12.

443 14 0
                                    


,,Chris, som hladná."Zamrnčala som, keď sme dopozerali film.

,,Tim, Carter, zastavme sa v nejakej reštaurácií." Povedal im Chris.

,,Kúsok odtiaľto je jedna 5 hviezdičková reštaurácia." Povedal Tim.

,,Čo? Nie! Ja nechcem hladovať. Chcem sa najesť." Povedala som vystrašene, pretože tu v Amerike znamenalo 5 hviezdičková reštaurácia len jedno.

Málo diétneho jedla na tanieri.

Chris sa zasmial,, čo by si si dala?"

,,Palacinky s nutelou, jahodami a bananom a navrchu šľahačka a čokoláda." Zavrela som oči a predstavila som si to.

Tim a Carter sa usmiali od ucha k uchu a pozreli na Chrisa.
,,Konečne dobrý výber, Chris." Zasmiali sa.

,,Ani netušíte ako." Pridal sa k ním Chris ,,nájdite niečo, kde nájdeme tie palacinky." Usmial sa na mňa.

Po 20 minútach sme zastavili v New Haven pred Barracuda Bistro& Bar. Chris si dal okuliare a pohladkal ma po zadku.

Všetci štyria sme vošli dnu a rozdelili sa. Ja s Chrisom sme si sadli úplne dozadu na rohový gauč a Tim s Carterom ďalej od nás aby nám dali súkromie ale videli na nás.

,,Čo si dáš ty?" Pozrela som spoza menu na Chrisa.

,,Hamburger s hranolkami." Pozeral sa na mňa tým zvláštnym pohľadom.

,,Dobrý deň, čo Vám-" Zasekla sa čašníčka.

,,Chcete fotku?" Chris zdvihol obočie.

,,Áno, prosím." Prikývla a utekala si pre telefón.

Chris sa postavil a podišiel k nej. Odfotili sa a vykoľajená čašníčka vytiahla papier a pero.

,,Čo Vám prinesiem?" Spýtala sa.

,,Pýtaj si prvá, maličká." Prisadol si ku mne.

,,Ja vás poprosím palacinky s nutelou a jahodami a navrch šľahačku a čokoládovým topingom. " diktovala som jej a Chrisova ruka sa objavila na mojom stehne z vnútornej strany.

Nasucho som prehltla a moje telo sa zachvelo.
,,A na pitie si dám,citronádu a veľa ľadu prosím." Povedala som čo najnormálnejšie.

,,Ja si dám tento hamburger s hranolkami." Ukázal na menu,, a na pitie chladenú minerálku." Usmial sa.
Čašníčka sa otočila a odišla.

,,Čo robíš?" Otočila som sa naňho.

,,Chcem sa ťa dotýkať." Zašepkal mi do ucha.

,, No tak, sme na verejnosti." Zachichotala som sa.

,,Noa?" Vzal mi ruku a znovu sa s ňou hral.

,, Chris, medzi nami je to čerstvé a chceš aby sa o nás dozvedel prakticky celý svet. Čo ak nám to nebude fungovať?" Šepkala som.

,,Maličká, skôr či neskôr to zistia. Budú ťa vidieť všade po mojom boku, na akciách a všade inde. Načo sa máme skrývať? Nech vidia, že mám tú najsexy ženu, ktorá ma robí šťastním?" Dal mi bozk ,,a mimo to, myslím, že už je čas nato aby som sa usadil. Mám nato svoj vek." Žmurkol.

Zarehotala som sa,, podľa mňa si ten vek už dávno prešvihol."

,,So so istá? To aby som si ťa teda rýchlo vzal a spravil ti dieťa." Povedal z úsmevom.

Zalapala som po dychu a v beuchu som mala milióny motýľov. Líca mi očerveneli a ja som mu hľadela hlboko do očí.

,,Tvoje telo mi zase povedalo pravdu." Usmial sa.

,,Vaše nápoje a jedlo. Nech sa páči." Čašníčka položila na stôl celú našu objednávku.

,,Ďakujeme." Usmiala som sa a prisunula si tanier.
Namočila som jahodu do šľahačky a čokolády.

,,Otvor ústa"  Usmiala som sa.
Chris zjedol jahodu a dal mi malý bozk.

,, Je to dobré ale ja sa teším na vlastný dezert." Usmial sa na mňa a začal jesť hamburger.

——————————

Auto zastavilo pred hotelom a Chris si schoval telefón a znovu nasadil okuliare.
,,Môžem ísť inakšou cestou. Je tu dosť ľudí pred hotelom." Pozrela som von oknom.

K hotelu bola utvorená cesta a po krajoch ľudia, pár fotografov a ochranka.

,,No tak, túto tému sme už prebrali. " chytil ma za bradu, pobozkal a otvoril dvere.

Len čo vystúpil, ľudia začali šalieť, kričali jeho meno, niektoré baby dokonca ukazovali prsia. Čo som netušila, že naozaj robia. Ľudia ho fotili a natŕčali telefóny aby sa s ním mohli odfotiť a papiere s perami aby získali podpis.

Chris zostal stáť pred autom a pozrel na mňa.
Preglgla som a vystúpila aj ja. Nastalo pár sekundové ticho. Chris ma chytil za pás.

,,Počkám vnútry." Pošepkala som.

,,V poriadku. Hneď som pri tebe." Usmial sa a zatvoril zamnou dvere.

Prešla som dnu a hneď zamnou vošli Tim a Carter s kuframi.

,,Ďakujem." Usmiala som sa,, je to stále také?" Zdvihla som obočie a pozerala cez sklenené dvere ako sa Chris fotí.

,,Áno, niekedy aj horšie." Usmiali sa ,, ideme vziať karty od penthousu." Otočili sa a odišli.

,,Kto si?" Ozvalo sa zamnou.

Otočila som sa a predomnou stála o niečo vyššia žena odomňa. Mala čierne vlasy, šaty s hlbokým výstrihom a končili jej tesne pod zadkom.

,,Hovoríte na mňa?" Zostala som nechápavo stáť.

,,Vidíš tu niekoho iného?" Povedala posmešne.

,,Dotoho vás nič, kto som." Zamračila som sa.

,,Je ma dotoho dosť, keďže si prišla s ním." Ukázala na Chrisa.
Zdvihla som obočie.

,,Áno, Chris a ja sme spolu. Som jeho priateľka a ty si bola očividne len úlet." Zachichotala sa ,,Odíď."

Chris F*king Evans [Dokončené]Onde histórias criam vida. Descubra agora