13.

481 16 0
                                    

,,Vieš, to je veľmi zaujímavé, čo tu hovoríš." Povedala som drzo,, nikdy nespomenul, že niekoho má, teda okrem mňa." Spravila som krok k nej ,,dokonca vravel, že somnou je najlepší sex aký kedy mal." Povedala som hrdo.

Bum!! Dostala som ju. Úsmev z tvári jej zmizol a zostala zaskočená tým, čo som povedala.

,, Tim, Carter." Povedal vážnym tónom Chris, išiel rovno pri mňa a chytil ma okolo pásu.

Obaja ochrankári sa postavili medzi nás a tú ženu.

,,Už minule som ťa varoval. Očividne to neberieš vážne a máš tú drzosť prísť až sem a obťažuješ moju priateľku. Ešte dnes moji právnici podajú na súd zákaz priblíženia ku mne a k Laure." Hovoril nahnevane.

,,Postaráme sa o to." Pozrel na nás Carter a podal nám karty od Penthousu.

Chris s vážnym pohľadom kráčal k výťahu a mňa držal za ruku.

Len čo sa výťah otvoril, vošli sme a zavrel oči. Do rúk si vložil tvár ,,prosím never jej nič, čo ti povedala. Ona je chorá. Má psychické problémy. A prepáč mi, že si to musela zažiť." Vzdychol.

Ja som stála oproti nemu opretá o opačný roh výťahu a hrýzla si spodnú peru.

Pozrel sa na mňa a zrazu som sa ocitla prilepená k stene výťahu. Chris ma vášnivo bozkával. Najprv mi nadvihol iba jednu nohu a prešiel mi s rukou až k zadku a potom ma zdvihol a pritlačil ma k sebe.

Výťah zastavil na nejakom poschodí a Chris zacúval ku dverám a na pravo bol monitor. Priložil kartu a dvere výťahu sa otvorili. Vošiel somnou dnu zozadu mi rozopol horný diel oblečenia a zahodila som ho.

Ja som chytila Chrisove tričko a vyzliekla mu ho. Chris somnou niekam kráčal am otvoril jednu izbu.
Vošli sme dnu a v izbe bola obrovská posteľ, a okná boli od zeme až po strop. Podľa výhľadu sme boli naozaj vysoko.

Chris zavrel a zamkol dvere a položil ma na zem. Stiahol mi sukňu rovno s tangáčmi a potom sebe rozopol opasok a rifle, ktoré si stiahol s boxerkami. Potiahol ma na posteľ, a zhodil ma do nej.

Otočil ma a zdvihol mi zadok. Poriadne som ho vypučila a zrazu som zacítila Chrisov jazyk na mojej vagíne. Raz mi po nej pomaly prešiel jazykom a ja som vzdychla.

Pár sekúnd nato ma Chris pretočil na bok, ľahol si za mňa a zdvihol mi nohu. Vsunul penis dnu a pritláčal jeho telo o to moje aby išiel čo najhlbšie. Rukou mi držal prso a bozkával mi krk.

Moje telo sa uvoľnilo a v tom ma dal na štyri a ruky mu zostali položené na mojich bokoch. Vsunul mi ho dnu.

Najprv išiel pomaly. Provokoval. Jemne mi ho vyberal a potom pomaly zatláčal dnu.  Chcela som zakročiť a vsunúť si ho hlbšie sama ale Chrisove ruky ma zabrzdili. Zostal vo mne a prestal sa hýbať. Z ničoho naše telá pleskli o seba a ja som skríkla.

Chris sa víťazne pousmial a zrýchlil tempo. Drsne prirážal a vzdychal spolu somnou. Po chvíli ma zdvihol a zostali sme obaja kľačať na kolenách. Chytil ma za krk a druhou rukou ma držal na podbrušku. Zrýchlil a vyvrcholil.

Pomaly ho zo mňa vytiahol položil ma na posteľ. Ľahol si somnou a nasledovalo túlenie.

,,Už nikdy nechcem byť bez teba." Spokojne som sa pousmiala.

,,To je dobre, pretože ťa neplánujem nikam pustiť." Žmurkol.

Chrisov telefón začal zvoniť. Postavil sa, podišiel k rifliach a vybral z nich mobil.

,,Áno Jacob?" Nahý sa prechádzal po izbe.

,,Áno, už sme sa ubytovali. Teraz sa musím osprchovať, obliecť a vyrazíme." Zastal pred oknom.

Postavila som sa a obzerala sa po izbe.

Chris sa otočil na mňa a telefón hodil na posteľ ,,poď láska, ideme do sprchy a potom mám fotenie." Vzal ma za ruku a otvoril dvere.

,,Chris! Čo ak tam bude Tim a Carter?? My sme nahí." Povedala som neisto.
Zasmial sa a potiahol ma na chodbu. Pri výťahu stáli naše kufre.

,,Oni dvaja majú izbu a poschodie nižšie. Som tu iba ja a ty." Usmial sa a viedol ma do sprchy.

Len čo otvoril dvere a my sme vošli do kúpeľni. Zastavila som a poriadne so to tu Obzerala. Celá kúpeľňa bola tmavosivá.

,, Šup šup." Potľapkal ma po zadku a tlačil do sprchy.

Spoločná sprcha bola super. Obaja sme chodili po tele toho druhého a oboznamovali sa s každým kúskom teľa. Chris okolo mňa preplietol uterák a pobozkal na čelo. Následne si dal uterák cez seba. Vyšli sme z kúpeľni zamierili ku kufrom. Premiestnili sme si ich do našej izby a tam sa začali obliekať.

 Premiestnili sme si ich do našej izby a tam sa začali obliekať

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyrazili sme dolu výťahom a nasadli rovno do auta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Vyrazili sme dolu výťahom a nasadli rovno do auta.
,,A koľko trvá také fotenie ?" Spýtala som sa.

,,Pár hodín." Povedal s úsmevom.

,,A potom kam?" Vzala som si Chrisovu ruku.

,,Potom ťa beriem na rande." Usmial sa tým najsladším úsmevom.

Chris F*king Evans [Dokončené]Where stories live. Discover now