Medya; Girl Can Rock - Hilary Duff
lütfen taehyunga çok kızmayın biraz salak biri o kadar😔 ama düzelecek ablaları düzelecek, sadece sabredelim✋🏻
BAD REPUTATION
15. bölüm
Susmak bilmeyen dedikodular ve ihanet
Lunaparkta yaşanan o tuhaf olaydan sonra Jungkook'la aramda tuhaf bir ilişki oluşmuştu.
Tüm gün boyunca birbirimizi görmekten kaçıyor, yüz yüze geldiğimizde cümlelerimizi seçemiyorduk. Son iki gündür olan durum buydu ve açıkça sinir bozucu bir durumdu.
Okulun bahçesindeki büyük yuvarlak bankın bir köşesine oturup yüzümü sıvazlarken de bunları düşünüyordum. Son birkaç aydır bana neler oluyordu bilmiyordum.
"Duydun mu? Jungkook ve şu Jonathan denen çocuk iki gün önce randevuya çıkmış diyorlar." Kafamı arkaya yaslayıp düşünmeye devam ettiğim zaman arkamdan gelen sesle kaşlarımı çattım.
"O çocuk bu yılın başında geldiğinde Jungkook'u hiç sevmiyor gibi duruyordu. Belli ki Jungkook ona da kuyruk sallamış ve o da buna kanmış. En fazla bir ay takılacak ve çocuğu bırakacak işte." Duyduklarımla yüzümü buruşturdum ve olabilecekmiş gibi kaşlarımı daha da çattım. Ne saçmalıyorlardı?
"Jungkook'tan önce Jonathan bırakır. Gerçekten ondan hoşlanabileceğini düşünüyor musun? Diğer herkes gibi o da sadece onunla takılmak ve yatmak isteyecek sonra da Jungkook'u bir kenara bırakacak."
En sonunda dayanamayıp kafamı çevirip konuşan kişilere baktım. Üç kız kendi arasında konuşuyor, etraflarına bakmıyorlardı bile. Sinirle soluduğumda yerimden kalktım ve hala beni görmeyen kızların yanına adımlamaya başladım. Üçünün de tam dibinde durduğumda bana şaşkın bir şekilde bakıyorlardı.
"Ne saçmalıyorsunuz siz?" diyerek düşüncelerimi çekinmeden söyledim. Sesim sert çıkmıştı ve inanın sikimde bile değildi. Haddini aşan insanlara tahammülüm yoktu.
Kızlardan en sağda oturanı "Biz sadece..." diyerek geveledi. Sinirle güldüm.
"Bilginiz olmadığı bir şey hakkında konuşurken eğleniyor musunuz bari?" Kollarımı göğsümde kavuşturdum, tek kaşımı havaya kaldırdım ve üçüne de ateş saçan gözlerle baktım.
Hiçbirinden ses çıkmadığı zaman yeniden güldüm. Onlarla daha fazla uğraşmanın bir anlamı olmadığını düşündüğümdeyse gözlerimi devirerek arkamı döndüm. Tam adım atıp gideceğim sıradaysa içlerinden birinin "Tüm okul bunu konuşuyor." demesiyle yerimde mıhlandım.
Onlara yeniden döndüğümde "Ne konuşuyorlar?" diye sordum.
Tanımadığım siyah saçlı kız ilk çekinir gibi etrafa baktı. "Sizi lunaparkta görmüşler. Takıldığınızı düşünüyorlar ve..." Cümlesine devam etmekte kararsız kalmış olacak ki aniden sustu.
"Ve ne?"
"Onunla sadece eğlendiğini ve tek amacının onu kullanmak olduğunu söylüyorlar."
Dedikleriyle saçımı sinirle geriye attım. Birinin hakkında konuşmak bu kadar kolay mıydı?
Daha da önemlisi, Jungkook hayatı boyunca bunlara mı maruz kalmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Reputation
Fanfic💌 "Jungkook Jeon, South Mesa Lisesinin Meleği." 2000s au femkook¡