13 - Gürültüsüz ve mutsuz bir ev

5.8K 1K 617
                                    

Medya; I'm with you - Avril Lavigne

ÖNCEKİ BÖLÜMÜ OKUMAYI UNUTMAYIN!!!

an itibariyle fici yarıladık🥳 eğer planlarıma uyabilirsem 2 günde bir ya da her gün bölüm atarak bitirip yeni ficlerimi salmak istiyorum!!!

İYİ OKUMALAR💗
umarım beğenirsiniz

BAD REPUTATION

13. bölüm

Gürültüsüz ve mutsuz bir ev

Jungkook

Boş salonda sadece nefes seslerim ve duvara dayalı antika saatin sesi vardı.

Koltuğa uzanmış bir vaziyette kollarım yere doğru sarkıyordu ve düşüncelerim arasında boğulup gidiyordum.

Son günlerde Alisha tuhaf davranıyor ve bunu apaçık belli ediyordu. Jack ise bambaşka bir konuydu. Beni eskisinden de daha çok darlıyor ve yüzüne yumruğumu geçirme istediğimi körüklüyordu.

Dışarıdan bakınca birçok insan bizi sevgili sanıyordu. Bu, eskiden sevdiğim fakat şimdi nefret ettiğim bir durumdu. Bana ilk yaklaşmaya başladığı zaman gerçekten beni sevdiği için olduğunu sanmış, ondan hoşlanmaya başlamıştım. Ama tabii ki aptal değildim. Gün geçtikçe gerçek amacını anlamış kendimi ondan uzaklaştırmaya çalışmıştım.

Beni değil popüleritemi seviyordu. Benimle sevgili olmak değil yatmak istiyordu. Beni parmağının ucunda oynatmak ve bunu herkese göstermek istiyordu.

Bunu anladığım ilk zaman lise ikinin sonlarıydı. Okulun bahçesinde, ortasında yeşillik olan büyük, yuvarlak bankın bir köşesinde oturuyor, projem için dosyalarımı inceliyordum. Jack ve arkadaşları ise bankın daha da sağına oturup konuşmaya başlamışlardı. Onları göremiyordum, onlar da beni göremiyordu ancak seslerini net duyabiliyordum.

"O çocuğu parmağımda oynatacağım." demişti Jack. İlk olarak kimden bahsettiğini anlamadım. Daha doğrusu kabul etmek istemedim. Sonrasında "Ona ilgim var gibi davranıyorum ama sadece onunla bir gece geçireceğim ve tüm okul bunu bilecek. Erkeklere kuyruk sallamasının cezasını çekecek." demesiyle artık zorunlu bir şekilde kabullendim. Apaçık benden bahsediyordu.

O gün ne ağlamıştım ne de üzülmüştüm. Tek hissettiğim duygu saf nefretti ve hala dosyama bakarken gülmüştüm. Erkeklere kuyruk salladığımı söylüyordu ama her gün peşimde dolaşan kişi oydu. Komik olan ise benle yatmayı bile düşündüğünü söylüyordu.

Dosyamı kapatıp onlara görünmeden banktan kalktığımda aklımdan bir sürü plan geçiyordu. Asıl kurban o olacaktı ve ben onu parmağımda oynatacaktım.

Öyle de olmuştu. Hala daha peşimde koşuyor bana yalvarıyordu. Beni sevdiğini söylüyor, ona şans vermem için yalvarıyordu. Ben ise ona umut veriyor gibi davranıyordum. Ona gülümsüyor ertesi gün onu yerin dibine sokuyordum. Onunla dalga geçiyordum ve tüm okul peşinden koşulan kişinin ben olduğumu da biliyordu.

Gururuna yediremediği için bozuntuya vermemeye çalıştığı her an arkamdan sinir krizleri geçirdiğinin de farkındaydım. Bu beni sadece eğlendiriyordu. Yanıma gelip benimle flört etmeye çalışıyordu. Sanki ona karşılık veriyormuşum gibi gülümsüyor saniyeler sonra hala yüzümdeki o gülümsemeyle "Hiçbir zaman seninle olmayacağım." diyor ve onu orada bırakıyordum.

Bad Reputation Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin