Çağrı:
Zeynep!!
7:25Zeyno:
Çağrı??
7:32Çağrı:
Zeynep rüyamda ne gördüm inanamazsın!Zeyno:
Ne gördün?Çağrı:
Senle ben öpüştük!! Sonra geceye kadar sarıldık ve günün sonunda bana 'sevgilim' dedin. Rüyamda sevgiliydik!!Sence de bu sevgili olmamız için evrenin bize bir mesajı olabilir mi?:)
Zeyno:
Çağrı...Dediklerin rüya değil.
Biz o anlattıklarını dün gece yaşadık.
Çağrı:
NE!!Zeyno:
Çağrı biz sevgili olduk.Çağrı:
Allah'ım şükürler olsun ki rüya değilmiş.Zeynep ben ağlıyorum galiba.
Zeyno:
Niye ağlıyon oğlum??Çağrı:
Mutluluk gözyaşları bunlar. Zeynep biz sevgiliyiz!!Zeyno:
Şapşal ya.Gülerek telefonu kapattım ve yataktan kalktım. Saçlarımı karıştırıp odadan çıktım. Lavaboya ilerlerken annemin bağırması ile durdum. "Zeyno kızım o yüzünün, kolunun hali ne öyle?!" sıkıca gözlerimi kapattım. Annem yanıma gelmiş beni incelerken "Önemli bir şey değil." dedim.
"Ne demek değil kızım. Ne oldu sana böyle."
"Anne okula geç kalıyorum elimi yüzümü yıkayacağım. Sonra konuşuruz." hâlâ ona olan kırgınlığımı ve öfkemi dile getiren bir ses tonu ile konuşmuştum. Bu konuşma nasıl mı oluyordu? İnanın bende bilmiyorum. Yaşamak gerekir.
Annemi arkamda bırakarak lavaboya girdim. İşlerimi halletikten hızlıca odama girip formamı giydim. Son olarak aynanın karşısına geçtim. O an saçıma takıldım. Genelde okula giderken ya salık bırakır yada at kuyruğu yapardım şimdi canım farklı bir şey yapmak istiyordu.
Bir süre saçımla uğraştım fakat istediğim şey olmuyordu. "Kız hadi kahvaltı hazırladım. Zeyno ne yapıyon sen?" sinirle anneme döndüm. "Ya anne kaç defa söyleyeceğim odama girerken kapıyı çal!"
"Sen onu bırak şimdi ben seni az önce saçınla uğraşırken falan gördüm. Hem kız unuttum sanma gece eve çok geç geldin neredeydin? Bugün de bir süslenme havası yoksa sen-" devam etmesini sağlamadan ayağa hızlıca kalktım. "Anne ne saçmalıyorsun ya hem yok saçımla uğraştığım falan da al saçım açık gidiyorum." diyip yatağımda ki çantamı aldım.
"Ay aman kızım ne var söyleyemiyecek senin de erkek arkadaşın olabilir. Olsun da sadece gece saatlerde gelme kızım." gözlerimi devirdim. "Of anne çıkıyorum ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
promise||• zeyçağ
Подростковая литература-tamamlandı- "Söz veriyorum ki senin güvenini kazanmak için her şeyi yapacağım." Tozluyaka adlı dizinin Zeyno ve Çağrı karakterlerine yazılmış bir kurgudur.