,,Už sme tu." Povedal Carter a otvoril nám dvere.Boli sme pred nejakou budovou. Chris ma potiahol dnu skôr ako si nás stihol niekto všimnúť.
Viedol ma rovno k výťahu stlačil 6 poschodie. Otočil sa na mňa a začal sa mi túliť a bozkávať.
Výťah zastavila dvere sa otvorili.Len čo sme vošli do obrovskej miestnosti, všetci sa rozbehli našim smerom. Rýchlo som odstúpila o pár krokov od Chrisa a jeho odviedli na stoličku na druhej strane miestnosti. Musel sa prezliecť do tielka s nejakou hviezdou v strede a do obyčajných riflí.
Jedna baba ho začala pudrovať a chlap mu robil vlasy. Ďalší chlap stál vedľa neho a niečo s ním riešil.
,,A ty si kto?" Objavil sa pri mne nejaký chlap. No vlastne vyžarovala z neho taká tá iná energia. Bol gay.
,,Som Laura. Teší ma." Usmiala som a vystrela ruku k nemu.
,,Ooooh moja, vyzeráš úžasne." Objal ma ,,som Pierre. Najlepší fotograf pod slnkom." Prehrabol si vlasy.
,,Vyzeráš naozaj originálne." Usmiala som sa nad jeho výzorom.
Brčkavé ružové vlasy mal pekne zalakované hore na hlave. Boky mal vystrihané a a za uchom mal vytetované dúhu. Bolo vidno, zmenám napichané pery. Tvár mal vyholenú a oblečenú mal bielu letnú košeľu a ružové trištvrťové nohavice.
,,Ďakujem. Snažím sa." Žmurkol a pozrel smerom na Chrisa ,,ako môže byť chlap tak sexy." Vzdychol.
,,Netuším." Súhlasila som a obzerala si svojho chlapa.
,,Teba som niekde videla." Usmiala sa na mňa nejaká blondína, ktorá práve vošla do miestnosti.
Vlasy mala rovné a spustené skoro po plecia.
Pozrela som sa na ňu prekvapeným pohľadom.,,Scarlet, ahoj." Pribehol k nám Chris a priateľsky ju objal.
,,Ahoj. Bola som na blízku, tak ma napadlo, že ťa prídem pozrieť. Za hodinu mám byť s Colinom." Usmiala sa.
,,Poď, zoznámim ťa." Mykol hlavou smerom ku mne.
Ruku obtočil okolo môjho pásu ,,toto je Laura. Moja priateľka."
,,Tak odtiaľ ťa poznám." Obzrela si ma.
,,Teší ma a ty si?" Vystrela som ruku ale výraz na jej tvári bol nechápavý.
,,Scarlet." Povedala neisto.
Chris sa usmieval od ucha k uchu na jej pohľade.
,,Laura ťa nepozná." Vtlačil mi bozk do vlasov.,,Neverím." Povedala šokovane.
,,Ja-.." zasekla som sa,, prepáč mi, ak ťa to urazilo. Ja len, uprednostňujem knihy pred televízorom."
,,Ty si nepoznala ani jeho?" Zdvihol čelo Pierre.
Pokývala som hlavou, že nie.,,Naozaj. Najprv vynadala na letisku Timovi a Carterovi. Potom som ju videl v Londýne v parku. Kupovala jedlo bezdomovcom a robila poriadky s jedným majiteľom stánku, pretože im odmietol dať jedlo. Nakoniec im kúpila jedlo a dala im peniaze. Tretíkrát sme sa stretli pri výťahu, keď ju kvôli mne vyhodili z výťahu." Usmieval sa.
,,ako vieš o tých bezdomovcoch?" Čudovala som sa.
,,Bol som tam na premiére filmu. Kúsok od teba." Vysvetlil a pokračoval ,, potom som ju našiel v Bostone. Teda Dodger ju našiel. Dali sme si kávu a odišla na Bostonské slávnosti. A keď som tam prišiel, smiala sa s mojimi sestrami a mamou. Nazvala ma Captainom Afrikom." Začal sa smiať a spolu s ním aj Scarlett a Pierre.
Ja som sa od hanby začervenala a bola som v rozpakoch.
,, Poďme fešák. Nech to máme zasebou." Chuchotal sa Pierre.
Chris mi dal pusu a odišiel sa fotiť.,,Čo hovoríš na Chrisa?" Zisťovala.
,,Chris je veľmi pozorný, romantický a stále sa chcel len maznať a túliť." Hovorila som s úsmevom na tvári.
,,Chris? Tento Chris?" Vyvalila oči a ukázal naňho.
,,Áno." Pousmiala som sa.
,,Aj spravil niečo bláznivé?" Zdvihla jedno obočie.
,,Lisa ma tajne zapísala do jednej súťaže. Chlapi, ktorí chceli ísť somnou na rande, museli ponúknuť peniaze. Výťažok išiel na charitu. V poslednej chvíli prišiel Chris a ponúkol 10 000$ našťastie vyhral rande somnou a ja som tak nemusela tráviť večer s uslintaným starým dedkom." Zaškerila som sa.
,,a boli ste na tom rande?" Zasmiala sa.
,,prvé rande sme vlastne mali deň predtým. Vzal ma do nejakej drahej reštaurácie a skončili sme na hamburgeroch, ktoré sme jedli v aute. Potom sme boli na pláži a dali si nočné kúpanie a zaspali sme v aute." Rozprávala som a pritom som sledovala Chrisa.
,,Takéhoto ho nepoznám. Nikdy som nepočula o ňom takéto vety." Usmiala sa ,,tak isto ako som nevidela, že by svetu ukázal krátku známosť." Otočila sa na mňa.
,, Musí to s tebou myslieť naozaj vážne. Nečudovala by som sa, keby do roka máš prsteň a jeho priezvisko." Žmurkla a ja som zacítila motýle v bruchu.Vytiahla telefón, ktorý jej vibroval.
Zdvihla a odišla telefonovať ďalej. O malú chvíľku sa prišla rozlúčiť a odišla.Sadla som si na stoličku a z kabelky vytiahla knižku.
Začala som čítať moju rozčítanú knihu.,,Maličká?" Postavil sa predomňa Chris s úsmevom ,,odtrhnúť ťa od knihy je nemožné. Ohlasujeme ťa už dobrú chvíľu." Bol už oblečený vo veciach, v ktorých prišiel.
,,Oh prepáč mi to." Zavrela som ju a vrátila do kabelky.
,,Poď." Usmial sa a potiahol ma za ruku smerom k Pierrovi.
Ten napojil foťak na notebook a začal listovať vo fotkách.
,, Táto je najlepšia." Povedal bez debaty Pierre.
YOU ARE READING
Chris F*king Evans [Dokončené]
RomanceČo ak život neustále tvorí križovatky dvom ľuďom? Je to náhoda alebo si myslíte, že náhody neexistujú? Chrisove a Lauriné cesty sa neustále pretínajú a náhodne sa stretávajú. Chris je celosvetový herec. Pozná ho snáď každý z filmov Captaina Ameriku...