Zeynep's pov;
Kenan denen adamın eve geldiğini görünce Arap direkt Ali'yi aradı. Şu olayı da atlatalım lütfen. Bir süre yanımıza koşarak gelen Ali ile birlikte kaşlarımı çattım. Yanımaza gelip durdu ve soluklandı. Ardından "Hadi gidelim belleği aldım." dedi."Ne demek gidelim Ali? Çağrı nerede?" diye çıkıştım. "Berk'in babasına yakalandı sanırım."
"Sen nasıl kaçtın oğlum?" diyerekten sordu Arap. "Berk'in odasından bir şekilde atladım. Oraları kurcalamayalım hadi gidelim." Arap kafasını sallamış tam gidicekleri anda beni gelmediğimi görüp yanına yaklaştılar. "Zeyno gelmiyor musun?"
Sıkıntıyla nefes verdim. "Tabii ki gelmiyorum. Ben Çağrı'yı merak ediyorum onu bekliyeceğim."
"Zeyno ne olucak ya Çağrı'ya hadi şu kayıtları izlemeye gidelim."
Uzatma'nın mânası var mıydı? "Ali sevgilimi merak ediyorum ve onu bekliyeceğim. Hatta şimdi mesaj atıcam." cebimde ki telefonu çıkarıp Çağrıya yazdım umarım görür ve cevap verirdi.
Zeyno:
Her şey yolunda mı?
22:03Çağrı:
Yolunda güzelim merak etme.
22:07Zeyno:
Ediyorum.Telefonu kapattıktan sonra Ali söze girdi. "Zeyno kusura bakma be kızım biliyorum Çağrıyı merak ediyorsun evet bende kıl oluyorum o Kenan denen herife ama ben Vefa'nın katilini bir an önce görmek istiyorum."
Kafamı sağa sola doğru salladım. "Sorun değil zaten herşey yolundaymış." dedim ve beklemeye devam ettim.
___________________________________________Çağrı's pov;
"Çağrı?" adımı duymamala kalakalmıştım ama hiç istifimi bozmadan Kenan amcaya döndüm. "Kenan amca selam."
"Selam yavrum. Ne işin var senin burda."
"Ya şey Ege, Berk falan buluşalım dedik. Ben geldim ama onlar yok."
"E onlar kafeye gidiceklerdi." duyduklarımı ile yüzümü şaşırıyormuş gibi yaptım. "Öyle mi ben burda buluşacağız sanmıştım." bir saniye işareti telefonumu kurcalıyormuş gibi yaptım. O sırada Zeyno mesaj atmıştı gülümsemek istesem de Kenan amca sayesinde tepkisiz kaldım. Mesajını okunduktan sonra kısa bir 'merak etme' mesajı attım.
Ardından Kenan amca'ya dönerek yüzümü buruşturdum."Ah be Kenan amca Ege bana kafede buluşacaklarını yazmış ama ben görmemişim. Çok özür dilerim seni rahatsız ettim." elini salladı ve "Hayır oğlum yok beni rahatsız etmedin de sen benim çalışma odamda mıydın?"
Hangi ara görmüştü be! "Lavaboyu burda hatırlatıyordum ben ama öyle değilmiş daha çok uğraşmamak için Berk'in lavabosunu kullanıcaktım."
Kafasını salladı. "Peki o zaman size iyi akşamlar bende Ege ve Berk'i bekletmeden gideyim." hiç cevabını beklemeden hızlıca merdivenlerden inip dışarı çıktım.
Evden biraz uzaklaştığım da kenar da duran Ali, Arap ve Zeynep'i gördüm. Zeynep beni görür görmez hızlıca yanıma koşup sarıldı.
Ellerim şaşkınlıkla havada dururken çok beklemeden ellerimi Zeynep'in beline sardım. "Ne oldu güzelim? Kalbin çok hızlı atıyor." diye fısıldadım.
"İçimde kötü bir his vardı o adama karşı her neyse geldiğine göre çabuk buradan gidelim." dedi ve benden ayrıldı. Hepimiz Zeynep'in dediklerine kafamızı sallarken oradan ayrıldık.
___________________________________________"E ben zaten sana gelecektim sen niye bana geldin?" dedi ve çayları önüme koydu Zeynep. "Bir değişiklik yapayım dedim fena mı olmuş?"
"Hayır be iyiki gelmişsin." dediğine gülüp çaydan bir yudum aldım. Günlerden cumartesi olduğu için Zeyneplere şu tiyatro metninin devamı için gelmiştim.
"Bu arada Zeynep."
"Çağrı bana Zeyno diyebilirsin biliyorsun değil mi? Zeyno'yu bir tek yakınlarım söyler sende benim sevgilim olduğuna göre Zeyno diyebilirsin."
'Benim sevgilim' 2 kelime ne de güzel hissettiriyordu. "Senden sevgilim lafını duyunca her zaman heyecanlanıyorum içim böyle kıpır kıpır oluyor." dedi ve yanına biraz daha yaklaştım.
"Hmm? Öyle mi sevgilim?" diyerekten yüzünü daha çok yaklaştırdı. Gözlerim istemsiz dudaklarına kayınca onun da gözleri dudaklarımı bulmuştu. Yavaş yavaş yaklaşıp tam öpeceğim an Ali'nin sesi ile uzaklaştık. Arkasından da Sinan gelmişti.
"Zeyno!" Nefes nefese kalmış bir Ali önce konuşamadı önce soluklandı ve konuşmasına devam etti. "Vefa'nın katili mi bilmiyoruz ama şüpheli birini bulduk."
Duyar duymaz ayağa kalktık ikimiz de.
"Ne? Kimi buldunuz?"
Bir süre Zeyno'nun yüzüne baktı ve elinde ki telefonun ekranından bir adam gösterdi. Adamı tanımamıştım.
"Baba?"
Zeyno'nun babası mı?
___________________________________________
Yeni bölüme hepiniz hoşgeldiniz! Zeyno'nun babası ne alaka diyebilirsiniz. Valla bende bilmiyorum ne alaka bir anda o da dahil oldu kurgu'nun içine.
Umarım saçma kaçmamıştır ve beğenmişsinizdir.
Beğenmediğiniz yerleri lütfen yazın. Yazım yanlışlarım varsa özür dilerim.
Diğer bölüme kadar ZeyÇağ'ımın güzelliği ile kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
promise||• zeyçağ
Teen Fiction-tamamlandı- "Söz veriyorum ki senin güvenini kazanmak için her şeyi yapacağım." Tozluyaka adlı dizinin Zeyno ve Çağrı karakterlerine yazılmış bir kurgudur.