastalık derecesinde bir kıskançlıktı. Üstelik Jack'ten hoşlanıyor, Jungkook yüzünden aralarında olacaksa da hiçbir şey olamayacağına inanıyordu. Alisha aptal değildi, Jack'in kullanma bahanesiyle ona ilgi duyduğunun farkındaydı.
Jack ise bunu hiçbir zaman kabul etmezdi. Aptal, gereksiz bir gururu vardı. Ve bu gururu yüzünden Jonathan'dan nefret ediyordu. Yıllarca Jungkook'u elde etmek için uğraşırken birden çıkan bir çocuğun onu bu kadar kolay etkilemesini aklı almıyordu. Onda olup da Jack de olmayan ne vardı ki?
"Jonathan'dan hoşlanıyor musun?" diye sordu Jack Sam'e doğru. Sam bir sürw düşünür gibi dudağını büzdü. Sarı saçını kafasının tepesinde toplarken "Belki." dedi.
Jack "Belki?" diye yeniden sorduğunda Sam gülümsedi. "Hoş çocuk, üstelik benim peşimden gelmesi de hoşuma gidiyor." dedi.
"Artık geliyorsa tabii." diyerek mırıldandı Alisha. Sam bunu duyduğunda gözlerini devirdi, uğraşmayacaktı bile.
Bu yüzden Jack'e dönüp "Her neyse, sen Jungkook'u takıma almayı neden kabul ettin?" diye sordu
"Karşı takımları biliyorum çünkü."
"Nasıl yani?"
"Jungkook'u biz kabul etsek de onlar etmeyecek. Maçlar böyledir, karşı taraf seni sinir etmek için maçtan önce ve maç esnasında seni yere gömerler. Jungkook bir yem, isteklerinin sonucunu görecek ve takıma girdiğine pişman olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Reputation
Fanfic💌 "Jungkook Jeon, South Mesa Lisesinin Meleği." 2000s au femkook¡