- Milyen aranyosak! - fordultunk egyszerre az ujjongó Jiminhez. Tapsikolt, bár nem tudom miért.
- Ideje volt már. - csapta össze két tenyerét vigyorogva Hobi is.
- Csak valami rossznak kellett történnie, hogy végre összejöjjenek. - terült el a kanapén sóhajtva Yoongi.
- Ne mondj ilyeneket! - ment oda Chim enyhén vállon ütni őt.
- De hát te is látod. - tartotta fel maga elé két kezét.
Este 7 óra múlt már, de ők azóta nem mondtak nekem semmi információt arról, hogy milyen probléma is merült fel, amely ilyen szürkületet hozott a napba. Feszült volt mindenki, leginkább Namjoon. A vacsora közben folyamat, csak szuggerált engem szemeivel, s én nehezen leplezve zavaromat, szenteltem minden figyelmemet az elém kikészített ételre.
- Arra lesz a szobátok, mindent megtaláltok ami kell. - intett az egyik ajtóra egy perverz kacsintással Suga, mire Jimin tarkón csapta.
- Fogd vissza magad, vagy elfelejthetsz egy hétre. - nézett szúrósan az idősebbre. Annak ellenére, hogy Jimin a fiatalabb, s valószínű ő a bottom a kapcsolatukban, egész jól kordában tartja párját. Annyi kiderült a mai nap folyamán, hogy a tegnap este után nem sokkal később összejöttek. A részleteket elhagyva mesélték el nekünk, pár szóban összefoglalva.
Bólintottam egyet, s megköszöntem az ételt. Elhagytam az asztalt és a szoba irányába indultam el. Namjoon gesztusaimat követve jött utánam. A szoba egész szép volt, fekete sötétítőket behúztam és az ágy mellett lévő kis éjjeli lámpákat is felkapcsoltam. Namon gondolkodtam kimért mozdulataim közepette. Még nem vagyunk egy pár, túl szaladtunk volna a csókkal? A fejemben cikázó személy az ajtófélfának dőlve legeltette tekintetét rajtam. Leültem az ágyra, s felvettem vele a szemkontaktust, megpaskoltam magam mellett lévő üres helyet. Ő értve a kérésemet, odabattyogott mellém és lehuppant miután bezárta az ajtót, kulcsra zárta amit kissé furcsálltam.
- Sok fiút csókoltál már? - kérdezte egy kis idő múltán halkan. Kérdése újra fókuszba hozta az elmémet. Felvontam a szemöldököm.
-Fiú? - kérdeztem döbbenten Namjoon nevetett, a hangja halk és rekedt volt.
- Akkor lányok? - találgatott tovább.
- Nem.
- Nem sok lány, vagy nem sok fiú?
- Fiú. - mondtam.
- Hányan?Miért...
- Egy. - az arcom kipirult, de a hangom egyenletes volt, amikor válaszoltam. Erre Namjoon hihetetlenül közelebb hajolt, alkarjának vastag izmai megfeszültek, miközben behajlította a könyökét, hogy közelebb kerüljön hozzám. Mámorító volt a közelsége, és jogosan aggódtam, hogy a szívem, ne talán bármelyik másodpercben felrobbanhat. - T...te hány embert csókoltál már meg? - kaptam el a tekintetemet róla, ennek ellenére nyakhajlatomban éreztem szuszogását.
- Egy.
Felpillantottam meleg barna szemébe, és hirtelen megértettem, mit akar mondani nekem. A tetteiben lapuló üzenet.Nem vagy egyedül.Mert megértette. Megértette, milyen érzés elhagyatottnak lenni. Megértett engem.
ESTÁS LEYENDO
Önzőség volna?✔️
Romance/남진/𝙽𝚊𝚖𝙹𝚒𝚗/ "𝐴𝑧 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑏𝑒𝑛 𝑎𝑘𝑎𝑑𝑛𝑎𝑘 𝑜𝑙𝑦𝑎𝑛 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒𝑘, 𝑚𝑒𝑙𝑦𝑒𝑘𝑒𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑛𝑦𝑒𝑙𝑣𝑒𝑛 𝑡𝑢́𝑙 𝑏𝑜𝑛𝑦𝑜𝑙𝑢𝑙𝑡 𝑙𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑚𝑎𝑔𝑦𝑎𝑟𝑎́𝑧𝑛𝑖." - S, szeretlek. Kétségbeesetten, erőszakosan, gy...