4.

436 16 0
                                    

Dodger si sadol vedľa mňa a poslušne sedel.

O pár minule vyšiel muž z kaviarni z dvoma kávami a jednu mi podal.

,,Ďakujem. Ako ste vedeli, akú kávu pijem?" Usmiala som sa.

,,Tá predavačka si vás pamätala." Sadol si vedľa mňa.

,,Som Laura." Podala som mu ruku.

,,Chris." Usmial sa a jemne mi ju chytil.

Pozrela som na hodinky. Ukazovali 7:30.
,,Niekam sa ponáhľaš?" Usmial sa.

,, O 8 musím byť tam." Ukázala som smerom na kolotoče a stánky.

,, Ah, Bostonské dni." Pozrel tým smerom ,,roky som na nich nebol. Otvárajú sa až o 10, nie?"

,,Áno ale ja som sľúbila, že prídem pomôcť." Pousmiala som sa.

,,V tom prípade, sa musím prísť pozrieť." Žmurkol.
V brušku som zacítila motýle.

,,Možno sa stretneme." Odpila som si z kávy.

,,Čo ten prízvuk? Nie si odtiaľto ale ani z Anglicka." Zisťoval.

,,Máš pravdu. Som zo Slovenska." Pozrela som naňho.

,,Naozaj netuším, kde to je." Zasmial sa.

,,To nie je podstatné." Mávla som rukou ,,neplánujem sa tam vrátiť na stálo." Usmiala som sa.

,, Prečo?" Vyzvedal.
Pozrela som sa naňho a po chvíli mu povedala, to isté, čo Lise.

,,Je to hlupák." Pokrútil hlavou.

,,Áno, ja viem." Pousmiala som sa a postavila sa.

,,Už musím ísť. Lisa ma určite už čaká." Upravila som si sukňu.

,,Lisa?" Zdvihol obočie.

,,Áno, je to naozaj milá žena." Zakývala som mu ,,ahoj." A odkráčala som preč.

Síce som ho už nevidela ale stále som mal pred sebou jeho oči a úsmev.

,,Zdravím." Prisadla som k Lise, ktorá sa rozprávala s nejakými dvoma ženami.

,,Ahoj Laura, som rada, že si prišla." Usmiala sa.

,,Samozrejme. Veď som to sľúbila." Držala som v ruke kávu.

,,Včera nám naša mama neustále o tebe rozprávala." Povedala blondína.

,,Museli sme sa prísť presvedčiť, že nie si nejaká podvodníčka." Dokončila brunetka.

,,Ja, nemám prečo klamať. A navyše, netajím nič. Kľudne sa ma opýtajte na čokoľvek." Povedala som bez strachu.

,,Ukáž nám tú svoju reštauráciu." Začala blondína.
Vytiahla som telefón a ukázala im ju.

,,Ukáž svojho bývalého a najlepšiu kamošku." Ukázala som.

,,Vieš, kto je náš brat?" Spýtali sa naraz.

,,Lisa spomínala, že máte dvoch. Ale ani jedného nepoznám. Iba mi Lisa včera ukázala na tej podpis karte Captaina Afriku tuším." Zamyslela som sa.
Obe sa rozosmiali.

,,Captain America." Zachichotala sa Blondína ,,páčiš sa mi. Som Carly."

,,Laura." Pousmiala som sa.

,,Ja som Shanna." Podala mi ruku brunetka.

,,Teší ma." Dopila som kávu.

,,Lisa musí byť nadšená z toho, že ste tu." Potešila som sa.

,,Áno. Prišli sme aj s rodinami na víkend." Usmiali sa.

,,Lauri? Potrebovala by som aby si skontrolovala, či sú vo všetkých stánkoch ľudia." Pozrela na mňa Lisa.

,,Neni problém." Odkráčala som od nich.

Celý deň som kontroľovala ľudí namiesto Lisy. Chcela som, aby si užila čas so svojou rodinou.

Bola som pri poslednom stánku a vydýchla si, pretože išlo všetko podľa plánov.

,,Vidím, že si ma neoklamala." Započula som Chrisov hlas zamnou.

,,Prečo by som to robila?" Otočila som sa a dala si papiere pod pazuchu.

Videla som, že nie je sám ale ešte s jedným mužom. Asi brat. Naozaj sa na seba podobali.

,, Toto je Scott. Môj brat." Usmial sa.

,,Laura, teší ma." Usmiala som sa.

,, Aj mňa veľmi teší. Chcel som vidieť, či si moj brat nerobil srandu a ako vidím, nie." Poškriabal si hlavu.
Chcela som sa spýtať, pretože som nerozumela.

,,Ja neverím, Captain Afrika prišiel." Rehotala sa Carly.

,,Kto?" Vypúlila som oči a pozrela sa na ňu.

,,Chris je Captain America, nie Afrika." Opravil ju Scott.

,,Lauri, toto sú naši bratia. Chris Evans a Scott Evans." Povedala Shanna.

,,Tak to kvôli tebe som musela ísť s mojimi 60 kilovými kuframi dookola cez celé letisko?!" Vyprskla som.

,,Laura, ja ti to-..." začal ale zastavila som ho.

,,Nie. Nič nehovor. " zarazila som sa,, a pred tým výťahom...videl si, že ma vyhodili. Nechal si ma ísť po schodoch na 12te poschodie!!" Nemala som slov.
Z mini kabelky som vytiahla peniaze a buchla mu ich do hrude,, to je za tú kávu." Otočila som sa. Nahnevane odišla.

,,Bráško, tá je teda naozaj niečo iné ako ostatné. Neklamal si." Smial sa jeho brat.
Kráčala som k pódiu, kde bola Lisa.

,,Vyzerá to tak, že tu máš všetky štyri deti." Usmiala som sa,, zistila som, že vlastne Chrisa poznám alebo som si to len myslela." Podala jej papiere.

,,Laura, počkaj." Kričal na mňa.

Keď bol pri nás naozaj blízko, vzala som Lise mikrofón a vybehla na pódium.

,,Zdravím, chcem sa s vami podeliť o super prekvapenie!!" Začala som rozprávať ,,Prišiel sem pozrieť niekto, kto je naozaj známy. Ja osobne som sa o jeho sláve dozvedela pred pár minútami ale vy ho určite poznáte." Šibalsky som sa naňho pozrela.

Bez slova na mňa hľadel s naozaj jemným úsmevom.
,,No tak, poď na pódium, nehanbi sa. " Pozerala som naňho.

Dal si dolu šiltovku a okuliare a prišiel ku mne. Buchla som mu do hrudi mikrofón a on ho chytil ale chytil aj moju ruku.
Pred pódiom bol obrovský krik, všetci ľudia sa tam nahrnuli a z čistá jasná sa objavila aj Chrisova ochranka.

,,Uži si to." Snažila som sa vytrhnúť ale držal ma so svojou vymakanou rukou naozaj pevne a pritom jemne.

Chris F*king Evans [Dokončené]Where stories live. Discover now