20'lerinde ve kıskanç bir çift (Özel Bölüm)

4.8K 652 325
                                    

Medya; Ever Ever After - Jordan Pruitt

BR ÖZEL BÖLÜMÜYLE MERHABAAA
aslında daha erken gelecekti ama bölümü baştan 3 kere yazıp sildim... o kafar beklediniz GÜZEL OLSUN İSTEDİM😭 ama yine de biraz kısa oldu özür diliyorum...

veee sonuç olarak ilk özel bölümünüz bitti!!! (benden söylemesi ikinci özel bölüm daha güzel🤭)

BU ARADA BR 30K OLMUŞ? NEEEE?? otuz bin. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HEPİNİZE 😭💗💗

umarım beğenirsiniz!
iyi okumalar💞

umarım beğenirsiniz!iyi okumalar💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BAD REPUTATION

Özel bölüm
1

20'lerinde ve kıskanç bir çift

Taehyung
2008'
New York, New York City

"Pizza kuponlarının hala bitmemesi mükemmel bir şey."

Sokaktaki bir pizzacıda oturmuş Jungkook ile pizza dilimlerimizi yiyor, bir yandan da dolu ağzımla konuşuyordum.

Jungkook güldü ve kolasına uzanıp pipeti dudakları arasına aldı. Dudaklarını büzerek içme alışkanlığı olduğundan gözümde bir bebek gibiydi.

Gözüm Jungkook'a daldığından temiz elimi yanağıma yaslayıp onu izlemeye başladım. Bir yandan da diğer elimdeki pizzayı ısırıyordum.

"Neredeyse 4 yıldır sevgili olduğumuza inanamıyorum." dedim bir anda. Jungkook kolasını bırakıp kırmızı koltuğa yaslandı.

"Üstelikte artık 20'lerimizdeyiz." diyerek güldüğünde ben de sırıttım. Zaman gerçekten aşırı hızlı geçiyordu. Bunun bir sebebi Jungkook'la geçirdiğim her anın aşırı hızlı geçmesinden dolayı olabilirdi. İster 4 gün olsun ister 4 yıl, Jungkook'a olan duygularım sadece artıyordu. Lisedeki bana bunu söyleseydiniz muhtemelen sizi pek takmaz, ciddiye almazdı. Ama işte, burada sevgilimle beraberdim ve deli gibi aşıktım.

Neredeyse 4 yıldır New York'taydık ve Jungkook'un üniversitesini bitirmesine çok az kalmıştı. Kendisi savcı olmak istiyordu. Bu yüzden yoğun bir çalışma planı vardı. Sevgilim diye demiyordum fakat gerçekten aşırı zekiydi. Hayalindeki mesleği yapamaması imkansızdı.

Bana gelecek olursak, ben hala aynı işle uğraşıyordum. Lise mezuniyetimde aldığım haberden sonra Reputation şirketiyle bir anlaşma yapmıştık. Çok geçmeden ise 7 şarkılık bir albüm için eller sıkılmıştı.

Bad Reputation Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin