część 1 "Bang shiper "

361 16 2
                                    

(w tekście pojawiać się będą perspektywy postaci )

per. hyunjin

Zaczynały się nagrywki do nowej piosenki pt. Maniac , cała grupa właśnie po rozchodziła się do wyznaczonych pokoi aby nagrywać pojedyncze sceny.

Lee know z seungminem i z i.n''em , chanbin wraz z hanem ,
a ja z Felixem i bangiem do jeszcze innego .

Nasza 3-ka miała wystąpić zaraz na początku , do tego dochodził jeszcze chanbin ale on ma nagrywki w" tramwaju".

Felix zaczął , za niedługo moja kolej.

Felix, Felix , Felix , mój najlepszy przyjaciel z całego stay , nie wiedzący że chciał bym tak naprawdę innej relacji , nie chcę mu o tym mówić , nie chcę psuć tego wszystkiego przez swoją nie odwzajemnione uczucia , tak , jestem pewny że Felix zasługuje na kogoś innego , na kogoś z kim założy rodzinę i będzie szczęśliwy ..

Z naszej całej grupy o moich uczuciach do Felixa wie tylko bangchan , dowiedział się przypadkiem ,
wygadałem się wprost mówiąc , po singlu '' Red Lights " ....

jak by toooo poprostu chcieliśmy opić jej wydanie i tak wyszło..

(hyunjin ma nagrywki , po nagrywkach w hotelu )

Właśnie wróciliśmy jestem padnięty jak wszyscy , teraz czas iść po klucze i poszukać pokoju.

Nagle podszedł do mnie Bang i dał mi klucze podając mi jedynie klucze " nie ma za co , jesteś mi winny przysługę hyun~" nie zrozumiałem o co mu chodził ale chyba o to że kolejnym razem ja mu dam klucze aby nie pałętał się po recepcji , jak tak to chętnie.

Szukając pokoju wpadłem na felixa pod drzwiami pokoju jak się po chwili okazało , mojego .

- ja, Felix , znalazłeś mój pokój , dzięki

- o , Hyun , w jakim sensie twój ? w recepcji mi powiedziano że nie ma klucza bo ktoś już go wziął dlatego czekałem pod pokojem bo prędzej czy później ktoś by do niego wszedł , ten kto zabrał klucze ,

-dobra nic z tego nie rozumiem ale ma to sens , w takim bądź razie chodźmy do recepcji wyjaśnić to nieporozumienie.

Tak jak powiedziałem tak się stało w drodze do recepcji pomiędzy nami była cisza w pewien sposób niezręczna lecz żadnej ze stron nie chciało się odzywać po wyczerpującym dniu.

Dotarliśmy do recepcji , jak że miła pani zaczęła nas bardzo przepraszać za całe zajście lecz osoba która odpowiadała za rezerwacje przez internet dostała pozwolenie na jeden pokój z małżeńskim łóżkiem więc , wina leżała po stronie banga który to wszystko uknuł bo on jako lider zawsze rezerwuje pokoje ,

Ostatecznie wróciliśmy razem do pokoju , stwierdzając że " przecież jesteśmy przyjaciółmi i możemy spać w jednym łóżku "

Felix po wejściu do pomieszczenia poszedł się umyć, a ja usiadłem na łóżku , postanowiłem napisać do Banga że za razem go zabiję jaki i bardzo dziękuję bo wiem że chciał dobrze , aby może coś się ruszyło w naszej relacji.

Felix wyszedł a tym razem to ja poszedłem wziąć kąpiel przed pójściem do łóżka.

Ciepłe krople wody muskały delikatnie moją skórę a ja próbowałem w jakiś sposób się zrelaksować , chodź na moment..
I przestać myśleć chodź na chwilę myśleć o blądynie..
...... time skip.ok.15 min później

Wychodząc z łazienki zauważyłem śpiącego Lixia więc zgasiłem lampkę i położyłem się obok delikatnie go przytulając , jednocześnie odpływając w objęcia Morfeusza.





"ostatni'' / hyunlix~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz