- Kim Seokjin...lennél a párom?
A vér is megfagyott bennem, de amint megláttam aggodalmas arckifejezését szótlanságom miatt, karjaiba vetettem magam és heves bólogatásaim közepette pár igent is hangoztattam.
Az alkalmat megragadva ajkamra hajolt. Ami az övével felvéve a tempót lágy, tökéletes harmóniában mozogtak egymással. Mi ez a valami, pár héttel ezelőtt még nem tudtam, de mostanra már tudom, hogy valódi kapcsolat van közöttünk. Keze finoman végigsimított a hajamon, hüvelykujja az arcomat kényeztette. Elfektetett az ágyon és felém tornyosult.
- Azt akarom, hogy szeretkezz velem. - suttogtam zavartan, mégis határozottan.
- Biztos vagy benne? - szuszogta a nyakamba.
Bólintottam.
Lehámoztam róla szürke felsőjét, arrébb dobtam, s végigtapogattam óvatosan a mellkasát. A testem szinte lángokban állt. Namjoon olyan őrjítő meztelenül. Sima, szinte selymes bőre minden izmot kihangsúlyozott.
Amint kellően feltérképeztem őt, Namjoon lekapta rólam is a pólómat, s lassan végigcsókolta a testemet. Érintése gyengéd volt, de az ingerületek elviselhetetlenek voltak. Valóban felfogok robbanni. Rámarkoltam éledező szervére farmeren keresztül, éreztem merev lüktetését. Fordítottam a helyzetünkön és elhelyezkedtem két feszes combja közé, kicipzároztam nadrágját és alsójával együtt lehúztam róla. Sosem láttam még más férfinak a farkát, és ez a meglepő újdonság ami elém tárult igazán tetszett. Apró mozdulatokkal végigsimítottam rajta, majd megnyaltam. A pillanatnyi zavarom elhalványult. Alig vártam, hogy megszívhassam a farkát. Megmarkoltam, és mélyre vittem, nem érdekelt, hogy szinte mindjárt megfulladok. Namjoon felnyögött. Próbáltam némi nyelvtechnikát használni, de ügyetlennek érzem magam.
A szaggatott légzése volt az egyetlen hang ami kitöltötte a szobát, és a kezei hamarosan a hátamon és az oldalamon kezdtek vándorolni és simogatni. Hirtelen köhécselni kezdtem, hajamba markolt és felhúzta a fejemet. Minek következtében halk morgást hallatott. Hátrébb húzódtam, mintha valami rosszat csináltam volna. Ezt megelégelve újra ajkaimra tört, sokkal szenvedélyesebben, s vadabbul mint eddig. Végigsimított szinte ,minden porcikámon. Megszakítottam a csókot, hogy az arcába nézhessek. Szemei fényesek voltak, éhesek, kezei abbahagyták a kutatást, és szilárdan a csípőmön pihentek. Ragadozó mozdulatlansággal várta és nézte, ahogy követem az arca körvonalait, ahogy megcsókolok minden helyet, ahol megérintettem. Amikor az én utazó ujjaim a szájához tévedtek, gyengéden megharapta az egyiket, és megszívta. Nem fájt, de a harapás elég kemény volt ahhoz, hogy újra találkozzon a tekintetünk. Rájöttem, hogy befejezte a várakozást, és én is. Felemelt, a nevemet mormolta a nyakamba. Lehúzta rólam a nadrágomat, s ujjait most ő illesztette ajkaim közé, szorgosan szopni kezdtem. Elködösült tekintettel nézte az egész attrakciómat. Mikor elég nedves volt kihúzta és nyílásomnál kezdett körözni, mire egy jóleső sóhaj hagyta el torkomat. Ringatózni kezdtem ölében, de egyből le is álltam ahogy bedugta az első ujját. A szorító és kellemetlen érzés alább maradt, mikor már a harmadik ujja is kellően felfedezte bejáratomat.
A hátamra fektetett és a nadrágjához mászva kivett a zsebéből egy óvszert és felhúzta. Kemény teste az enyémhez nyomódott.
ESTÁS LEYENDO
Önzőség volna?✔️
Romance/남진/𝙽𝚊𝚖𝙹𝚒𝚗/ "𝐴𝑧 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑏𝑒𝑛 𝑎𝑘𝑎𝑑𝑛𝑎𝑘 𝑜𝑙𝑦𝑎𝑛 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒𝑘, 𝑚𝑒𝑙𝑦𝑒𝑘𝑒𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑛𝑦𝑒𝑙𝑣𝑒𝑛 𝑡𝑢́𝑙 𝑏𝑜𝑛𝑦𝑜𝑙𝑢𝑙𝑡 𝑙𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑚𝑎𝑔𝑦𝑎𝑟𝑎́𝑧𝑛𝑖." - S, szeretlek. Kétségbeesetten, erőszakosan, gy...