16.

474 14 0
                                    

Vystúpila som z auta a otvorila som zadné dvere auta. Vytiahla som knihy a zabuchla dvere. Len čo som sa otočila, narazila som do Chrisovho pevného tela.

Pritlačil ma k autu a rukami chytil stredu auta. Pozrel mi do očí a potom ma pobozkal.

,,Aj ja ťa milujem." Usmial sa a vzal mi knihy.

Oči sa mi rozžiarili.

Bola som šťastná ako blcha. Cupitala som za Chrisom do výťahu a ten nás vyviezol až hore.

Tam už boli na kuchynskej linke všetky potraviny, ktoré som potrebovala. Bežala som sa prezliecť do pohodlných vecí a rovnako aj Chris. Obaja sme si dali tepláky. Ja som si na vrch dala tielko a Chris zostal bez trička. Priniesol si do kuchyne notebook. Jedným okom pozeral ponuky a s druhým sledoval ako varím.

Pripravila som tradičné slovenské bryndzové halušky so slaninou.

,,Som zvedavá, čo povieš." Chris vzal obidva taniere a položil na stôl. Vzal červené víno a nalial nám ho do pohárov.

Usadili sme sa a začali jesť.

,,Odteraz mi varíš." Zasmial sa ,,je to výborné, riťka." Odpil si z vína.

Po dojedení sme sa s vínom presunuli do obývačky. Chris si sadol na obrovský gauč a ja som si sadla pred neho a oprela sa oňho.

Podal mi knihu a mne sa rozžiarili oči.
Obaja sme začali čítať spolu rovnakú. Ja som držala knihu v rukách a pretáčala strany. Chris ma s jednou rukou hladil po vlasoch alebo po rukách a s druhou držal pohár s vínom a odpíjal si.

,,Baví ma s tebou čítať. Bude to náš nový rituál." Usmial sa a položil pohár

——————————

Prešiel presne rok. Rok plný lásky, šťastia, milovania, cestovania a obaja sme boli ešte zamilovanejší ako pred rokom.

Moje varenie sa stalo každodenným. Raňajky mi vždy spravil Chris do postele. Obed som varila ja a vždy prišiel z natáčania alebo fotenia a najedol sa somnou.
Večeru sme robievali spolu. Bolo to také nepísané pravidlo, že večeru a celkovo večer trávime spolu. Ja som si zvykla na filmové večeri a Chris zase na tie knižné. Raz za dva mesiace som odbehla na Slovensko skontrolovať reštauráciu a vrátila sa naspäť.

Práve sme prišli do Bostonu a mierime na Bostonské slávnosti. Je to jedna z nových tradícií, čo sme si stanovili.

Pred pol rokom som vysadila antikoncepciu, pretože sme s Chrisom veľa hovorili o deťoch. Dohodli sme sa, že tomu necháme voľný priebeh.

A dnes mu plánujem oznámiť, že budeme rodina.

Áno, podarilo sa mi otehotnieť a ani som to nevedela. Pred pár dňami som bola u lekára na preventívnej prehliadke a zistil, že som vo štvrtom mesiaci tehotenstva. Nemala som žiadne bruško, bolesti a ani príznaky. Len som častejšie spávala.

,,No poď riťka. Nájdeme mamu." Otvoril mi dvere na aute a usmieval sa na mňa so šiltovkou a okuliarmi na hlave.

Vystúpila som z auta v krátkych šatách a s podobnými okuliarmi.
Prešli sme cez všetky stánky a vošli sme do stanu, kde stála Lisa.

,,Laura!!! Tak rada ťa vidím!" Vletela mi do náručia Lisa.

,,Prišiel aj tvoj syn." Pripomenul sa Chris s úsmevom na tvári.

,,To sú krídelká?" Spozornela som a otočila sa za vôňou grilovaných krídeliek.

,,Áno, tam sú." Usmiala sa.

Podala som Chrisovi telefón a peňaženku. Odkráčala som ku stolíku a tam boli krídelká, palacinky a melón.

,,Hiiiii!! To sú dobroty." Vzala som krídielko a melón.

,,Takže preto ste prišli!!!" Zhíkla šťastne ,,Gratulujem synček!!" Plakala od radosti.

Ja som stuhla a odložila jedlo. Ešte nikdy ma chuť na jedlo takto rýchlo neprešla.

,,O čom to hovoríš mama?"zvláštne na ňu pozrel.

,,Lisa, chcela som mu to povedať večer." Pousmiala som sa.

,,Oh, takže to viem ako prvá?!" Tešila sa ešte viac.
Súhlasne som prikývla.

,,Chris, láska?" Prišla som k nemu ,, keďže sa to nepodarilo ako som plánovala, tak ti to proste poviem." Chytila som ruku a dala si ju na brucho.
,,Čakáme bábätko." Povedala som s úsmevom ale so slzami v očiach a Chris ma od šťastia zdvihol do vzduchu a začal ma bozkávať.

Potom jednou rukou vkĺzol do riflí a vytiahol odtiaľ prsteň s veľkým kamienkom ,, tak čo, maličká? Spojíme dva v jedno?" Pozrel na mňa. Zostala som zarazená a nemala som slov.

,,Staň sa mojou ženou. Staň sa Evans." Vyzliekal ma očami.

,,Áno. Stanem sa tvojou ženou." Rozplakala som sa od radosti a bozkávali sme sa ďalej.
Lisa zaskočene pozerala na nás a dnu vošiel Scott.

,,Čo tu títo dvaja robia?" Zdvihol obočie.

,,No vlastne spontánne mu povedala, že je tehotná a on ju požiadal o ruku." Rozplakala sa Lisa ,,to je nádherné."

Chris F*king Evans [Dokončené]Kde žijí příběhy. Začni objevovat