,,500$!!" Zdvihol ruku starší pán, ktorý mi mohol byť dedkom." Vypúlila som oči a vražedným tónom pozrela na Scotta,, Ak vyhrá, zabijem ťa."
Scot celý červený zadržiaval smiech a Lisa začínala byť nervózna.
,,700$!" Zakričal nejaký chlap vzadu.
,,1000$!" Zdvihol ruku ten starý pán.
,,Dá niekto viac?" Pýtal sa Paul ,,Všetci to vieme, že naša Laura, si zaslúži vyzbierať viac ako 1000$."
,,2000$." Prihlásil sa jeden mladý.
,,3000$." Povedal starý pán.
,,3500$!" Odvrkol mladý.
,,4000$!" Postavil sa hrdo starec.
,,4000$ po prvé. Po druhé." Odrátaval a mne bolo na odpadnutie. Nechcela som ísť na rande s nikým z nich a už vôbec nie s tým starý ujom.
,,10 000$" Ozvalo sa zozadu.
Moje oči našli jeho. Môjho záchrancu. Chris na mňa žmurkol a mne padol kameň zo srdca.,,Ooooo!!! Napínavé!!!" Dramatizoval Paul,, niekto dá viac?" Obzrel sa po dave ľudí. Všetci boli ticho.
,, A rande tuto so slečnou získava tamten pán za 10000$!! Gratuľujem." Začal tlieskať.
S obrovským výdychom som odkráčala do stanu a tam som sa najprv napila čistej vody a potom som si normálne musela naliať vodku a rovno dvojitú. Kopla som ju do seba ako nič a predýchavala.
Dnu vošiel Scott a strašne sa smial.,,Vieš so predstaviť, že by si musela ísť na rande s tým starým, tučným, fúzatý dedkom?!" Smial sa.
Striaslo ma ,,Ak by vyhral, ešte dnes by som odletela preč." Naliala som si ďalšiu vodku.
,,Daj aj mne." Utrel si slzy od smiechu.
Škaredo som naňho pozrela ale nakoniec som mu naliala.Obaja sme to do seba kopli a odložili poháre.
,,Ale ber to z tej lepšej stránky. Ideš na prvé rande s mojim bračekom." Žmurkol.,,Vlastne to bude druhé rande." Započula som Chrisov hlas. Pozrela som do prava, kde bol vchod a tam stál.
,,Druhé?!" Vyvalil oči,, takže mama..." Zarazil sa.
,,Mama čo?" Podišiel k nám Chris a dal si dolu okuliare.,,Mama videla na tebe ako sa na ňu pozeráš a chcela si to overiť, tak toto narafičila a ty si sa chytil." Zaškeril sa.
,,Scott!! Ten starý dedko slintal!" Zakňučala som.
,,Oh, Laura, kľud. Koľko máš vlastne rokov?" Zasmial sa Scott.
,,25." Zamračila som sa.
Scottova a Chrisova tvár zostali ako z kameňa.,,Ty- ty- ty si taká mladá?" Zakoktal sa Chris.
,, Áno. Čo si si myslel, že koľko mám?" Zdvihla som obočie.
,,Aspoň 30 alebo viac. Nie, že by si nato vyzerala alebo čo." Povedal zaskočene.
,,Nie je to jedno?" Pozrela som naňho.
,,No ja neviem." Zamrmlal.
,,Wau." Zasmiala som sa,, pýtal si sa koľko mám? Nie. Pýtala som sa ťa to ja? Nie. Dokonca ani neviem tvoj vek, pretože mi to je jedno."
Rýchlym krokom som odchádzala preč.
,,Zaujímavé, že včera ti nezáležalo koľko mám rokov." Vyletela som zo stanu.,, Čo sa deje?" Prešla som okolo Henryho.
,,Ale nič. Povedz mu, že tých 10 000$ mu pošlem na účet." Povedala som mrzuto a odišla.
Odišla som naspäť do hotela.
Vyzliekla som sa, odmaľovala a dala si sprchu. Sadla som si na balkón a čítala knihu.
Vonku už bola tma a rozhodla som sa ísť dnu.
Sadla som si na posteľ a pozerala na vypnutý televízor.Koľko mal vlastne rokov Chris?
Vzala som telefón a do Googlu napísala jeho meno.
Christopher Robert Evans, 13. Jún 1981 (41 rokov), Boston.,,Tak on má 41 a mne ide niečo rozprávať o veku?" Vrčala som pre seba,,hmppfff."
Vypla som Google a položila telefón na zem.
Klop klop
Podišla som k dverám a otvorila ich.
Stál tam Chris.
Jeho pohľad bol ospravedlňujúci. V jednej ruke držal dve pizze, v druhej veľkú kyticu bordových ruží a pod pazuchou červené víno.
Zamračila som sa a išla zatvoriť. Nepodarilo sa mi to. Chris medzi dvere dal nohu a nešli zavrieť.,,Čo chceš dedo?" Hnevala som sa.
,,Dobre, toto som si zaslúžil." Zasmial sa,,chcem sa porozprávať. A mimochodom, dlžíš mi rande."
Zamračila som sa ,,Povedala som Henrymu, že ti tie peniaze pošlem na účet.",,Nechcem peniaze. Chcem rande." Zdvihol obočie.
Chvíľu som pozerala naňho a váhala, či ho pustím alebo nie.
Nakoniec som dvere otvorila a odstúpila o krok.
Chris vošiel dnu a fľašu s pizzou položil na stolík. Potom sa otočil na mňa a podal mi kyticu.,,Moje obľúbené sú tulipany." Povedala som naschváľ a dala ich do umývadla.
,,Nabudúce budem vedieť." Usmial sa.
,,Nie, myslím, že nabudúce nebude." Povedala som presvedčivo,, nemôžem chodiť na rande s dedkom."
,,Ale no tak, bol som nepripravený. Len ma to zaskočilo a musím myslieť aj na to, čo povedia v médiách." Vysvetľoval.
,,Čo by povedali? Že si si našiel mladú žabku a že som zlatokopka a ide mi o tvoje peniaze." Povedala som ironicky ,,nevyhováraj sa prosím ťa. Kľudne choď, ja to pochopím. Vy slávny si potrebujete hľadať slávne ženy. Nie nejakú majiteľku reštaurácie." Mávla som rukou.
,, Čo? O čom to hovoríš?" Zatváril sa zmätene ,, no tak, maličká. Odpusť mi to. Nechcel som tak reagovať. " Podišiel ku mne.
,,Musím porozmýšľať." Zatvárila som sa nedostupne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chris F*king Evans [Dokončené]
RomantizmČo ak život neustále tvorí križovatky dvom ľuďom? Je to náhoda alebo si myslíte, že náhody neexistujú? Chrisove a Lauriné cesty sa neustále pretínajú a náhodne sa stretávajú. Chris je celosvetový herec. Pozná ho snáď každý z filmov Captaina Ameriku...