7.

502 15 0
                                    

Jeho ruky pomaly chodili po mojom tele, až jedna z nich zostala na prsiach a jemne mi ich stláčal a s palcom krútil po bradavke. Vzdychla som mu do úst a to sposoobilo, že ma nadržane pritisol k sebe ešte viac.

Potiahla som ho k sebe a ľahla si. Chrisove telo ležalo vedľa mňa, lakťom sa podopieral a pritom ma bozkával. Jeho prsty cestovali po mojom tele smerom dolu až do rozkroku. Tam však zastavil a len mi na tanga položil ruku.

Prerušil bozk a hľadel na mňa.
,,Povedz to." Zašepkal.

,,Chris" hlas sa mi zatriasol,, pomiluj ma."

Chris sa usmial a znovu ma začal bozkávať a rozkrok mi začal hladiť.

Jemne som ho pohrýzla do spodnej pera a to ho naštartovalo ešte viac. Stiahol mi tangáče a aj sebe trenky.

Potom prerušil bozk a sledoval ma. Do úst mi vložil jeden jeho prst.

Oblízala som mu ho a naslinila. Znovu ma začal bozkávať a ten prst sa zrazu objavil v mojom rozkroku a pomaly do mňa vnikal. Vzdychla som.

,, Si vlhká, Laura." Pousmial sa a hľadel mi do očí.

,,Nehraj sa somnou." Zamrnčala som.

,,To by som si nikdy nedovolil." Zašepkal ,,ja si len užívam tvoje telo, tvoje vzdychy, tvoje dotyky a teba."  Šepkal pomedzi bozky a prstom sa vo mne pohyboval.

Pomaly ho zomňa vytiahol a prešiel mi po klitorise.
Znovu zo mňa vyšiel ston a to som už nevydržala.

Posadila som sa a Chris tiež. Nevedel, čo sa deje.
Podišla som k nemu a prekročila ho. Vzala jeho penis do ruky, párkrát ho napumpovala a sadla si naň.

Chris vzdychol zarovno mnou. Zaklonila som hlavu a  začala sa na ňom pohybovať.

Chrissove ruky chytili môj zadok naozaj pevne a prirážal ním. Zaklonila som hlavu a úplne sa poddala   Tomuto momentu, sexu a jemu.

Chris ma z ničoho nič pretočil a objavil sa nadomnou. Chytil mi obe stehná a začal divoký sex. Vrážal do mňa tak silno a rýchlo, že som si musela zahryznúť do spodnej pery a telo sa mi skrúcalo od vzrušenia.

,, Máš tabletky?" Vzdychol.

,,Á-áno." Zastonala som.

Chris sa usmial a a ďalej ma sledoval. Keď zrýchlil ešte viac, podoprela som sa lakťami a Chris sa ku mne priblížil. Pravou rukou ma chytil pod krk, ľavou  sa podopieral a čelo si oprel o moje.

Obaja sme si hľadeli priamo do očí, až Chris do mňa vrazil poslednýkrát a dal mi dlhý bozk. Spravil sa do mňa. Jeho telo sa uvoľnilo a ľahol si vedľa.
Na pár sekúnd, som sa zľakla, že toto všetko bolo iba o sexe.
Potiahol ma k nemu a pevne ma objal.

,,Bol hlupák, keď ťa vymenil za inú." Povedal zadychčane.

,, Úprimne?" Pozrela som naňho ,,v živote som taký sex nemala. Bolo to akoby si presne poznal moje telo."

,,Čítaš mi myšlienky." Žmurkol na mňa a podal mi jeho biele tričko.
Obliekla som si ho a Chris si obliekol trenky.

,,Zajtra je posledný deň Bostonských slávností. Uvidím ťa tam?" Usmial sa.

,,Chceš tam prísť dvakrát za jeden rok?" zdvihla som obočie.

,,Mhmm, ak to znamená, že ťa znovu uvidím, tak áno." Pobozkal ma.

,,Tak v tom prípade, tam budem." Usmiala som sa.

,,V to dúfam." Zašepkal ,,a teraz poď sem."

Moje obavy zmizli.
Znovu ma vzal do objatia a len tak sme ležali v tichosti.
Nebolo to to trápne ticho. Bolo to ticho, ktorým bolo povedaného tak veľa.

Obaja sme zaspali v objatí na zadných sedačkách v aute.

Ráno som sa zobudila na veľa svetla. Posadila som sa a prehrabala si vlasy.
Pozrela som na pravo a tam stálo pár chalanov a jeden z nich behal okolo auta.

,,Toto auto patrí Chrisovi Evansovi." Hovoril nadšene.

,,Ako to môžeš vedieť?" Vyzvedal ďalší.

,,Má ho odfotené na instagrame dokonca ešte aj značka je rovnaká." Vysvetľoval.

,,Chris. Chris. Vstávaj." Zašepkala som.

,,Ešte chvíľu, poď sa túliť." Zamrmlal.

,,Chris. Okolo auta behajú nejakí chalani a vedia, že to auto patrí tebe. " Mykala som s ním.
Chris sa posadil a pozrel sa smerom odkiaľ sa ozývali hlasy.

,,Budem potrebovať tričko." Usmial sa.

,,Čo zato?" Šibalsky som sa usmiala.

Chris sa zasmial a dal mi sladký bozk. Vyzliekla som si tričko a zostala som znovu úplne nahá. Vzala som si tangáče a šaty. Obliekla som sa a rovnako aj Chris.

,,Počkaj tu. Zbavím sa ich." Znovu mi dal bozk a otvoril dvere.

Vyšiel a rýchlo ich znovu zavrel.
Sledovala som ho. Jeho rozcuchané vlasy boli rovnako sexy ako keď ich mal upravené.

Chris otvoril predné dvere a rýchlo nasadol dopredu. Naštartoval a rýchlo odtiaľ utiekol. Po pár desiatok metrov zastavil aby som si mohla presadnúť.
Len čo som si presadla, Chris mi znovu dal bozk.

,,A ten bol začo?" Usmiala som sa.

,,Len tak, rád ťa bozkávam." Usmial sa a znovu sme sa pohli.

Zastavil pred hotelom a zamkol auto.

,, Okoľkej budeš na slávnostiach?" Spýtal sa zvedavo.

,,Teraz si dám sprchu, prečítam niečo z knihy, potom pôjdem na obed a odtiaľ rovno do parku." Zamyslela som sa ,,okolo 14tej."

Chris F*king Evans [Dokončené]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ