Mindannyian Yoongiék nappalijában ültünk szótlanul. Ők nem tudták kérdezhetnek e én meg nem tudtam megszólalni.
- Fi..figyeljetek hagyjuk ezt a kérdezősdiset. - vettem magamon erőt, mire egyetértően bólintottak egyet.
Mindenki felállt, s dolgára ment, kivéve Namjoon. Aki egy fel percre sem mert magamra hagyni.
- Joonie, ne emésztd magadat légyszíves. - simítottam arcára aggódóan.
- Tudod...olyan dolgokat tettem, amíg nem voltál mellettem, amikre nem lennél büszke. - nézett el lassan, kerülve a szemkontaktust.
- Bármit is tettél, nem számít. - mosolyogtam rá. - Most már itt vagyok.
- Találtunk túlélőket, de én megöltem őket...- mondta érzelemmentesen.
- Értem hmm... - nyögtem ki ennyit, fogalmam sem volt mit kéne erre válaszolnom.
Nem lepett meg a tette igazából, és nem is haragudtam rá.
- Nem haragszol ugye?
- Nem. Gyere menjünk aludni. - álltam fel és magam elé tessékeltem.
- Köszönöm. - suttogta, csak bólintottam.
Másnap reggel azonban arra ébredtem, hogy nem volt mellettem. Az ágy másik fele kivolt hűlve. Az ajtón túlról meg üvöltözés hangzott. Riadtan csaptam ki a szoba ajtaját.
- Namjoon kibaszottul nyugodjál le, Jin a szobában van. Vele aludtál! - mondta ki a szavakat idegesen Yoongi. A többiek pedig próbálták magukat meghúzni.
- Ne hazudj nekem! Jint elvitték tőlem! - zsongott az egész lakás párom hisztérikus hangjától. A fejét fogta közben kétségbeesetten, fogalmam sem volt mi történik vele.
- Namjoon! - kiabáltam rá. - Itt vagyok, látod?
- Jinnie? - halkult el hirtelen. - Hogy kerülsz te ide? Nagyon hiányoztál. - futott hozzám megölelni, szeretetével szinte kifojtotta belőlem a szuszt is.
- Nincs miért aggódnod. - simogattam a hátát. A többiek továbbra is szótlanul álltak, maguk elé meredve.
- Beszélhetnék egy kicsit Jinnel? - tette fel a kérdést Jimin, mire Namjoon elengedett. Szúrósan nézett csak rá, de hagyta.
Átmentünk a konyhába, kíváncsian figyeltem a fel-le járkáló Chimet.
- Nagyon rosszul állunk. - mondott csak ennyit.
- Mi van Namjoonnal?
- Tudod még mielőtt megismert téged elég kezelhetetlen volt, magát sem tudta kontrollálni. S mi se őt. - dőlt neki a pultnak, rám emelve tekintetét. - Aztán miután eltűntél ez visszatért, az pedig csak hab a tortán, hogy elkezdtek hallucinációi lenni, téveszmék. Nem tudja megkülönböztetni a valóságot a fejében zajló dolgoktól. Nem tudunk rajta segíteni, talán te tudsz.
- Mitől ilyen? - kérdeztem tőle aggódóan.
- Ezt tőle kell megkérdezned.
Bólintottam.
Namjoont mentem megkeresni, az újabb kérdéseim válaszokra vártak.
ESTÁS LEYENDO
Önzőség volna?✔️
Romance/남진/𝙽𝚊𝚖𝙹𝚒𝚗/ "𝐴𝑧 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑏𝑒𝑛 𝑎𝑘𝑎𝑑𝑛𝑎𝑘 𝑜𝑙𝑦𝑎𝑛 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒𝑘, 𝑚𝑒𝑙𝑦𝑒𝑘𝑒𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑛𝑦𝑒𝑙𝑣𝑒𝑛 𝑡𝑢́𝑙 𝑏𝑜𝑛𝑦𝑜𝑙𝑢𝑙𝑡 𝑙𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑚𝑎𝑔𝑦𝑎𝑟𝑎́𝑧𝑛𝑖." - S, szeretlek. Kétségbeesetten, erőszakosan, gy...