Hyunjin na myśl o tym że w końcu pozna rodziców i siostry swego ukochanego dostawał gęsiej skórki.
Bał się nie akceptacji z ich strony , mimo iż Felix zapewniał go że wszystko będzie dobrze .
Para wyleciała do Australii , a dokładniej do Sydney.
Podróż minęła spokojnie i bez jakichkolwiek zakłóceń i opóźnień .
Wylecieli z Korei rano około 9:00 , a w Sydney na lotnisku byli około 21-22 na tamten czas .
Podróż trochę ich wymęczyła po przez siedzenie i spanie w tym samym miejscu przez długi czas .
Obolali przez niewygodne posłania , w tym wypadku były to fotele samolotu.
Gdy wysiedli , na lotnisku za bramkami czekała na nich starsza siostra Felix'a.
Chłopak po zauważeniu Rachel od razu rzucił jej się w ramiona , a Hyunjin poszedł za nim nie do końca wiedząc jak się zachować , czy zrobić to samo co Felix pomimo tego że praktycznie się nie znają lub zostać i zachować odległość ograniczając przywitanie do przysłowiowego "cześć".
Hyunjin ostatecznie wybrał drugą formę przywitania się z siostrą swojej drugiej połówki.
Właśnie udają się w stronę auta zaparkowanego nie opodal wejścia.
pov. Hyunjin
Właśnie jedziemy w stronę domu znajdującej się obok mnie dwójki rodzeństwa.
W ciągu drogi przeżyłem około 13 zawałów i czuję że nadchodzi kolejny ...
Podejrzewam że gdy dojedziemy na miejsce i przekroczymy próg domu Felixa nie będę w stanie odezwać się ani słowem , takiej tremy nie miałem nawet gdy wchodziłem po raz pierwszy na scenę !
Boję się też trochę że przez cały ten wyjazd będę zepchnięty na drugi plan i Felix będzie bardziej zajęty swoją rodziną ..
jestem egoistą ?
na to wygląda ,
ale nic nie poradzę że kocham tego małego , słodkiego pieguska , ehhh życie jest ciężkie...
ale oczywiście nie śmiem podejrzewać że tak zrobi w 100%, co to to nie !
nie powiem mu tego , za egoistycznie by to brzmiało , z resztą rozumiem że dawno się nie widzieli i że na pewno będą chcieli ze sobą spędzić trochę więcej czasu niż zwykle , a mnie przecież ma cały czas na co dzień.
Za niedługo będziemy na miejscu z tego co mówi nawigacja , Hwang Hyunjin nie spieprz tego !
CZYTASZ
"ostatni'' / hyunlix~
RomanceHyunjin i Felix , niepozornie bardzo dobrzy przyjaciele NA PIERWSZY ŻUT OKA , lecz czy na pewno ich relacja pozostanie przyjacielska ? czy już niekoniecznie ..... czy kariera to to czego pragną? Czy wyjazd do Sydney był dobrym pomysłem ? czy będą ro...