18 - Balo savaşları ve Jungkook'un sarsıntılı hayatı

6.6K 1K 1K
                                    

Medya; Holiday / Boulevard of Broken Dreams - Green Day

BİR GÜNDE İKİ BÖLÜM MÜ???

BU ARADA YORUMLARINIZ BENİ BÖYLE YAPIYOR BAKIN👉🏻😭💗💘💕🥺🤭💘💕💞🤭😭💝💞🥺😚🥰😩🤗😻🫶🏻💗💞

BİRAZ DA BÖYLE 👉🏻😵🤒🤕😷🤧 ÇÜNKÜ TATLILIĞINIZ BENİ YATAKLARA DÜŞÜRÜYPR

cevap veremediklerim varsa da özür diliyorum HEPSİNE CEVAP VERMEYE ÇALIŞIYORUM AMA BAZEN GÖZÜMDEN KAÇIYOR YA DA NE CEVAP VERECEĞİMİ BİLEMİUORUM!

NEYSE

umarım bölümü beğenirsiniz
İYİ OKUMALAR💗💗
(tekrardan, sizi çok seviyorum)

BAD REPUTATION

18. bölüm

Balo savaşları ve Jungkook'un sarsıntılı hayatı

Jungkook

Senden deli gibi hoşlanıyorum Jungkook.

Günlerdir kafamda dönen tek cümle buydu. Tüm beynimi ele geçirmiş gibiydi, unutmak imkansızdı.

Jonathan benden hoşlanıyordu.

Jonathan Sam'den değil, benden hoşlanıyordu. Hem de deli gibi.

Nasıl hissetmem gerektiğini bilmiyordum. Ona öyle kızgın ve kırgındım ki yüzünü bile görmek istemiyordum. Fakat bazenleri onun özlemiyle kavruluyor, elimde olsa koşup yanına gidesim geliyordu.

Jonathan'ın evime gelip de benden hoşlandığını söylemesinden bu yana neredeyse bir hafta geçmişti. Okulda birbirimizi gördüğümüz her an, imkanları kollayıp yanıma gelmeye çalışıyordu. Benimle konuşmaya, ona kırgınlığımı onarmaya çalışıyordu.

Bu anlarda ben onu dinlemiyor gibi davranıyordum. Oysa ki her kelimesini ezberliyordum. Kendi kendine yaptığı esprilere kıkırdaması kulağımda yankılanıyordu ve ona herhangi bir tepki vermemek için direnmeye çalışıyordum.

Öpüştüğümüz gün sanki bulutların üstüne çıkmış gibiydim. Kalbim yerinden çıkacaktı ve nefes almayı bile unutur olmuştum.

Beni çok güzel öpmüştü.

Öpmeden önce ise cümleleriyle bir kere daha beni kendine hayran bırakmıştı ve ağlamamak elde değildi.

"Bundan sonra ağlama Jungkook," demişti bana. "Artık yanında bir sürü kişi var."

Dudaklarımı aralayıp "Tek sen yetersin." demek istemiştim.

Mükemmel hissediyordum.

Tabii öpüşmeden sonra her şeyi tepetaklak edene kadar.

Beni hata olarak görüyordu. Öpücüğümüz bir hataydı. Hatta belki de dediği onca şeyi dediğine bile pişman olmuştu ve beni bir daha görmek dahi istemeyecekti.

Kalbim camdan gibi hissetmiştim, olabilecek en ufak parçalara ayrılmıştı. Tüm gece ağlamıştım ve sabah uyandığımda şişkinliği yüzünden gözlerimi açarken zorlanmıştım.

Bad Reputation Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin