,,Vyzeráš ako tehotná." Pozeral sa na mňa a oprel sa z predu o auto.
,,Áni? Pristane mi to?" Spravila som tehotenskú pózu.
,,Á-áno. Vyzeráš nádherne." Pozeral na mňa takým zvláštnym pohľadom, s malým úsmevom na perách.
,,Čo tak pozeráš?" Usmiala som sa naňho,, nie som tehotná. Nespala som s nikým už pol roka."
,,To ma ani nenapadlo. Fakt tak dlho?" Zdvihol obočie ,,a čo bývalý snúbenec?"
,,Pred pol rokom naposledy. Stále hľadal výhovorky." Obzerala som sa naokolo,, ale už viem prečo. Moja najlepšia kamarátka sa oňho dobre starala." Pretočila som očami.
,,Ich smola." Žmurkol na mňa.
,,Kde je tu pláž?" Otočila som sa na Chrisa.
,,Kúsok odtiaľto. Poď." Nasadol do auta.
Začal šoférovať a ja som si pustila pesničku
,,Čo to je?" Usmieval sa.
,,Slovenský kráľ hudby." Žmurkla som naňho a dala som ju nahlas.
Celú pieseň som si spievala a Chris sa na mne rehotal, pretože som to prežívala.
,,Sme tu." Usmial sa a vyšiel z auta.
Topánky som si vyzula v aute a von vyšla bosá.,,Chodí sem v noci niekto?" Šibalsky som sa naňho pozrela.
,,Nie v noci sem nikto nechodí." Pozeral na more a dýchal ten čerstvý vzduch.
Vyzliekla som si šaty a zostala som len v tangáčoch bez podprsenky, keďže som žiadnu nemala. Pod šaty sa mi jednoducho nehodila.
Z vlasov som si spravila strapatý drdol.,,Ideme si zaplávať?" Spýtala som sa.
,,Nemáme tu plavky." Zasmial sa ale nepozrel sa.
,,No a? Ja v tom problém nevidím." Rozutekala som sa do mora a bachla sa do vody.
,,Voda je príjemná. Poď." Mávla som rukou.
,,Si blázon!" Usmial sa ale nespúšťal ma z očí.
,,No tak, poď Chris. Kľudne si môžeš nechať trenky." Zasmiala som sa.
Jeho pohľad ma spaloval.
Vlny do mňa slabo narážali, čo spôsobovalo, že moje prsia sa vlnili s nimi.
Chris sa po chvíli začal vyzliekať a potom sa v boxerkách rozbehol zamnou.
Bola chyba sem ísť. Pripomínal mi takého sexy plavčíka ako z pobrežnej hliadky. Bežal smerom ku mne. Jeho brutálne vytvarované telo sa ku mne približovalo. Čím bol bližšie bol, tým som ho lepšie videla. Tehličky na bruchu, chrbát do V, prameň vlasov mu padol cez čelo a tie boxerky úplne detailne tvarovali jeho penis.
Namočil sa do mora a plával hlbšie.,,Čo mi to len robíš, maličká. Som dospelý muž a chovám sa ako tínedžer." Zasmial sa.
,,Ty si chcel somnou stráviť dnešný večer." Usmiala som sa.
,,Pravda. Páči sa mi naše rande." Žmurkol.
,,Rande? Povedal si, že jedna večera a dáš mi pokoj." Podpichla som.
,,Áno, to bolo dovtedy, kým si nevymenila najdrahšiu reštauráciu v Bostone za lacný hamburger a pomarančový džús." Usmial sa ,,Teraz ma už budeš trpieť skoro každý večer, maličká." Zaflirtoval.
,,Kto tvrdí, že mám záujem?" Provokovala som.
Zasmial sa úplne z chuti.A vtedy som si uvedomila, ako moc sledujem každý jeho pohyb, každú grimasu a užívam si jeho krásny smiech.
Chris sa ponoril a zmizol vo vode.
,,Chris? Kde si?" Otáčala som sa a nikde som ho nevidela.
Zrazu sa vynoril a ja som ho zacítila zamnou.
,,Vidím, ako sa na mňa pozeráš celý večer. Páči sa ti moja spoločnosť rovnako, ako mne tá tvoja." Šepkal.
Telo sa mi zachvelo.,,Tvoje telo hovorí za teba, maličká." Pousmial sa a zvážnel.
Nestihla som ani reagovať a otočil ma k sebe.
Zaklonila som hlavu aby som sa nepozerala na jeho sexy hruď ale do tvári.Až keď som zacítila jeho tvrdý penis na mojom bruchu, uvedomila som si, že moje prsia a bradavky sú prilepené k jeho telu.
,, Stačí povedať slovo, maličká." Chytil ma za bradu.
Tep sa mi zrýchlil a rovnako aj dýchanie.,,Povedz to." Zašepkal.
Zhlboka som sa nadýchla ,,pobozkaj ma, Chris."
Vyšlo z mojich úst a len čo som povedala jeho meno, pritlačil ma k sebe jeho mokré pery sa dotýkali tých mojich.
Bozk som mu hneď oplatila. Po malej chvíli sme obaja pootvorili ústa a naše jazyky sa začali zoznamovať. Bolo to, akoby sme sa už poznali dlhé roky.
Napätie medzi nami sa stupňovalo a rovnako tak aj naše bozky. Začali byť divokejšie a drsnejšie. Chris ma chytil pod zadok a ako nič ma zdvihol. Obmotala som nohy okolo jeho pásu a ruky okolo krku. Telo som pritisla k tomu jeho a Chrisovi ruky zastavili na mojom zadku.
Začal kráčať somnou k jeho autu.
Obaja sme dospelí ľudia. Odkedy sme sa videli prvýkrát, cítila som ako ma k sebe priťahuje. Načo hrať tínedžerské hry, keď obaja chcem to isté? Cítiť jeden druhého?
Keď sme boli tesne pri ňom, oprel ma o zadné dvere auta a odomkol. Otvoril dvere a s úplnou ľahkosťou ma položil na zadné sedadlá.
Zavrel dvere, zamkol auto znútra a zapol pieseň.
Bola to moja obľúbená.
Otočil sa ku mne a hľadel na mňa rovnakým zvláštnym pohľadom ako predtým.
Ani neviem čo spravil ale zadné sedačky sa začali hýbať a operadlá sa zrovnali. Vyzeralo to ako posteľ.
Pritiahol ma k sebe a začal ma znovu jemne bozkávavať.
YOU ARE READING
Chris F*king Evans [Dokončené]
RomanceČo ak život neustále tvorí križovatky dvom ľuďom? Je to náhoda alebo si myslíte, že náhody neexistujú? Chrisove a Lauriné cesty sa neustále pretínajú a náhodne sa stretávajú. Chris je celosvetový herec. Pozná ho snáď každý z filmov Captaina Ameriku...