11.

460 16 0
                                    

,,Naozaj?" Spýtala som sa vážne.

,,Áno naozaj. Budem veľmi rád, ak ťa tam budem mať." Usmial sa ,,budeme chodiť po výletoch, budem ťa so sebou brávať na fotenia, rozhovory, natáčania a budeme sa stále spolu milovať." Žmurkol.

,,Ale ubytovanie zaplatím ja." Pozrela som naňho a Chris sa začal smiať.

,,Všetko mám zadarmo. Ubytovanie mi platí spoločnosť, s ktorou natáčam film. Nelám si s tým tvoju krásnu hlavičku." Dal mi bozk.

,,Kedy odchádzame?" Spozornela som.

,,Zajtra ráno o 8 nás pred hotelom bude čakať auto." Pozrel na hodinky.

,,Dobre. Mali by sme ísť spať." Rýchlo som si ľahla a natúlila sa ku Chrisovi.

——————————

Ráno sme vstali o 7. Obaja sme si dali sprchu a obliekli sa. Chris si obliekol to, čo mal včera a ja som si obliekla toto.

,,Môžeme?" Otvoril dvere ,,dole nás čakajú tvoji dvaja kamaráti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



,,Môžeme?" Otvoril dvere ,,dole nás čakajú tvoji dvaja kamaráti."

,,Kto?" Vzala som kufre.

,,Uvidíš." Usmial sa a vzal mi kufre ,,neklamala si, keď si povedala, že sú ťažké." Popravil si ich.

,,Ja nikdy neklamem." Zasmiala som sa a zavreli sme dvere.

,, No poď, maličká. Chcem ťa vidieť pred sebou." Zažmurkal.

,,A ja ťa chcieť vidieť podomnou." Provokovala som a začala kráčať k výťahu.

Vošli sme do výťahu a Chris položil kufre. Otočil sa na mňa a začal ma bozkávať.
Po chvíli sa výťah znovu otvoril a dnu vošiel nejaký pár.

,,Hovoril som ti, že premiéra toho filmu je o pár dní v Nemecku. Preto tam ideme." Povedal chlap.

,,Ale keď mňa nebaví lietanie." Zamrnčala baba.

,,Ten film chcem vidieť medzi prvými. The gray man bude topka!!" Povedal hrdo chlap.

Chris sa na mňa usmial a znovu ma letmo pobozkal.

,,Tam ideme aj my, pretože v tom filme hrám." Zašepkal mi.

,,Áno? To znamená, že budem vidieť ďalší film?" Zachichotala som sa.

,,Mhm, potom pôjdeme na prechádzku po Berlíne." Držal ma okolo pásu.

,,Platí." Povozkala som ho. Dvere vo výťahu sa otvorili a pred nimi stáli dvaja veľmi známi bodyguardi.

,,Skvelé." Usmial sa Chris ,,vezmite tieto kufre prosím." Usmial si Chris a potlačil ma von z výťahu.

Tí dvaja, čo s nami stáli vo výťahu zamrzli a nemohli uveriť tomu, že boli vo výťahu s Chrisom.

,,Idem sa odhlásiť." Začala som kráčať k recepcii a Chris čakal pri dverách.

,,Madam, váš pobyt u nás bol vyplatený už včera večer." Usmial sa muž.

,,Prosím?" Vyvalila som oči,, kto ho zaplatil?"
Muž nenápadne pozrel smerom k Chrisovi.

,,Aha, ďakujem. Dovidenia." Usmiala som sa a otočila sa.

Prikráčala som ku Chrisovi ,,Prečo si mi vyplatil hotel?"

,,Pretože..." zasekol sa ,,ja vlastne ani neviem. Len tak." Žmurkol.

,,Chris." Škaredo som naňho pozrela.

,,Ale no tak, maličká. Budem ťa rozmaznávať. Zvykni si nato. Rád rozmaznávam, čo je moje." Usmial sa tým najsladším úsmevom.
Začervenala som sa v tvári.

,,Si tak zlatá." Zasmial sa a pohladil mi líce.

Následne ma pocapkal po zadku,, poď riťka. Vyrážame."

Vyšla som a zamnou Chris. Nastúpili sme do auta.

Vyštartovali sme a Chris začal vybavovať nejaké maily a telefonáty.

Ja som sa chvíľu nudila a potom som sa naklonila k dvom ochrankárom, ktorí sedeli vpredu a jeden z nich šoféroval.

,,Som Laura." Usmiala som sa na nich,, teraz  ma už pustíte, keď budem chcieť prejsť?"

,,Á-áno." Znervózneli.

,,Ja nehryziem. Mňa sa nemusíte báť. Mám pocit, že si budeme veľmi dobre rozumieť." Povedala som nadšene.

Vytiahla som z kabelky pelendreky a vystrčila im ruku dopredu ,,Dajte si. Na mier."
Obaja sa pousmiali a zobrali si.

Vytiahla som jeden pelendrek a pozrela na Chrisa.
Telefonoval.
Dala som mu pelendrek k ústam a odhryzol si. Následne na mňa pozrel a začal ma sledovať. Dala som konček pelendreku do úst a spojila pery. Pomaly som ho vsunula hlbšie do úst a potom som doň jemne zahryzla zo zubami a pomaly ho vyťahovala.

Celý čas som ho sledovala a jeho oči som hypnotizovala.

Chris zostal nervózny a v rifliach sa mu objavil tvrdý kopec. Potom som po ňom pomaličky prebehla jazykom a pousmiala sa.

,,Á-áno, b-budem tam z-za 8 hodín." Zakoktal sa.

Misia splnená. Môj úsmev sa zväčšil a spokojne som sa usadila.

,,Dobre, vidíme sa tam a ešte jednu vec. Prídem s niekym." Pozrel von oknom.

,,Uvidíš. Čau." Vypla a telefón odložil.

Prisunul si ma k sebe,, počkaj, keď vstúpime do hotela, maličká." Zašepkal mi a odhryzol si z pelendreku.

,,Mmm.... Neviem sa dočkať." Zasmiala som sa a presunula sa ku kraju.

Chris si ľahol a hlavu si položil na moje stehná. Zapol obrazovku, ktorá bola na zadnom sedadle a nahol ju na nás.

,,Pozeraj somnou." Pozrel na mňa.

,, Mohla by som si čítať knihu." Usmiala som sa.

,, To môžme potom." Povedal úplne vážne.

,,Tak dobre." Pozrela som naňho a začala s ním pozerať ,,Čo to pozeráme?"
Hrala som sa mu s vlasmi.

,,Toto je fantastická štvorka 2. Povedal som ti, že budeme pozerať všetky filmy." Vzal si moju ruku, chvíľku mi ju bozkával a potom sa mi hral s prstami.

Chris F*king Evans [Dokončené]Where stories live. Discover now