Medya; Are You Happy Now? - Michelle Branch
merhabalarrr!!🧚🏻
öncelikle belki öyle düşünen vardır diye söylemek istiyorum ki jungkook karakteri hemen taehyung'a karşı buzları eritti çünkü yönelimi ve görünüşü yüzünden dışlandığı bir toplumda taehyung'un bunları takmaması ona güvenli hissettirdi. şu ana kadar jungkook'u geri planda tuttuğumu ve pek fazla kendisiyle tanışamadığımızın farkındayım fakat bu bölümden başlayarak jungkook'u çok daha iyi tanıyacağız💕💕
artı olarak zaten fici çok uzun tutmayı düşünmüyorum (bunun sebebi 2000lerdeki filmler gibi çerezlik ve sıkmayacak şekilde tutmak istemem) anlayacağınız aralarındaki buzların hızlıca eriyip jungkook'un bu kadar çabuk ona güvenmesinin bir sebebi de bu. yoksa fic uzar da uzar...
bu kadardı ŞİMDİ BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ!! SİZİ ÇOK SEVİYORUM💕💓💓💗💕💞
iyi okumalar ♡
BAD REPUTATION
9. bölüm
Kim ailesi ve Jungkook Jeon
Jungkook'la okula geri dönüp Mia'yı aldığımızda ondan fazlaca azar yemiştim. Bana, "Kardeşini Nasıl Unutursun?" adında, o gürültülü nasihatlarını verirken yan koltukta oturan Jungkook halime gülmekle yetinmişti. Üstelik hala anlayamadığım bir şekilde Jungkook'a hayran olan kardeşim, onu güldürdüğü için kendini övmeye başlamıştı. Ve bu seferde "Abim Olmak İçin Yapmanız Gerekenler." adı altında Jungkook'a karşı bir konuşma yapmıştı.
Tanrı şahit, o anlar kabus gibiydi.
Şimdi ise Mia ve Jungkook'un gürültülü sesinden kurtulmak için hızlıca evden içeri girmeye çalışıyordum. Bilirsiniz sizi sevmeyen iki insan bir araya gelince fazlasıyla konuşacak konuları olabiliyordu. Açıkçası konuştukları çoğu şeyi duymamıştım bile çünkü kulaktan kulağa oynayan çocuklar gibi fısıldaşıyorlar sonra bana bakıyorlardı. Ben ise sinirlendikçe sinirleniyordum.
"Bir keresinde de 12 yaşındayken hoşlandığı kızı etkilemek için okula takma bıyık takıp gitmişti. Öyle giderse olgun bir erkek olduğunu kıza kanıtlayabilirmiş ve ona aşık olabilirmiş..." Kapıyı açıp içeriye girerken Mia'nın konuştuğu konu dikkatimi çektiğinden kafamı hızlıca ona çevirdim. Benim dedikodumu yapıyorlardı.
Ona şaşkın bir şekilde bakarken Mia beni takmayarak Jungkook'a sanki sır veriyormuş gibi yaklaştı ve "Açıkçası annemlere her zaman onda bir hata olduğunu söylemiştim fakat sanırım ona acıdıkları için evden atamıyorlar. Gerçi bıyığı gördükleri an bence bir sorgulamışlardı." dedi.
Üstüne hızlıca atlayıp onu boğmayı düşünüyordum ki Jungkook'un büyük kahkahası aramızda yayılmıştı. Hala alışamadığım ifadesine bakarken Mia'yı çoktan unutmuştum bile. Tuhaf bir şekilde her kahkaha attığında yüzüne dalıyordum.
O fark etmiş miydi bilmiyordum fakat Mia fark etmiş olacak ki eve girmeden önce bacağıma vurup gitmişti. Bu beni kendime getirirken arkasından ben de eve girdim ve Jungkook da girsin diye kapıyı araladım.
Mia "Baba, biz geldik!" diye bağırdığında Jungkook'un bakışlarının bana kaydığını hissettim ve ardından "Baban evde miydi?" diye sordu. Biraz gergin bi' hali vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Reputation
Fanfic💌 "Jungkook Jeon, South Mesa Lisesinin Meleği." 2000s au femkook¡