Part 1: Jungkook ve Taehyung'un en değerlisi; Angela (Özel Bölüm)

4.3K 489 161
                                    

Medya; Ours - Taylor Swift

ay bad reputation taekook NE ARA BÜYÜDÜ DE BABA OLDUKAR?!!!?? daha dün liselilerdi...

bir de neredeyse 10 yılı tek özel bölüme sığdırmaya çalışınca hoşuma gitmedi bu yüzden bölümü ikiye böldüm😭 2. partı da yakında gelir 💗

umarım beğenirsiniz
iyi okumalar💗💗

umarım beğenirsiniziyi okumalar💗💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BAD REPUTATION

Özel bölüm
3
(Part 1)

Jungkook ve Taehyung'un en değerlisi; Angela

Taehyung
2017
California, Los Angeles

Jungkook'la hayatımızın en büyük kararını vermemiz bundan 3 ay öncesine dayanıyordu.

Artık 30 yaşına gelmiştik ki bu neredeyse yolun yarısı demekti. Jungkook mezun olmuş ve işinin başına geçmişti. Ben ise bir yandan sevdiğim müziği yapıyor bir yandan da özel gitar kursları veriyordum. Hayatımı seviyordum, gerçekten. Her gece yatağa girip gözümü kapadığımda huzurluydum.

Üstelik Jungkook'un okulu bittikten sonra Kaliforniya'ya geri taşınmıştık. Bu sefer kendi evimizi satın almıştık ve aileme sadece 10 dakikalık bir mesafede olduğumuzdan her hafta ziyarete gidiyorduk.

Hayatımızda o kadar çok şey değişmişti ki Jungkook annesiyle arasını bile düzeltmişti. Gerçi tam düzeltmek sayılır mıydı emin değildim. Sadece birkaç yıllık görüşmemeleri son bulmuş ve ayda bir onu da ziyaret eder olmuştuk.

Jungkook'un annesi kocasından boşanmıştı ve uzun bir süre, neredeyse her gün Jungkook'a özürlerini dile getirmişti.

O dönemler Jungkook'la düğün hazırlıklarımızı yapıyorduk.

Ona ilk başta ettiğim sade evlilik teklifinden sonra bunun yetersiz kalacağını düşündüm ve ben de bir ay sonra, tanıştığımız ve tüm gençlik klişelerimizi yaşadığımız okulun bahçesinde ona yeniden evlenme teklifi ettim. O günü çok net hatırlıyordum. Basit bir okul maçını izlemeye gidiyor gibi davranmış ve herkes gidip etraf sessizliğinde tek dizimin üstüne çökmüştüm.

Sonrası ise malumdu. Yaşadığımız eyalette eşcinsel evliliğin yeni yeni yasal olmasıyla mükemmel bir kır düğünü yapmış, ilişkimizi mühürlemiştik.

Düğün günümüzde ailemin ve arkadaşlarımın ne kadar mutlu olduğunu unutmam imkansızdı. Mia gözyaşları içinde bize şahitlik yapıyor, babam hiçbir zaman yanından ayırmadığı kamerasıyla bizi çekiyordu.

Bad Reputation Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin