01 - Yetişkin içerikli dergiler ve düşük bel pantalonlar

20.9K 1.4K 1.4K
                                    

Medya; Perfect Day - Hoku

Medya; Perfect Day - Hoku

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BAD REPUTATION

1. Bölüm

Yetişkin içerikli dergiler ve düşük bel pantolonlar



Taehyung
2004'
California, Los Angeles

Lise üçün yazına kadar Miami'de yaşamıştım.

Tipik bir Amerikan genci hayatım vardı. Halimden mumnun biriydim, geniş arkadaş çevrem ve küçük çaplı bir müzik grubum vardı. Tabii bu hayatım birkaç ay önce annemin iş yerinde terfi etmesi ile değişmişti.

Bir sigorta şirketinde masabaşı işi vardı. Patronunun gözüne girmiş olacak ki Los Angeles'da bulunan şirketinlerine çağırmış, orada daha verimli olacağını ve maaşına da zam yapacağını söylemişti. Bu da küçüklüğümden beri yaşadığım ve evim bellediğim yerden, Miami'den, ayrılmamız demek oluyordu.

Küçük kız kardeşim, Mia, arkadaşlarından ayrılacağı için ağlamış dahi olsa annemin mükemmel ikna yöntemleri ile sessizleşmiş ve zıplaya zıplaya bavulunu hazırlamıştı. Ona ne dediği hakkında hiçbir fikrim yoktu fakat etkilenmemiş değildim.

Babam için ise hava hoştu. Evin tüm işleri onun üzerineydi; yemek öğünleri, market alışverişleri, çamaşırlar ve daha birçok iş. Annemin aksine sabit bir işi yoktu. Garajımızda arabayı modifiyelemekle uğraşırdı. Günün çoğu saati kendini o bodruma kapar ve yeni aldığı motor parçaları ile uğraşırdı. Arada komşularımızın arabalarnda oluşan sorunu çözmesi dışında aldığı bir para da yoktu.

Annemin haberini duyduğu zaman aramızdan en çok sevinen kesinlikle o olmalıydı. Bazen ciddi manada çocuk gibi oluyordu. Los Angeles lafını duyduğu an aklına orada erişebileceği daha çok araba parçaları gelmişti. Tabii bir de yıllardır garajın küçüklüğünden söylendiği için taşınmak istediğini söylerdi. Kısaca bu iş en çok babama yaramış gibi duruyordu.

Bana gelecek olursak eğer pek bir şey düşündüğüm söylenemezdi. Arkadaşlarımdan ayrılacağım için küçük bir hüzün yaşasam da alışabileceğimi düşünüyordum. Çevreye çabuk adapte olan biriydim, yabancılıkta çekmez hemen ortama ayak uydururdum. Bu yüzden benlik bir sorun da yoktu.

Annem hepimizin kabul etmesine ne kadar çok sevindiğini anlatırken, bu işin bizim için çok daha iyi kapılar açacağını söylüyor bir yandanda oraya gideceğimiz zaman yaşayacağımız evi ve çevresini araştıyordu.

Sonuç olarak yaz döneminin bitmesine bir hafta kala tüm taşınma işlerimiz neredeyse bitmiş ve yeni evimize alışma sürecimiz başlamıştı.

"Balım, aradığımız koliyi buldum sonunda." Annemin sesini duyduğum zaman kafamı okuduğum çizgi romandan kaldırdım ve dünden beri aradığımız koliye baktım. Uzandığım yataktan bir çırpıda kalkıp annemin elindeki koliyi aldıktan sonra ondan ayrılmadan yanağına sulu bir öpücük bırakıp "Teşekkürler." dedim. Annem buna karşın gülümseyip odamın kapısından uzaklaşmış ve geriye kalan birkaç işi de halletmek için kız kardeşimin odasına girmişti.

Bad Reputation Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin