15.

438 15 0
                                    

,,Pierre má pravdu. Táto je najlepšia. Vyzeráš tam úplne prirodzene." Usmiala som sa ,,Kam si sa to pozeral?"

,, Na teba zlatíčko. Nevedel od teba odtrhnúť oči. Preto to trvalo dlhšie ako inokedy. Ale fotky sú najprirodzenejšie, čo som kedy odfotil." Usmial sa Pierre.

,,Čo bolo na mne také zaujímavé?" Jedla som ho očami.

,,Všetko." Zašepkal mi do ucha a jeho dych vrazil na moju pokožku.
Zhlboka som sa nadýchla a vydýchla.

,,Poď riťka. Máme rande." Potľapkal ma pozadku a v objatí ma tlačil do výťahu.

Vyšli sme von ale auto s Timom a Carterom tam už nebolo. Namiesto toho nám pri vchode nejaký muž podal kľúče a my sme podišli k nejakému autu.

,,To je tvoje?" Zdvihla som obočie.

Chris odomkol auto ,, áno, jedno z mojich." Usmial sa a nasadli sme.

Po asi 20 minútach sme zaparkovali auto a Chris ma viedol do nejakého obchodu. Keď otvoril dvere, onemela som.

,, Vzal si ma do kníhkupectva?" Rozžiarili sa mi oči.

,,Sľúbil som ti, že budeme spolu čítať knihy. Tak mi napadlo, že by sme si nejaké mohli kúpiť." Ťahal ma k regálom.

,,Ďakujem, ďakujem, ďakujem." Pobozkala som ho a Rozutekala som sa po obchode a zbierala knihy.
Akčné, fantasy, sci-fi a aj romantické.

,,Počíta sa aj toto?" Vykukol Chris a ukázal mi komiks od Marvelu.

,,Chris, to nie je kniha. To je obrázkový časopis." Zasmiala som sa a položila knihy na stolík.
Chris jo odložil a prišiel ku mne.

,, Táto ulička je ako uličky na stredných školách, kde sa všetci chodia bozkávať." Podišiel ku mne a vysadil ma na stolík.

,,Take niečo existuje?" Prekvapilo ma to.

,,Áno, vy ste na strednej nemali knižnicu?" Začudoval sa.

,,Nie." Kývla som hlavou.

Chris sa na mňa zapozeral a pobozkal ma.

,,Chris, sme na verejnosti." Zachichotala som sa a keď ma začal bozkávať na krku, rukou ma nechtiac pošteklil na rebrách.

,,Nikto tu nie je, maličká. Nechaj ma." Zašepkal a deti si ma prisunul k sebe.

,,Áááááá!!!!!" Začala jačať nejaká fanynka. V tom dobehlo do uličky asi 20 ľudí.

Chris ma obranne zložil zo stola a schoval za seba.

,,A von!!" Rozčúlila sa majiteľka obchodu ,,Toto je obchod a takže teraz všetci von a čakajte vonku pred obchodom." Všetci zostali zaskočení ,,ak neodídete, volám políciu." Zamračila sa.

Všetci stíchli a pobrali sa preč. Nastúpili sa pred obchodom.

Chris vzal knihy,, pokračujeme doma." Žmurkol a odišiel ich zaplatiť.

,,Nemyslím, že by ste mali ísť von. Stále prichádzajú fanšici." Varovala nás.

,,Môžeme ísť zadným východom a vezmem auto a prídem za obchod." Navrhla som ,,mňa nepoznajú a pochybujem, že niekto si pamätá ako vyzerám."
Chris sa usmial a podal mi kľúče.

Majiteľka obchodu ma zaviedla von a ja aom pomaly a nenápadne kráčala k autu. Sadla som si a rýchlo odišla. Spravila som si kolečko okolo bloku a zaparkovala za rohom, kde už čakal Chris. Presadla som si na miesto spolujazdca a Chris si dalo za volant.

,,Mrzí ma, že ťa nevezmem najesť sa niekam. Dnes sa už pred nimi neschováme nikde len na hotely." Pozrel na mňa smutne.

,,To nevadí. Môžem navariť ja." Usmiala som sa.

,,To znie super." Pobozkal ma a začal šoférovať.

,,Budem potrebovať potraviny." Začala som.

,,Tím a Carter sa o tom postarajú." Vytočil ich.

Nadiktovala som im potraviny a oni ich išli nakúpiť.
Oprela som sa o dvere aby som mala dobrý výhľad na Chrisa a sledovala som ho.

,,Čo je na mne také zaujímavé, keď si ma obzeráš?" Krátko na mňa pozrel s úsmevom a ďalej sa venoval šoférovaniu.

Vošiel do súkromného podzemného parkoviska pod hotelom a odparkoval auto.

Zošuchla som si topánky a vrhla sa na Chrisa.
Prelieza som na jeho sedačku a sadla si cez neho. Vášnivo som naňho zaútočila a bez ďalšieho zdržiavania som mu rozpla nohavice a vytiahla z nich jeho penis.

,, Laura." Vzdychol Chris. Nič z tohto nečakal. Ale nebránil sa a spolupracoval.
Nadvihol ma a vyhrnul mi sukňu.

Zostal úplne prekvapený, keď zbadal, že som nemala nohavičky. Otvoril ústa. Chcel niečo povedať ale nestihol, pretože som si sadla rovno na jeho penis až úst mi vyšiel ston.
Zrýchľujúcimi pohybmi som začala vzdychať čoraz hlasnejšie. Chris mi nadvihol tričko a v momente sa mi hral s prsiami.

Oprela som sa o volant a zaklonila hlavu. Po malej chvíľu dal Chris svoje ruky na môj zadok a začal prirážať ešte drsnejšie. Zrazu ma chytil pod krkom a ja som presne vedela, že sa spravíme naraz.

Z obrovským stonom, ktorý sa rozniesol po Chrisovom aute, som sa oprela o jeho čelo. Obaja sme ešte lapali po dychu a sledovali oči toho druhého.

,,Prebúdzaš vo mne veci, ktoré som ani len netušil, že v sebe mám." Zašepkal.

,, Millujem ťa." Vyšlo mi z úst.

,, Teraz sa ma už určite nikdy nezbavíš, maličká." Usmial sa.

Ešte chvíľu som sedela na ňom a hľadela mu priamo do očí. Dúfala som, že to povie tiež. Ale nepovedal.
Zliezla som z neho a obula si topánky. Bola som vo vnútri sklamaná. Myslela som, že podľa toho chovania už je čas ale asi som sa mýlila.

Chris F*king Evans [Dokončené]Where stories live. Discover now