10.

500 14 0
                                    

,,Tvoje telo ťa prezrádza." Zdvihol kútik, chytil ma okolo pása a pritiahol. V tom úzkom červenom tričku vyzeral naozaj sexy.

Zatajila som dych a pozrela mu do očí ,,nie že dostaneš infarkt." Zasmiala som sa a Chris tiež.

,, Nejaká si zlá, maličká. Mal by som ťa potrestať." Zašepkal a rukou mi išiel hore po tele až prišiel k mojim perám a s palcom mi po nich prešiel.

,,Tak načo čakáš." Povedala som zvodne.

Chris sa pousmial a jeho pery vrazili do tých mojich. Rukou vošiel pod moje tepláky a usmial sa nad tým, že som nemala žiadne nohavičky. Rovno sa začal dotýkať môjho klitorisu. Zastonala som a rozopínala mu opasok na nohaviciach. Následne som odopla gombík a zips. Vytiahol ruku z mojich teplákov a strhol zo mňa tielko a stiahol mi tepláky na zem.

Naše pery sa znovu spojili a teraz som ja vyzliekla jeho tričko, stiahla rifle a skončila nalepená ku stene. Rukou ma provokoval, dráždil a vášnivo bozkával. Bola som tak neuveriteľne nadržaná, že som ho potrebovala cítiť vo mne.

,,Chris, prosím." Zapišťala som.

Šibalsky sa usmial, zdvihol ma do takej výšky aby sa jeho penis obtieral o moju vagínu a preniesol ma ku stolíku. Posadil ma ku kraju stola a nohy dal od seba. Prstami mi prešiel po rozkroku a sledoval moje oči, moje reakcie a vzrušenie.

,,Trest je trest, maličká." Zašepkal a provokoval ďalej.

Zakňučala som s moje pocity sa vo mne ďalej hromadili.

,,Si tak vlhká, že by som ti ho tam mohol rovno vraziť." Povedal mi do ucha.

,,Sprav to." Zatvorila som oči ,,sprav ma."

A skôr, ako som stihla otovoriť oči, vrazil do mňa s jeho penisom naozaj silno a drsne. Nebolelo to. Bolo to to, čo sme obaja potrebovali. Drsný sex.

Chris zrýchlil tempo a palcom sa pohyboval po mojom klitorise. S penisom vo mne prirážal a moje stony bolo počuť až na chodbu.

V tom ma chytil za zadok a odkopol stoličku.
Sadol si somnou na ňu a ruky si dal môj zadok.

,,Sprav sa." Pozrel mi do očí.

,,Chris." Vzdychla som.
Chris mi vzal ruku a položil ju do môjho rozkroku.

,,Ja som ti nikdy-..." nedopovedala som, pretože pritlačil vo mne penis. Namiesto toho vyšiel z mojich úst ston.

,,Sprav sa pre mňa, maličká." Rukou mi zablúdil vo vlasoch, zamotal si ich a zmagol ju v päsť.

Začal mi bozkávať pery, bradu a krk. Zavrela som oči a spolu so vzdychli, som sa na ňom začala pohybovať. Prstami som sa začala dráždiť a Chris mi potiahol vlasy, čo spôsobilo, že som zaklonila hlavu.
Vzal do rúk obe moje prsia a začal ich bozkávať. Oblízal mi obe bradavky a vsal mi ich do úst. S jazykom mi do nich brnkal a už zubami jemne zahryzol.

Všetko dokopy spôsobilo, že som zacítila v podbrušku obrovský nával a moje telo sa roztriaslo.

Chrisove ruky sa vrátili na môj zadok a začal s mojim telom ešte viac prirážať a s obrovským stonom som vyvrcholila. Oprela som oňho celým mojim telom a uvoľnila sa.

,,Tak sexy." Zavrčal mi do ucha a postavil sa somnou.

Vytiahol ho zo mňa a otočil ku stoličke. Postavil sa za mňa a znovu do mňa vnikol. Obaja sme vzdychli a začal rýchlo a silno prirážať. Následne ma vystrel k nemu, z predu ma chytil za prso a druhou ma chytil pod krkom. Oprela som si hlavu o jeho telo a pritisol sme sa k sebe ešte viac. Vedela som, čo bude nasledovať. Každým nárazom bol bližšie a bližšie k vyvrcholenie až napokon prirazil posledný krát a z oboch vyšiel dlhý a spokojný ston.
Spravil sa do mňa.

Ešte chvíľu sme nehybne stáli v rovnakej polohe a Chris mi jemne bozkával krk. Potom ma vzal a položil na posteľ. Ľahol si vedľa mňa a boli sme ticho.

,, Je fajn nájsť si niekoho, kto rozumie môjmu telu." Usmial sa.

,,To je viac než fajn." Pretočila som sa naňho ,, vadí ti ten vekový rozdiel?"

,,Nie. Rozumieme si po všetkých stránkach. Nie som ochotný sa ťa vzdať." Hľadkal ma po chrbte.

,, Páči sa mi, čo máme." Hrala som sa s jeho bradu.

,,Aj mne." Potľapkal ma po zadku,, poďme si dať pizzu s vínom, maličká."

Zvalil ma na posteľ, pobozkal a zakryl saténovou prikrývkou.
Vstal a priniesol na posteľ pizze. Do pohárov nalial červené víno a jedn mi podal.
Ľahol si ku mne a jedli sme.

,,Pustím ti film." Usmial sa.

,,Hráš tam ty?" Odpila som si z vína.

,,Samozrejme. Mal som tam 24 rokov." Zaškeril sa, z riflí vybral USB a strčil ho do televízora.
Spustil sa film Fantastická štvorka z roku 2005.

,,To si ty?" Spozornela som ,,aký si tam bol mladý."

,,To som aj teraz." Žmurkol.

Celý film som pozerala aby mi neušiel jediný detail.
Po skončení filmu, keď bežali titulky, ma začal bozkávať.

,,Poď somnou do New Yorku." Povedal z ničoho nič ,,mám tam pár fotení a natáčam tam film."
Posadila som sa. V hlave my behalo veľa myšlienok.

Chris F*king Evans [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora