Reggel 8 óra van és csörög a telefonom ki lehet az!?🙄
-Igen tessék!?-kérdezem álmos hangon.
-Szia Mike vagyok.
-Honnan van meg a számom te lökött?-nevetek bele a telefonba.
-Hát elcsórtam Viola telefonját és ki írtam. Ugyanis meglepetés bulit rendezek neki a mai nap. És gondoltam meghívlak téged is mert tudom mennyit jelentesz neki! Szóval van kedved eljönni?
-Ez aranyos tőled! És persze hogy elmegyek. Mikorra legyek ott?
- Hát olyan fél hat körül jó lenne ha ide érnél mert hatra haza ér.
- Rendben akkor fél hatra ott vagyok!
- Okés! Ne késs!
- Nem fogok! Na szioka!
- Azt majd meglátjuk! Szia te bolond nő!-aztán kinyomta a telefont.Na szóval reggel nyolc óra van úgy nézek ki mint egy élő halott, a hajamat meg kéne mosni, ki kéne találni mit veszek fel,és szőrteleníteni kellene. De ami a legfontosabb nincs AJÁNDÉK!
Ezer a dolgom!
Gyorsan meg reggeliztem utána hajat mostam majd szőrtelenítettem addigra a hajam is megszáradt és indulhatam is a városba ajándékot venni!Rengeteg smink cuccot és egy rózsaszín pulóvert vettem. Ennek biztos örülni fog. A rózsaszín a kedvenc színe.
Mire haza értem már négy óra volt! Azta rohadt sietnem kell negyed hatkor megy a buszom azzal pont oda érek fél hatra!
Be álltam a szekrényem elé és válogatni kezdtem. Egy barack színű földig érő ruhára esett a választás egy csillogó oldaltáskával és egy arany keretes napszemüvegel.
- Tökéletes.-nyugtáztam a tükör előtt.*Ugrunk az időben*
Ide értem a megbeszélt helyszínre. Igazából Mikeék házánál vagyok.
-Szia Britani!-koszont oda egy ismerős hang.
- Szia Mike!- oda léptem és megoleltem.(nagyon jó kapcsolatban vagyon vele)
- Gyere bemutatlak a családnak! A haverok meg bemutatkoznak ha akarnak!-nevetett Mike.
- Rendben menjünk!-indultam el Mike után.
- Ő itt édesanyám!-mutattot egy ötven év körüli hölgyre.
- Szia drágám! Örülök hogy megismerhetlek! Enikő vagyok!-mosolygott rám.
- Britani vagyok! Én is örülök hogy megismerhettem önt.
- Tegezz csak nyugodtan drága!-nevetett.
-Megtisztelsz!-mosolyogtam majd mentünk tovább.
- Ő itt édesapám!
-Szia kedves! József vagyok de hívj csak Józsinak! És még mielőtt megszólalsz véletlenül se magáz attól rosszul vagyok!-mondta ellentmondást nem tűrő hangon.
- Britani vagyok és megtisztelsz ezzel!-mondtam kuncogva.
- Hát jó akkor minden családtagod ismerem.-fordultam Mikehoz.
- Nem egészen az öcsémmel még nem találkoztál!-mondta nevetve Mike.
*Öccse!? nem is tudtam hogy van öccse*
- Szebasztian gyere csak ide!-intett egy srácnak Mike.
- Ő itt Britani Viola unokahúga!-mutattot be az öccsének.
- Szia Szebasztian vagyok!-mosolygott rám a fiú.- Figyelem mindenki maradjon kussban Viola két perc múlva itt lesz!-kozolte velünk Mike.
Mindenki elhallgatott majd mikor belépett az udvarra Viola egyszerre üvöltöttük hogy:
-Meglepetés!Viola természetesen elsírta magát. Nagyon érzékeny fajta.
Gyorsan tortaztunk majd indulhatott is a buli.
Mindenki ivott ki rengeteg,ki csak sokat,ki csak egy egészen keveset.
Én az utóbbi csapatba tartoztam.
Igen szoktam inni hiába csak 14 éves vagyok. (De a szüleim nem tudják)Egy széken ültem és figyeltem ahogy mindenki táncol amikor oda jött egy random srác.
- Szia cica!-mondta perverz mosollyal az arcán.
- Cső!-mondtam kissé meglepve.
*Mi az hogy cica hogy meri ezt!?*
Ekkor leült mellém megfogta a combom majd így szólt
- Tudok egy izgalmasabb dolgot is mint hogy itt ülj!
*Hogy képzeli ezt!?*
Épp felakartam állni amikor vissza rántott!
-Nem mész te sehova!-mondta majd erősebben raszoritott a csuklomra.
- Engedj el!-üvöltottem.De senki nem hallotta a hangos zenétől.
Ekkor már teljesen rám mászott és csokolgatott. Teljesen bepanikoltam és egy hang sem jött ki a számon. Amikor épp a ruhámat akarta levenni valaki lerántotta rólam és a srác repült egyet.
-Mike!Dobd ki innen ezt az idióta perverz állatot!-üvoltotte Szebasztian.-Ugye nem bántott?!-furdult oda hozzám ijedt arccal.
Nem tudtam válaszolni csak hozzá bújtam nagyon megijedtem ha ő nem jön bármi történhetett volna.
Ő szorosan a karjaiba zárt.
- Gyere menjünk be!-mondta.
Bementem vele ő főzött nekem egy teát a kanapéra ultettel adott egy takarót majd mellém ült.
- Biztos minden rendben?! Ne hívjak valakit?-kérdezte még mindig ijedten.
- Nem szükséges! Csak kérlek az este további részében ne hadj egyedül!-mondtam majd megint hozzá bújtam nem tudom miért de ez megnyugtatott.
- Nem hagylak ígérem!-visszaölelt.
-Ki megyünk a többiekhez? Biztos Mike és Viola is nagyon megijedt!-nezett rám kis vartatva.
- Az a srác már nincs itt ugye!?-kérdeztem könnyes szemekkel.
-Nem nincs itt Mike elintézte. Nem bánthat már téged!-mondta majd adott egy puszit a fejem búbjára.
*Úristen de helyes! Várj milyen hulyesegeken gondolkozom?!*
- Jó akkor menjünk ki! De tarts be amit megbeszéltük!
- Betartom! Ígérem!-mondta majd elindultunk ki.Az este további része jól telt! Megnyugodtam és Szebasztian is végig mellettem volt.
Majd mikor már mindenki haza ment feltettem a kérdést.
- Figyu srácok én hogy fogok haza jutni?! Buszom már nem megy és mindenki ivott akinek van jogsija!-mondtam.
- Hát akkor képtelen leszel itt aludni!-nevetett Mike.
-Okes akkor alszok a kanapén!-mondtam.
-Az nem lehet ott anya alszik mert apuval most nincsenek jóba és nem alszanak együtt!-mondta Mike.
-Zsír! Akkor hol van még hely?-kérdeztem unottan.
- Hát Szebasztian mellett!-nezett rám nevetését vissza folytva Mike.
-Szuper!-mondtam mérgesen.
- Miért most ilyen rossz társaság vagyok?- nézett rám nevetve Szebasztian.
- Nem dehogy is! Viszont mostmár vonuljunk el mert nagyon fáradt vagyok!- ásitottam.Bementünk Szebasztian szobájába.
-Figyu ha gondolod alszok én a földön!-mondta szomorúan Szebasztian.
- Dehogy is! Elalszunk mi ketten ezzen az óriási ágyon! De nem vállalok felelősséget mert néha verekszem álmomban!-kozoltem.
- Hát jó ahogy gondolod!
-Viszont en elmegyek tusolni! De baszki nincs pizsamám!-kaptam a fejemhez.- És Violáék már tuti alszanak így tőle sem tudok kérni.-őrlődtem.
-Jólvan nyugi már!-nevetett Szebasztian.- Adok én neked pizsamának valót.
Azzal kinyitotta a szekrényt kivett egy pólót és egy boxer alsót.
- Ez így jó lesz?-kérdezte.
-P-persz!-vörösödtem el.Elmentem letusoltam majd elfekudtem Szebasztian mellé. Ő nem ment el tusolni azt mondta majd reggel.
Ennyi izgalom után gyorsan el is nyomot minket az álom.
YOU ARE READING
Korkülönbség
RomanceEgy fiatal lány és egy idősebb fiú!? Vajon épp marad a kapcsolatuk a rengeteg probléma és hullámvölgy mellett!? Ha érdekel Szebasztian és Britani fordulatos kapcsolata nézz bele a történetbe. Ígérem nem fogod megbánni! ❗A könyvet bármilyen formában...