5.

463 16 0
                                    

,,Musím uznať, že toto som si zaslúžil." Zasmial sa ,,čo tak zajtra večera?" Zašepkal.

,,Nie." Povedala som bez rozmýšľania a to ho zaskočilo natoľko, že ma pustil a ja som odišla z pódia.

Bola som naozaj vytočená. Čo si o sebe ten sexy debil myslí? Že sa na mňa usmeje s tým krásnym úsmevom alebo že na mňa žmurkne s tými modrými očami a ja zmäknem? Nie.

,,Ja neverím, že s tým súhlasil." Zašepkala Lisa,, ako si to dokázala? Dostala si ho sem a ešte k tomu j na pódium. Mne sa ani jedno nepodarilo za dlhé roky." Usmiala sa Lisa.

,,Vieš, to je tak, keď nahnevá nesprávnu ženu." Pousmiala som sa.
Pokračovala som v kontroľovaní.

Po asi troch hodinách som išla do stánku s jedlom a kúpila si veľké hranolky.

,,Nemyslíš, že si po tom všetkom, zaslúžim večeru?" Započula som zamnou.

,,Nemyslíš, že po tom všetkom, si zaslúžim pokoj od teba?" Odpovedala som.

,,No tak, ber to ako ospravedlnenie." Povedal Milo.

,,Nie." Zamietla som a odišla sa do stanu najesť.

,,No tak, jedna večera a potom ti dám pokoj." Išiel zamnou.

,,Sľubuješ?" Zdvihla som obočie.

,,Áno." Usmial sa a vzal mi hranolku ,,zajtra o 19:00 pred tvojim hotelom. Obleč si niečo elegantné." Žmurkol a s úsmev odišiel.

Znovu tie motýle v brušku.

Sadla som si na gauč a pomaly jedla.

——————————

Pozrela som na hodinky a bolo 18:55.

Mala som na sebe elegantné čierne saténové šaty, čierne lodičky a vlasy som mala jemne natočené a spustené. Na perách som mal bordový rúž. Vzala som si malú čiernu kabelku a do nej vložila peňaženku a telefón.

Zamkla som svoju izbu a odišla pred hotel.
Vyšla som von a tam už čakal Chris opretý o auto. Ruky mal preložené cez seba a obzeral sa.

 Ruky mal preložené cez seba a obzeral sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,Môžme ísť, nech to mám zasebou." Prišla som k nemu.
Otočil svoju tvár na mňa a dal dolu okuliare.

,,Vyzeráš nádherne." Usmial sa a otvoril mi dvere.

,,Aj ty celkom ujdeš." Úsmev som mu opätovala a sadla do auta.

Zaviezol nás do nejakej nóbl reštaurácií. Vyšli sme z auta pred nami čakal nejaký čašník.
Necítila som sa pohodlne. Choval sa k nám ako k nejakým celebritám. Zaobchádzal s nami v rukavičkách a zaviedol nás ku stolu.

,, Prinesiem Vám šampanské alebo víno?" Pozeral na nás čašník a v rukavičkách a podal nám jedálny lístok.

,,Ja si dám pomarančový džús." Povedala som.

,,Ale madam-" snažil sa mi to rozhovoriť.

,,Počuli ste ju, tak jej doneste to, čo si želá." Upozornil ho Chris ,,a ja si dám to, čo ona."

Listovala som v jedálnom lístku všetky jedlá ale ani jedno nebolo to, čo som si predstavovala.
,,Žiadne hamburgery, pizze a ani cestoviny. Čo je to za reštauráciu?" Zamrmlal som.

Chris sa na mňa usmieval ,,už dlho som nestretol ženu, ktorá vymení ustrice alebo zeleninový šalát, za hamburger alebo pizzu."

,,Ja nie som ako tie novodobé ženy, ktoré zjedli všetkú eleganciu a zdravú výživu." Rada sa najem ale tu si nemám čo vybrať." Zavrela som lístok a odložila ho.
,,Tak poďme. Ideme sa poriadne najesť." Usmial sa a postavil sa.

Na mojej tvári sa objavil obrovský úsmev ,,behnem na toaletu. Počkáš pri aute?"

Chris prikývol a odišla som na toaletu.
Možno, že nakoniec tá večera nebude taká zlá.

Po chvíli som sa vrátila k autu a nasadli sme.
,, Poďme jesť." Potešila som sa.

Chris sa usmial a začal šoférovať. Prišli sme niekam ani neviem kam a povedal aby som počkala v aute.

Do pár minút prišiel s plnou veľkou taškou.

,,Prišla večera!" Nastúpil do auta a podal mi tašku.
Začala som sa v nej prehrabávať a a Chris zatiaľ naštartoval a viezol ma niekam.

,,Preboha Chris, veď toto všetko nepojeme." Zasmiala som sa.

Prišli sme na nejaké tiché miesto na kraji lesa s výhľadom na celý Boston.

Odsunul sedadlo aby mal viac placu a s úsmevom na tvári povedal,, Vyber to maličká. Som naozaj hladný."

Na palubovú dosku auta som vyložila dva veľké hamburgery, obrovskú misu hranolčekov, 20 kusové nugetky, dva obrovské poháre pomarančových džúsov, dve fľaškové coca coly a omáčky ako BBQ, tatarska, horčica, kečup.

,,Ježiš toto je raj." Povedala som po slovensky.

Chris vybuchol do smiechu a rehotal sa,, neviem, čo si povedala ale bolo to naozaj zlaté."

,,Prepáč, neuvedomila som si, že som to povedala slovensky." Zasmial som sa.

,, Čo si povedala ?" Stále sa smial.

,,Že toto je raj." Pozrela som na jedlo.

,,To teda áno." Dosmial sa.

Obaja sme si vzali hamburgeri a zajedali sme ich hranolkami a nugetkami. Boli sme celý špinaví a preplnení. Obaja sme fučali z toho, aký plní sme boli.

,,Už nikdy sa nemôžem takto prežrať." Vzdychla som.

,,Hovor mi o tom niečo. Prehnali sme to." Zasmial sa.
Začali sme piť džús.

,,Mám tu pár filmov ak by si si chcela nejaký pozrieť." Usmial sa.

,, Chris, ja radšej knihy." Pozrela som naňho.

,,Raz ťa donútim pozerať filmy somnou, uvidíš, že tam kde som ja, ten film stojí zato." Žmurkol.

,, Neverím. " Zasmiala som sa.

,,Poď von. Musím sa natiahnuť." Otvorila som dvere a vystúpila. Popravila som si šaty, pretože bola som taká najedená, že som v tých šatách mala bruško.

Chris F*king Evans [Dokončené]Where stories live. Discover now