8.

445 18 0
                                    

,,Dobre. Nájdem si ťa tam." Usmial sa a dal si slnečné okuliare.

,,Budem čakať." Chcela som otvoriť dvere ale nešli.

,,Zabudla si na niečo, maličká." Povedal prefíkane.

Zdvihli sa mi kútiky na perách a nahla sa k nemu. Chytila ho za líce a pobozkala. Chris bozk prehĺbil a medzi nami bolo stále menej a menej priestoru. Vsala som jeho spodnú peru a jemne zo zubami potiahla.

,,To ti musí stačiť." Zachichotala som sa.

Chris si oprel hlavu a sedačku a odomkol mi.
Vystúpila som a zavrela zasebou dvere. Zakývala som mu a odišla do izby.

Tak ako som spomínala, dala som si sprchu, prečítala knihu a začala sa chystať.
Obliekla som si:

Išla na obed a najedla sa

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Išla na obed a najedla sa. Odišla som z reštaurácií a pomaly kráčala do parku. Prišla som na slávnosti a poobzerala som sa okolo seba.

,,Ale ale." Započula som. Otočila som sa a bol tam pre mňa neznámy chlap.

Začala som rýchlym kráčať preč. Vošla som do stanu pre organizátorov a tam bola Lisa.

,,Ahoj Lisa." Usmiala som sa a objal som ju.

,,Ahoj. " potešila sa ,,nečakala som ťa tu."

,,Prišla som. Veď aj tak na hotely nemám čo robiť." Porozhliadla som sa ,,pomôžem s niečim?"

,, Ak by si bola taká zlatá, potrebujem aby si išla za Dominickom. Nájdeš ho v bozkávacom stánku. Povedz mu, že zachvíľu ho príde vystriedať Daniel." Povedala.

Prikývla som a kráčala k bozkávaciemu stánku. Sedel tam mladý chalan. Mohol mať asi 18 rokov.
Nerozumela som, ako sa niekto môže bozkávať za pár dolárov. Veď každú minútu pobozkáte niekoho iného. Vypúlila som oči.

,,Ty si Dominick?" Spýtala som sa.

,,Hej!! Choď do radu!! My sme tu boli prvé!!" Kričala nejaká baba.

,,Ja tu nie som aby som ho bozkávala. Je celý váš." Zasmiala som sa,, mám ti povedať, že ťa Daniel o chvíľu príde vystriedať." Otočila som sa a odišla zo stánku.

,,No tak, neignoruj ma." Znovu zamnou stál ten cudzí muž.

,,Poznáme sa?" Zamračila som sa.

,,Nie ale-..." Začal.
Zvrtla som sa a rýchlym krokom kráčala preč.

Zrazu sa predomnou objavil Chris. Znovu mal na sebe okuliare a šiltovku.

,,Ahoj, maličká." Usmial sa a podal mi kávu.
Znepokojene som sa obzrela ale nikde nikto nebol.

,,Ahoj, Ďakujem." Usmiala som sa.
Chris sa obzrel a zatiahol ma za jeden stánok.

,,Deje sa niečo?" Dal si dolu okuliare.

,, Nejaký muž tu zamnou behá a stále sa mi prihovára. Je to naozaj nepríjemné." Zašepkala som.
Na Chrisovej tvári sa objavil hnev a pár sekúnd nato strach.

,,Neboj sa. Nič sa ti nestane. Sľubujem." Chytil ma za bradu a pobozkal ma ,,Si krásna."

,,Vedel som, že to je ona." Zasmial sa ten istý muž, ktorý ma sledoval.

Vykukla som spoza Chrisa ,,to je on." Zašepkala som.
Chris sa otočil a jeho telo sa uvoľnilo.

,,Ty idiot. Vystrašil si ju k smrti." Povedal vážnym tónom.

,,Prepáč. Scott mi písal, že si mimo kvôli nejakej babe, ktorá ťa nazvala Captainom Afrikom." Začal sa rehotať ,,potom mi ju ukázal a povedal aby som sa šiel spýtať, kde ťa nájdem."

,,Maličká, toto je môj najlepší kamarát, Henry. Henry, toto je Laura." Krútil hlavou.

,,Teší ma." Usmial sa,, hral som supermana." Zaškeril sa.

,,Ona filmy nepozerá, takže ťa určite nepozná. Inak by nebola vystrašená." Zamračil sa Chris.

,, Zvláštna žena." Obzrel si ma.

,,Takže, čo tu robíš?" Spýtal sa Chris.

,,Prišiel som pozrieť svojho najlepšieho kamaráta predsa." Zaškeril sa.

,, Ja vás nechám. " Otočila som sa a kráčala preč.

,,Zabudla si na niečo." Povedal Chris s úsmevom na tvári.

Vrátila som sa k nemu a dala mu maly bozk na líce.
Odišla som.

Vrátila som sa za Lisou, ktorá už bola na pódiu a moderovala program.
Pomaly som si pila kávu a postávala tam.

,,Kde mám bračeka?" Objavil sa pri mne Scott.

,,Niekde s Henrym." Odpovedala som ,,a mimochodom, skoro som sa posrala od strachu, že ma prenasleduje nejaký úchyl!!" Zamračila som sa. Scott sa začal z chuti smiať.

,,Prepáč. Kiežby som to videl." Rehotal sa.
Prevrátila som očami a dopila kávu.

,,Lauri, nevystriedaš ma? Potrebujem si oddýchnuť. " Pozrela na mňa.

,,Samozrejme. " Usmiala som sa a vzala si mikrofón.

,,Teraz budú nasledovať rôzne súťaže." Usmiala sa
Prikývla som a vyšla na pódium.

,,Ah, naša nová kamarátka priamo na pódiu." Usmial sa jeden z organizátorov.
Niečo mi tu nesedelo. Pozrela som sa na Lisu a Scotta a obaja boli vyškerení.

,,Takže chlapci, súťaž je jednoduchá." Prišiel ku mne Paul.

,,Paul, toto je omyl." Snažila som sa mu to vysvetliť ale nepočúval.

,Ten kto ponúkne najviac peňazí, získa jedno rande s touto mladou dámou, ktorú nám sem Lisa priviedla." Ukázal na mňa ,, peniaze, ktoré sa vyzbierajú, pôjdu na charitu pre siroty." Vysvetľoval.

,,Lisa! Ty si ma oklamala." Zašepkala som jej ,, ty v tom ideš tiež?!" Zhíkla som na Scotta.

,,Potrebujem si len niečo overiť." Zachichotala sa.

Pokrútila som hlavou a zhlboka sa nadýchla.

,,100$" Zakričal nejaký chlap.

,,200$." Zdvihol ruku druhý.

,,Máme 200$, dá niekto viac?" Ukázal Paul na mňa.

Chris F*king Evans [Dokončené]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon