Medya; Underneath the Tree - Kelly Clarkson
ASLINDA BÖYLE BİR ÖZEL BÖLÜM YOKTU AMA DEDİM Kİ BR İÇİN BİR NEOL BÖLÜMÜ GEREKLİ!!!☃️🌨️❄️🎅🏼🎄🎄🤶🏻🤶🏻🎅🏼☃️🎄❄️🌨️☃️🤶🏻🎅🏼❄️🌨️🎄 (yani evet hala bir tane daha özel bölüm var🤭🤭)
umarım beğenirsinizz⛄️☃️⛄️
iyi okumalar ❄️BAD REPUTATION
Özel bölüm
2
(Noel Özel)Mutlu noeller ve Ho Ho Ho!
Jungkook'la kaldığımız evde noelin çanları çalmaya çoktan başlamıştı. İkimizin de en sevdiği bayram noeldi ve aralık ayına girdiğimiz gibi eve büyük bir ağaç sokmuş,
birbirimize alacağımız hediyeleri düşünmeye başlamıştık.Aralık'ın 20'sine geldiğimizde ise günlerdir evde olan ağaçı süslemeye başlamıştık. Noel bayramı sebebiyle birkaç gün sonra evde olmayacak ve Kaliforniya'ya geri dönecektik. Bu süreç boyunca ise Jungkook'la başbaşa erken bir kutlama yapmak istiyordum.
Bu seferki aile kutlaması her zamankinden farklı olacaktı çünkü artık Mia'nın da bir sevgilisi vardı ve ailemiz yavaşça genişlerken buna Matthew, Simon ve Freddie de katılmıştı. Tabii onlar katılınca onların aileleri de katılır olmuştu. Kısacası Kim ailesinin evinde birkaç yıldır kalabalık bir Noel kutlaması oluyordu.
Ben bunları düşünürken bir yandan da önümdeki krem şantiyi hazırlıyor, Jungkook'la birazdan yapacağımız küçük yarış için malzemeleri hazırlıyorduk.
Küçüklüğümden beri ailecek yaptığımız bir noel geleneği vardı. Dördümüz de önümüzdeki hazırlanmış malzemelerle bir tarçın ev kurardık ve kendi zevkimize göre süslerdik. Günün sonunda genelde Mia'nın evini yıkıp yerdim ve bu Kim evinde bir koşuşturmaya sebep olurdu.
Aklıma gelen anıyla sırıttım. Şimdi de bu geleneği Jungkook'la yerine getiriyordum ve Jungkook bundan fazlasıyla keyif alıyordu.
"Bunlar bitmiş." Jungkook'un sesini duyduğumda kafamı ona çevirdim. Fırının önünde üstünde ren geyikli pijamasıyla duruyordu. Aynısı benim üstümde de vardı, tek fark onun üstü beyaz altı kırmızıyken bende bu tam tersiydi.
Elimdekileri bırakıp Jungkook'a doğru yaklaştım ve arkadan beline sıkıca sarıldım. Omzunun üstünden fırına bakarken tarçın evin parçalarının piştiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Reputation
Fanfic💌 "Jungkook Jeon, South Mesa Lisesinin Meleği." 2000s au femkook¡